Zo dat worden drukke weekenden Annemarie! Ga je altijd alleen op stap of gaat Wilfried ook wel eens mee?
Gefeliciteerd met je goede debuut! Ook voor het eerst sinds de winterstop weer op wedstrijd? Ik hoop dat we de vaart er met wedstrijden weer wat inkrijgen. Ben zelf heel weinig gestart afgelopen maanden. Wel 4x sinds half novemberCharret schreef: @Annemarie, soms heb ik dat met Alies ook hoor. Flink hard getraind en soms draait ze wel ffies van me weg wanneer ik met het zadel kom. Spierpijn gok ik dan, maar haar dan laten staan is natuurlijk helemaal slecht. Dus dan doe ik rustig aan. Ze geeft dus zelf wel aan wat wel en wat niet.
We hebben vorige week zaterdag ons L2 debuut gemaakt. Eerste 2 winstpunten zijn binnen!Ik heb alleen totaal niet relaxt gereden. Ik was zo nerveus, vergat eigenlijk te rijden en te genieten
Maar nu heb ik de proeven gereden en is het goed voor de volgende keer. Da's altijd zo de eerste keer.
Heb je alweer tijd voor ritjes dan? In december had je gezegd dat je wel aan zou geven als je weer meer tijd had maar heb tot op heden niets gehoordTamara schreef:Wij doen nog vrij weinig. Ben het alleen rijden meer dan zat, en Monique is nog ''geestelijk herstellend'' na de val, bijna een jaar geleden. Die is nu even mooi weer ruiter, en mijdt spannend weer ivm fris paard,haha