Onderweg kwamen we een leuk paadje tegen, dus hup erin, daar vonden we dus dit:

Samantha is nog afgestapt en het bleek dat de eieren leeg waren, we zagen ook geen zwaan in de buurt.
Was overigens een heel leuk stukje om te rijden, een soort blokje, tot we weer bij de eieren waren en een meneer tegen ons zei dat we heel stout waren en dat we daar helemaal niet mochten komen, bleek dat het om een natuurgebied ging

Samantha op Exel

Exel was superbraaf bij Samantha, hij heeft geen pas verkeerd gezet en ja me vinger zat een stukje voor de lens

Het waaide wel een beetje

hier stonden ze heel lief neus aan neus en op het moment dat ik afdrukte vond Vera het nodig om ineens haar hoofd omhoog te doen

En dan kom je terug in de wei en wat doet meneer als eerste? ........... kijk en je ziet gelijk wat ik bedoel

Vera nog heerlijk schoon

wij hebben even een ander stuk afgezet, zodat ze weer wat vers gras hadden en in de tussentijd vond Vera het nodig om Exel na te doen, maar ze doet het wel met stijl, kijk maar er is niks te zien van het rollen

hartstikke schoon paard

Tot je aan de andere kant komt

p.s. ik had voor de zekerheid de thiedemann er bij Exel aan gehangen, want ze hadden al bijna 3 weken stil gestaan en de laatste rit in Maastricht was ie aan de haal gegaan met Cathy, maar Samantha heeft de hele rit met een lang teugeltje gereden, brave Exxie