Durkje

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Susanne

Durkje

Bericht door Susanne » ma 17 okt 2011, 08:42

Om het eerste deel van het verhaal kort te houden: Het gaat iets beter met mij en ik kan weer een rustig buitenritje maken.

Nadat Trees en Durk 3 maanden ergens anders gestaan hebben ivm mijn rust, moesten ze een week geleden weer terug naar "huis". Omdat Durkje erg stout was op de heenweg van de verhuizing had ik besloten dat ze allebei te voet terug moesten. En Durk was echt super braaf.

Dus inmiddels heb ik besloten dat hij gewoon mee kan het bos in. Inmiddels zijn we al 3 keer met hem en Trees in het bos gaan rijden. En het gaat hartstikke goed! Meestal wil hij voorop maar Trees is sneller dus dat is af en toe lastig. Als je gaat draven veranderd hij in een bommetje en dat kan ik nog niet aan (mijn balans en evenwicht is nog steeds niet normaal). Maar alleen stappen gaat erg goed en daar ben ik super blij mee want ik kan na ruim 1 jaar eindelijk weer zelf op mijn paard!
Mariël
Contacteer:

Re: Durkje

Bericht door Mariël » ma 17 okt 2011, 19:07

Dat klinkt goed! *o/* ik weet niet wat je hebt gehad maar super dat het weer gaat en je lekker kan rijden :D
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 18 okt 2011, 05:08

wat heerlijk Suus dat je weer op je eigen paardje hebt kunnen rijden *o/*
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Ilona

Bericht door Ilona » wo 19 okt 2011, 06:18

Fijn dat je weer wat kan gaan rijden Susanne en dat je paarden weer 'thuis' zijn.
Niets zo goed voor lichaam en geest als een ritje met je paarden.
Hopelijk knap je een beetje vlot verder op en ga je ook merken dat je steeds iets meer kunt.
Bij jou is het zeker ook al ruim een jaar geleden?
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
foss

Bericht door foss » vr 21 okt 2011, 05:03

Dat klinkt zeker goed.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Susanne

Bericht door Susanne » za 22 okt 2011, 10:52

@ Ilona: Het is nu al 1 jaar en 4 maanden na het ongeluk en ik ben inmiddels al 43 weken volledig ziek thuis.

Helaas heb ik de hele week nog niet gereden, vorige week teveel gedaan dus nu weer een slechte week. Maar morgen ga ik weer, ook al voel ik me niet goed. *o/*
Plaats reactie