Voor de rest, ik ga hier even niks neerzetten, ik ben al een tweede keer beschuldigd van dat ik niks zou doen, etc, en dat het mij niet zou interesseren. Dus als je iets weten wilt, mijn pb staat open, heb het een beetje gahd met fora. Grappig dat mensen mij blijkbaar door en door kennen zonder ooit mij of mijn pony in het echt gezien te hebben.

Jan en José staan hier overigens volledig buiten. Deze situatie heeft NIETS te maken met hun opfok, of hun zorg naar de paardjes toe. Als er niks was gebeurd had hij daar tot z'n derde mogen blijven staan want het is een geweldige plek om op te groeien. Dat ik Sígur naar huis breng heeft niks te maken met het feit dat ik ze niet vertrouw, of om hun zwart te maken. Van dat beeld wil ik ook even af. Het is puur, zoals iemand anders al opmerkte, dat ik graag zelf voor hem zou zorgen, en hij staat nou eenmaal 2 uur van mij af. Dat is niet omdat ik Jan of José er niet mee vertrouw, maar elke paardeneigenaar heeft dat geloof ik wel. Als je beestje wat heeft wil je er zelf voor zorgen.