Het zijn er een beetje veel geworden, maar dat komt omdat ik ze van de week niet geupload kreeg en ondertussen al weer nieuwe foto's ook geschoten had

Die strengen heb ik ook over lopen twijfelen, een langer leek mij weer zo lang maar nu zijn ze idd zo kort... Maar ik ga ze langer makenAnita45 schreef:Leuk om Imka ook eens in actie te zien, strekken kan ze inderdaad nog goed. Je hebt alleen je strengen niet goed op lengte. Je lichtogen horen recht naar beneden te lopen over het schoftje en die steken er nu vooruit. Je strengen moeten iets langer dus even vergespen.
Bartje groeit al goed zeg, wordt al een echte beer. Zoals hij ligt te slapen, zo ligt Dingo ook heel vaak te slapen maar ook om aandacht te krijgen. Hij wil dan over zijn buik gewreven worden. Komt er geen reactie van ons dan gaat hij kwispelen en daarbij tikt de staart op de grond zodat onze aandacht wordt getrokken, slimme verwende hond.
Goed lezen Esther, er staat bijna 21, haha, jouw Jeskim is toch ook bijna 20.Esther schreef:Ik zie er deze keer geen Jeskim in.. Alleen die strekfoto, das net Jeskim..
Ze ziet er super uit voor een 21 jarige dame.. Maareh.. is ze al wel 21, Jeskim is nog gewoon 19 hoor, hihi..
Haha ik wilde het net schrijven dat ze bijna 21 isAnita45 schreef:Goed lezen Esther, er staat bijna 21, haha, jouw Jeskim is toch ook bijna 20.Esther schreef:Ik zie er deze keer geen Jeskim in.. Alleen die strekfoto, das net Jeskim..
Ze ziet er super uit voor een 21 jarige dame.. Maareh.. is ze al wel 21, Jeskim is nog gewoon 19 hoor, hihi..
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Het rijden met mijn nieuwe knieen gaat echt SUPER! Alleen mn voet doet vervelend, en nu ik weet dat het van binnen niet goed zit voelt het voor me zelf ook niet goed om erop te gaan... Maar ik doe mijn beugel steeds uit dus dan hangt mn voet erbij en gaat het wel prima. Ze moet dan alleen niks doen die "oude taart" want ze is zo gek als een deurViv schreef:Wauw Nace wat ziet ze er goed uit!!! En wat heerlijk om jou er weer eens óp te zien. Lukt dat een beetje met je neiuwe knieën?
Ik kan aan Imka niet merken dat ze ouder word verder. Zoals ik al zei word ze hoe ouder hoe gekker. Ik heb wel een grote verandering gemerkt sinds mn verhuizing naar deze plek met haar. Ze is wat afstandelijker geworden. En als ik wil borstelen bijvoorbeeld rent ze weg. Ze wil erg graag dr eigen zin doen! Maar met rijden is ze niks veranderd, Imka kan zo gek als een deur doen met rijden. En dat in de zin van drammen, ze gaat dingen lopen zoeken om op de terug weg maar aan de kletter te kunnen gaan. Ze is nog nooit echt aan de kletter gegaan maar je voelt het gewoon aan dr van als ik haar nu niet tegen hou dan gaan we!Esther schreef:Jeskim is een soort Benjamin Button.. Die wordt steeds jonger, Imka ook??