Viv schreef:Wauw Nace wat ziet ze er goed uit!!! En wat heerlijk om jou er weer eens óp te zien. Lukt dat een beetje met je neiuwe knieën?
Het rijden met mijn nieuwe knieen gaat echt SUPER! Alleen mn voet doet vervelend, en nu ik weet dat het van binnen niet goed zit voelt het voor me zelf ook niet goed om erop te gaan... Maar ik doe mijn beugel steeds uit dus dan hangt mn voet erbij en gaat het wel prima. Ze moet dan alleen niks doen die "oude taart" want ze is zo gek als een deur

. Mn hoefsmid zegt hou ouder hoe gekker ze word hihi
Als we zo lekker aan het touren zijn kan ik zo van haar genieten! Het is echt mijn lieve oude taart! Een lekker beessie... En zo lekker veelzijdig op dr oude dag nog. Want al zou je het niet zeggen ik heb haar pas 1½ jaar voor de kar en we zijn er zo vertrouwd mee....
En Bartje word idd al een hele beer. Ik kreeg gister een foto van een fokker waar ik contact mee heb die heeft een teefje van 6mnd. Die stuurde een foto van haar hond toen die 5 mnd was en dat is echt al een hele grote hond. Ik kan me niet voorstellen dat Bartje over 8weken ook al ZO groot is
Bedankt voor alle leuke reacties!
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog