eerste rit op het nieuwe stekkie

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Ziggy

eerste rit op het nieuwe stekkie

Bericht door Ziggy » do 13 mei 2010, 15:22

Later als gepland zijn we op pad gegaan, tja want kleppen kunnen wij heel goed onder het genot van een bakkie koffie, toen onderweg nog even oponthoud. Foto heb ik voor Jos gemaakt, die wilde dat weleens zien zo'n open brug, blijkt dat die dingen in Maastricht niet open kunnen en daar kom je dan achter als je allang weg bent 8)7

Afbeelding

Onderweg kwamen we een leuk paadje tegen, dus hup erin, daar vonden we dus dit:
Afbeelding

Samantha is nog afgestapt en het bleek dat de eieren leeg waren, we zagen ook geen zwaan in de buurt.
Was overigens een heel leuk stukje om te rijden, een soort blokje, tot we weer bij de eieren waren en een meneer tegen ons zei dat we heel stout waren en dat we daar helemaal niet mochten komen, bleek dat het om een natuurgebied ging :o

Samantha op Exel
Afbeelding

Exel was superbraaf bij Samantha, hij heeft geen pas verkeerd gezet en ja me vinger zat een stukje voor de lens
Afbeelding

Het waaide wel een beetje :D
Afbeelding

Afbeelding

hier stonden ze heel lief neus aan neus en op het moment dat ik afdrukte vond Vera het nodig om ineens haar hoofd omhoog te doen
Afbeelding

En dan kom je terug in de wei en wat doet meneer als eerste? ........... kijk en je ziet gelijk wat ik bedoel |o
Afbeelding

Vera nog heerlijk schoon
Afbeelding

wij hebben even een ander stuk afgezet, zodat ze weer wat vers gras hadden en in de tussentijd vond Vera het nodig om Exel na te doen, maar ze doet het wel met stijl, kijk maar er is niks te zien van het rollen
Afbeelding

hartstikke schoon paard
Afbeelding

Tot je aan de andere kant komt :=
Afbeelding

p.s. ik had voor de zekerheid de thiedemann er bij Exel aan gehangen, want ze hadden al bijna 3 weken stil gestaan en de laatste rit in Maastricht was ie aan de haal gegaan met Cathy, maar Samantha heeft de hele rit met een lang teugeltje gereden, brave Exxie :L
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Carolinef
Contacteer:

Re: eerste rit op het nieuwe stekkie

Bericht door Carolinef » do 13 mei 2010, 15:41

leuk hoor, de vuurdoop qua rijden dus gehad, weet niet of het door beeld komt maar vind ze r wel beetje aan de schrale kant uitzien, ennuuuh jij ook n keer op de foto met je knollie he
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 13 mei 2010, 15:53

Carolinef schreef:leuk hoor, de vuurdoop qua rijden dus gehad, weet niet of het door beeld komt maar vind ze r wel beetje aan de schrale kant uitzien, ennuuuh jij ook n keer op de foto met je knollie he
ik had ze op het kalere stuk staan ivm het eczeem van Vera, maar heb ze nu toch naar het vollere deel gezet, want ze kunnen idd wat extra spekkies gebruiken
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

silvericathy

Bericht door silvericathy » do 13 mei 2010, 18:35

tjaa...hier mijn reactie..weet nog niet presies wat ik nou eens zal typen dus laat ik het lekker makkelijk houden :d :

achhh exel braaf zo te zien...en vera ook lief...heb je morgen weer wat te doen, kun je poetsen :D...
(L) Exel & Vera You Changed My Life For Ever (L)

http://i933.photobucket.com/albums/ad17 ... _003-6.jpg
Suzanne

Bericht door Suzanne » do 13 mei 2010, 18:42

wat heb jij mooie hoofdstellen!
lijkt me leuk zeg zo met je beide paardjes op stap!
Afbeelding
Faith5

Bericht door Faith5 » do 13 mei 2010, 18:49

Heerlijk, heerlijk, heerlijk was. Niet te geloven dat ik door jou ben overgehaald om weer te gaan rijden. Ondanks dat ik jaren niet meer heb gereden zijn mijn spieren nog niet in een spontane kramp geschoten, maar mijn kont voelt anders dan normaal := .
Vera en Exel zijn 2 waanzinnige paardjes, daar moet je wel verliefd op worden. Ik wil je nog een keer bedanken voor de te gekke rit _/-o_ .
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 13 mei 2010, 20:02

@Cathy: ik kan me voorstellen dat het voor jou heel moeilijk is om dit te zien, maar we houden contact en als je hier komt logeren gaan we lekker samen rijden, ok?

@Suzanne: Dat zijn halsterhoofdstellen, zijn ook vreselijk makkelijk, je doet ze het halster om, je poetst ze en als je weg wilt hang je zo het bit met teugels eraan.

@Samantha: dit gaan we zeker veel vaker doen hoor, ik had dit echt even nodig na alle verhuisperikelen

Anna

Bericht door Anna » do 13 mei 2010, 23:49

Dit ziet er ook heerlijk uit zo lekker met zijn tweeën op pad
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » vr 14 mei 2010, 06:41

Oh je kan bij jullie dus wel erg mooi rijden! Leuk dat je zo snel weer een rijmaatje gevonden hebt. Al kan ik me Cathy ook goed voorstellen... Hoop voor Cathy dat ze snel weer zulke leuke verzorg paardjes vind!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 14 mei 2010, 08:05

nancy imka schreef:Oh je kan bij jullie dus wel erg mooi rijden! Leuk dat je zo snel weer een rijmaatje gevonden hebt. Al kan ik me Cathy ook goed voorstellen... Hoop voor Cathy dat ze snel weer zulke leuke verzorg paardjes vind!

Ja ik moet eerlijk zeggen dat als ik aan Cathy denk dat ik elke keer weer een knoop in me maag krijg, ik ben blij dat ik hier ben en dat ik hier ook qua paarden weer alles heb wat ik daar ook had, maar ik vind het vreselijk voor Cathy.
Ze mag de fjord en haflinger van een vriendin van mij verzorgen, alleen dat blijkt allemaal wat stroefjes te gaan hoorde ik gisteravond van Cathy

Plaats reactie