In 't bos of in de les, alles kan in het A-tjes topic deel 6
Re: In 't bos of in de les, alles kan in het A-tjes topic de
Deze zondag kan wel hoor. Of bedoel je dat je deze zondag graag vrij wil houden? Anka kan best nog buitenritje hoor na 1 proefje op zaterdag en in geval van ernstige moeheid kan de Nisnis nog van stal hihi. Lukt jou buitenrijden nog na het werk? Tis al weer zo gauw donker blegh.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Nee na mijn werk lukt niet meer, kan pas om 6 uur op stal zijn, en dan nog zadelen enz. Is hetgauw half 7, en om 7 uur weer donker, maar opzich kan ik thuis nog aan de slag in de bak. dat is wel een groot voordeel nu. Als ik ze thuis aan het werk heb dan kan je sneller wat langer door in de schemer,hihi.
Dan hou ik nu zondag liever vrij, je bent zo weer een aantal uren onderweg op zo´n dag. Komt volgend jaar wel eens, of wie weet op een mooie winterdag!
Dan hou ik nu zondag liever vrij, je bent zo weer een aantal uren onderweg op zo´n dag. Komt volgend jaar wel eens, of wie weet op een mooie winterdag!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ow is goed. Ja sorry dat ik niet eerder kon, stuur je nog wel ff PB.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Hoe laat moet je zaterdag starten Annemarie? Ik heb zaterdag ochtend ook weer wedstrijd. Moet al om 9:14uur starten. En dan om half 4 schrijven tot 7 uur. YUK! Dacht ik help de vereniging even maar dan gelijk zo verrekte lang indelen he. Dat motiveert toch ook niet om te helpen 
Ow ik wil ook weer zo'n heerlijk bosrit maken. Niet meer gebeurd na mijn weekendje bij jullie. :|

Ow ik wil ook weer zo'n heerlijk bosrit maken. Niet meer gebeurd na mijn weekendje bij jullie. :|
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ik start om 12.20. Tenminste niet voor dag en dauw, maar je bent nu wel bijkans de hele dag kwijt. Maar goed, tis dichtbij, maar 10 min met de trailer. Helaas maar 1 proef maar ja, is niet anders.
Succes zaterdag Charret.
Ik heb al wel heel aantal keren weer buiten gereden sinds onze bosrit, maar niet echt lange ritten buiten. Vaak te slecht weer ook in september.
Succes zaterdag Charret.
Ik heb al wel heel aantal keren weer buiten gereden sinds onze bosrit, maar niet echt lange ritten buiten. Vaak te slecht weer ook in september.
Hier hebben we alleen het rondje om de kerk gedaan zeg maar. Ook gezellig, maar anders.
Oh jullie hebben in de winter vaak maar 1 proefje he? Hier is dat eigenlijk nergens. Nadeel is wel dat het allemaal al vol zit voor de komende weken/maanden.
Dank je wel! Jij natuurlijk ook veeeeeulll succes!
Oh jullie hebben in de winter vaak maar 1 proefje he? Hier is dat eigenlijk nergens. Nadeel is wel dat het allemaal al vol zit voor de komende weken/maanden.
Dank je wel! Jij natuurlijk ook veeeeeulll succes!
ik heb al weer meerere malen lekker bosritten gemaakt! ALleen ik moet alleen, dan ga ik ook niet zo ver, is niet gezellig,,hihi. meestal een 45 min weg dan.
Hmm dat heb ik dus ook. Misschien moeten we daar toch eens wat aan doen 

Sinds vandaag heb ik een knappe gra merrie op stal.
Lies geschoren en ze is helemaal grijs geworden. Hahaha. Dacht in de eerste instantie alleen lijf, stukje kaak. Maar dat kon echt niet. Ze moest helemaal omdat ze zo grijs werd. 2,5 uur bezig geweest en ze was het zat! Hahaha, zo leuk want dat laat ze dan ook echt merken he. Even wennen, maar ik vind het knap staan 
Succes morgen Annemarie!!

Succes morgen Annemarie!!
Zo, wp 6 in het L2 is binnen
. Moeizame bevalling naar mijn gevoel maar toch 183 pt en 2e plaats. Thuiswedstrijden in je eigen bak zijn toch lastig. Als je ergens vaak rijdt en dingen zijn ineens anders dan anders dan levert dat soms wat spanning op. Anka was net niet helemaal ontspannen en los in de kaak. Begin van de proef was moeizaam, maar gaandeweg ging het wel beter. Wel 2x een 7 voor halthouden en een 7 voor de slangevolte met 4 bogen. Hadden we hard op geoefend, de stelling en buiging. En jawel dit mag in de krant, 2x een 6 voor de middendraf!
Verder veel slordigheden van mijn kant. Maar hoe ik daar nou eens vanaf kom? Ik heb ze wel in elke proef, van die domme fouten die punten kosten!

Verder veel slordigheden van mijn kant. Maar hoe ik daar nou eens vanaf kom? Ik heb ze wel in elke proef, van die domme fouten die punten kosten!
van harte Annemarie, en hoe ging het bij charret?
Zenuwen misschien een beetje An, dat je kleine foutjes maakt?
Ik heb vandaag heerlijk gereden met Ivonne en Marga, anderhalf uur op pad geweest. Karev had haast,haha, die had goed de pas er in, gek dier. Ze begint ook eindelijk wat af te valen, yes!
Hoe is het met Anka's kuchje?
Zenuwen misschien een beetje An, dat je kleine foutjes maakt?
Ik heb vandaag heerlijk gereden met Ivonne en Marga, anderhalf uur op pad geweest. Karev had haast,haha, die had goed de pas er in, gek dier. Ze begint ook eindelijk wat af te valen, yes!
Hoe is het met Anka's kuchje?
Ja, zenuwen, overconcentratie of iets te weinig gegeten, weet het niet precies. Bij Anka voelde ik gewoon in enen iets van spanning opkomen en dacht eigenlijk dat dat gewoon uit haar zelf kwam. En die rijfouten, die komen idd van mij
.
Kuchje gaat goed, gister en vandaag niets gehoord met rijden. Wat ik tot nu toe gedaan heb is Nisko ook op Hemperade zodat er helemaal geen stof meer in de stal is, Anka's hooi week ik en ik laat ze tot 8 uur in de avond buiten. O ja en hoestmix over de brok. Heel pakket aan maatregelen maar het lijkt te werken
.
Was wel lekker weer voor een buitenrit ja vandaag. Nou ja, als Karev zo vlot blijft lopen vliegen de kilo's er vast nog verder af
.

Kuchje gaat goed, gister en vandaag niets gehoord met rijden. Wat ik tot nu toe gedaan heb is Nisko ook op Hemperade zodat er helemaal geen stof meer in de stal is, Anka's hooi week ik en ik laat ze tot 8 uur in de avond buiten. O ja en hoestmix over de brok. Heel pakket aan maatregelen maar het lijkt te werken

Was wel lekker weer voor een buitenrit ja vandaag. Nou ja, als Karev zo vlot blijft lopen vliegen de kilo's er vast nog verder af

Gefeliciteerd Annemarie!!
Wat voor een foutjes maak je dan? 
Hier ben ik ook 2 winstpunten rijker
We waren 2 keer 1e met 190 pnt. en 188 pnt. Helemaal tevreden dus 
Oh het is heerlijk weer voor buitenritten! Tijdens het rijden word je vanzelf warm, geen vliegen meer. Het betere werk!

Hier ben ik ook 2 winstpunten rijker

Oh het is heerlijk weer voor buitenritten! Tijdens het rijden word je vanzelf warm, geen vliegen meer. Het betere werk!
Foutjes zoals te veel been geven in middenstap waardoor Anka aandribbelt. Dat is een grote fout dus 5. En halthouden bij afgroeten ging niet helemaal OK. Anka stond net aan stil en ik heb haar gewoon niet rustig genoeg naar halthouden gereden en lang genoeg laten stil staan. En volte 15 meter linksom in galop te groot gemaakt. Dat soort onnodige dingen. En dat zijn echt ruiterdingen dus. Doe je dat soort ongein niet zit je ruim boven de 185, maar ja, blijft lastig he dat rijden
.
Gefeliciteerd met je punten Charret!

Gefeliciteerd met je punten Charret!
Ah ik ken het. Mijn volte b-e-b/ e-b-e wordt wel eens een ei. Ik was vandaag in mijn 2e proef wat gehaast. Dan werk de het ook niet altijd even netjes af.
In het begin met Jouk reed ik nogal eens op het verkeerde been [ik zat gewoon met mijn kop ergens anders] en dat kost je zo 1 punt aftrek. Dat zijn gewoon stomme fouten.
In het begin met Jouk reed ik nogal eens op het verkeerde been [ik zat gewoon met mijn kop ergens anders] en dat kost je zo 1 punt aftrek. Dat zijn gewoon stomme fouten.
Mijn eerste wedstrijd in het L2 reed ik de volte halsstrekken nog op het verkeerde been
En dat kostte me inderdaad een punt.
Anka moet deze winter wel een 2e keer geschoren. Vorig jaar was ze ook grijs maar ze is nu door iemand anders geschoren en ze kleurt al weer geel! Zal eens een leuke foto van haar maken morgen met het mooie weer.

Anka moet deze winter wel een 2e keer geschoren. Vorig jaar was ze ook grijs maar ze is nu door iemand anders geschoren en ze kleurt al weer geel! Zal eens een leuke foto van haar maken morgen met het mooie weer.
van harte Charret!!
Gelukkig gaat het kuchje over, lijkt het!
Ik vond het best fris hoor gister met rijden,hihi. Had 2 fleece truien aan, maar de wind ging er door.
Vanmorgen weer even de bak gesleept, en dat doet ze zo braaf, ze zou denk ik zo met een kar weglopen..
Gelukkig gaat het kuchje over, lijkt het!
Ik vond het best fris hoor gister met rijden,hihi. Had 2 fleece truien aan, maar de wind ging er door.
Vanmorgen weer even de bak gesleept, en dat doet ze zo braaf, ze zou denk ik zo met een kar weglopen..
Nou, nieuwe carriere voor je veelzijdige Fjordsel?? Stoer hoor. Ik vind mennen echt eng, het idee om zo ver van je paard af te zitten... maar dat zit gewoon tussen mijn oren
.
Ik heb besloten A-tje te laten voor waar ze is vandaag, in de wei
. Tis wel heerlijk weer maar ben moe en vanochtend hebben Ivonne en ik in Balloo ook al aardig lang bij de jonge paardjes rondgehangen. Gjendra is nu kaal qua manen
.

Ik heb besloten A-tje te laten voor waar ze is vandaag, in de wei

ik zag het, ziet er lelijk uit, maar is er zo weer aanggegroeid.
Mennen weet ik ook niet of ik dat durf, wil aankomende winter wel sleetje rijden,hihi
Mennen weet ik ook niet of ik dat durf, wil aankomende winter wel sleetje rijden,hihi
Ow, leuk, mag ik intekenen op een ritje? Hoewel, voor sleeen moeten we wel veel sneeuw hebben... Hmmm nou vooruit 1 weekje sneeuw en dan weer alles normaal
.