Het begon een paar dagen geleden...."mam?"...."hmm, ja schat"...."zullen we op buitenrit gaan?". Ik vertelde dus, dat het een beetje moeilijk was om een fiets naar stal te krijgen waarop ze mij met rollende ogen aankeek "ja duh mam, jij kan toch op Cos mee?"....ehm...PARDON!?!?!?!
Ik? mee op Cos? en als er dan wat gebeurt? als iets ervandoor gaat? hoe snel kan ik dan afstappen als stijve hark (ik heb het afgelopen jaar misschien 20 keer gereden)??? Maar goed, gesterkt door de commentaren en pb's naar aanleiding van mijn vorige topic, probeerde ik me als hippe, stoere moeder op te stellen. "okay, we proberen het, maar papa rijdt een stukje met de auto mee en je gaat aan een halstertouw"...Wederom....naief....zeer naief...ik weet het maar blijkbaar ben ik hardleers.....
1. Reactie op "ik doe je aan een touwtje, ja????" Gezichtsuitdrukking van zowel Cayleigh als P.C. spreekt boekdelen..."we'd like to see you try"

2. "okay, we proberen het een stukje" werd gevolgd door...."maaaahaaaam, ik ben geen baby!" (en die missende voortanden doen het 'm

3.En daar gingen we....Mijn man en de jongens konden het eerste stukje meerijden

4. Tractortje....no problemo...
5.Vervolgens reden de mannen in de auto naar een plek middenin het bos en gingen wij langs de velden naar de "achteringang" van het bos...
6. Het weerzien in het bos....Cayleigh met haar superpoown (wat was hij ongelooflijk braaf) en ik met mijn pietepeuterige Fjordenmans
7. En hier had Cayleigh zich zo op verheugd....het water in!

8.
9.
10. hoeveel lol kun je hebben

11. Dan lekker picknicken, kudde losrennende kinderen was ook geen bezwaar voor de heren. Wij lekker wat eten/drinken en de pony's lekker halsters om, zadels af en grazen maar

12. Heuveltjes zijn ook leuk...
13.
14. Onze hond Hummer wilde ook een stukje mee....
15. Lekker ding is het toch...
16. Mannen weer op weg naar de auto, en wij weer richting stal...
17. En zo werden we weer opgewacht, wel aparte foto zo met die overvliegende zwanen