Zo hier heb ik al lang niet meer gekeken, heb ook niet alles terug gelezen. Maar balen joh Ivonne van Marga, hoop dat er straks gewoon een veulentje naast staat die helemaal gezond en af eruit komt. Het is je gegunt!
Imka heeft weer iets apparts, ieder jaar heeft ze aan dr voor benen twee grote pijnlijke korsten zitten. Ik denk zelf van het liggen op de straat. We hebben twee schuilstalletjes met rubbertegels erin. Maar ja die viezerikken gaan erin staan poepen en plassen terwijl we daar een hoek zand voor hebben. Die ze er trouwens ook voor gebruiken. Nou begrijp ik dat ze niet in dat vieze zand gaan liggen want het lijkt soms zelfs net een zwembad helaas

maar dat die viezerikken dan binnen moeten gaan staan poepen en plassen bah! Begrijpelijk dus dat Imka daar niet gaat liggen. Maar verder is er geen zacht plekje waar ze kan gaan liggen dus ik denk dat ze op de straat gaat liggen en daar dus plekken van krijgt vind dat wel een rot gedachte eigenlijk dat ze nergens lekker zacht kan gaan liggen

Ik heb al zitten denken zou het een idee zijn om ergens een hoekje te maken waar je dan ook tegels neer legt maar ja zou ze daar dan wel gaan liggen... Die plekken doen haar echt zeer
Stro is trouwens geen optie, Imka is dampig plus dat ze als we stro in de stallen gooien dit ook verpoepen en plassen. Dit hebben we al eens geprobeerd maar erin liggen deden ze toen ook niet. En we kunnen het afval ervan niet kwijt. Dus gingen ze er nou in liggen was het nog een optie maar het brengt meer ellende met zich mee als plezier
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog