Kan ik je 'helaas' niet mee helpen Inge, daar heeft Hay nooit echt moeilijk over gedaan.
Hier wéér stalling troubles. Helaas is het momenteel verre van de ideale plek (enfin, de plek is ideaal, maar de baas he

). Mijn vertrouwen zit op een compleet dieptepunt en ik ben er goed ziek van. Waarom kunnen mensen niet gewoon doen wat ze beloven? Afspraken nakomen en je inzetten voor wat je belooft is zeldzaam in de paardenwereld blijkbaar...
Ik wacht nog even af, maar ik vrees dat dit niet meer goedkomt hier
Ben nu wat aan het rondkijken voor een andere stalling, maar er is niks waarvan ik zeg 'ja, dat lijkt me wat'. Dus maar eens een paar bezoeken, misschien dat het toch meevalt.
Stalgenootje is het ook goed zat en die zoekt nu ook mee naar een stal waar we een gang kunnen huren oid die zij dan runt en ik in onderhuur zit.
Dat zou ik nog het liefst willen. Zij is fantastisch met paarden, verantwoordelijk en deelt mijn visie. Met een nieuwe stal is het wéér maar afwachten of dat goed zit.
Maar zo'n gang met nog wat leuke faciliteiten op een doenbare afstand is niet makkelijk te vinden.
Moet eerlijk zeggen dat verkopen steeds vaker door mijn hoofd spookt. De adoratie voor paarden en het rijden is al een hele tijd wat minder, maar Hay is mijn grote schat en die wil ik liever niet missen. Nu het hele stallingsgedoe weer opnieuw begint maakt dat mijn gevoel er niet makkelijker op.