ik ben voor het ogenblik foto's aan het laden
die van de babykamer zijn mooi gelukt, die bij de paarden in de binnenpiste totaal niet
(tes maar dat het de eerste keer dat ik actiefoto's moest trekken binnen met onze nieuwe kodak, en nu weet ik dat ik nog veel moet oefenen

)
straks zijn we even naar Gent, dus zal voor ofwel vanavond of morgen zijn dat ik de foto's online kan plaatsen
heb er wel 1 van spekkie waar ze helemaal niet spekkie op toont volgens mij, ook niet geblokt
dus indien wel zo, gelieve me dit duidelijk te maken, hehe
vandaag op controle geweest ivm zwangerschap, moest ik afspraak gaan maken voor anesthesist (aangezien geplande keizersnede), kon dat opeens enkel om 16u30. ik mij kwaad gemaakt, mag enkel in de voormiddag op consult komen voor zwangerschap en als ik dan in het ZH ben wil ik wel alles opeenvolgend. Gezegd dat zo laat niet kon, niet voor mijn rust, en niet voor opvang voor Arwen. 10 minuten zelf aan d lijn gehangen dat ik daar niet opgezet mee ben dat dat zo gaat en dat ik mij niet moet schikken voor een domme anesthesist die opeens alleen sectio's wil doen. opeens heb ik een afspraak voor 9u 30 na een al geplande controle op materniteit (zelfde als vandaag, heb om de 2 weken nu een uur monitoring, dus met een paar banden om de buik naar de hartslag van beebje luisteren, tof hoor)
Githa heeft gister samen met Leslie en Katrien terug gesprongen, was er niet bij, was babysit
ze zijn allebei met spekkie over 80cm weer gegaan. en dit op een beheerste wijze, dat zal ook de eerste keer geweest zijn
ze moet wel geen hoef miszet hebben, du sdenk dat de rare streken er weer even uit zijn
in elk geval ben ik al blij dat Katrien haar ook in een goede bui eens kan rijden

, morgen komt ze weer en vrijdag om de paarden te wassen