Fijn dat Ferro de castratie goed doorstaan heeft! Nu maar hopen dat het herstel net zo gaat
Wat een lieve plaatjes van Fugo en Tasja! Komt helemaal goed met die twee! Woudina was in eerste instantie ook niet zo blij met de terugkeer van Finnea na 1,5 jaar...maar dat gaat nu super!
Flam ziet er top uit, wat een buffel al joh.
De andere F-jes bij Bart die hebben zich ook behoorlijk ontwikkeld zag ik op MP

en ik maar denken dat Finnea wat aan de ronde kant was...die is superslank vergeleken bij de heren
Finn ook lekker gewandeld vandaag, lekker, was het ook echt weer voor! Wat is er 2 maanden geleden gebeurd dan?
Ik heb het wandelen met Finnea ook weer opgepakt, gaat echt fijn, ze is zo braaf

We doen kleine stukjes hoor, puur op gehoorzaamheid en om het leuk te houden. Vorige week werden we voorbij geraced door een idioot in een auto die véél te hard het zandpad op reed en daarbij net over een kartonnen pakje drinken heen reed...KNAL! Finnea maakte er een mooie piaffe van, maar dat was ook alles, toppper!
Vandaag zijn we schaapjes wezen kijken

We liepen naar het hek toe, toen kwamen ze met z'n twintigen in hoog tempo naar ons toe. Vond Finnea iets minder grappig, die ging vol in de achteruit hihi. Ben even voor haar gaan staan en toen was het goed
Ik kreeg haar met moeite van huis trouwens, pfff. Wilde lekker wat stukjes draven, werd me niet in dank afgenomen! Dat beest kan me toch boos kijken! Uiteindelijk is het me toch gelukt hihi.
Ook zo lief, ik kwam de dames uit de wei halen, die stonden natuurlijk weer helemaal achterin...ik loop het hoekje om, Finnea spot me direct en komt vrolijk op me af gelopen

Yli en Woudina bleven uiteraard doorgrazen..