Het H-tjes topic deel 1
Re: Het H-tjes topic deel 1
hannes komt uit de merrie zolga.
hij was kampioen in beekbergen en ik moet zeggen dat hij wel super kan bewegen.
het merrieveulen van zortin was daar reservekampioen.
hij was kampioen in beekbergen en ik moet zeggen dat hij wel super kan bewegen.
het merrieveulen van zortin was daar reservekampioen.
Dat hengstveulen kan echt lekker lopen!! Heb het hem zien doen in Beekbergen!
Fijn om te zien dat Hedwich bij nieuwe vriendjes staat, Tea was vandaag nog aardig aan het brullen toen ik er aan kwam, maar mijn moeder had haar de rest van de dag niet gehoord, dus misschien was ze wel heel blij om mij te zien, haha!!
Merrieveulen heet Henalissa.
Fijn om te zien dat Hedwich bij nieuwe vriendjes staat, Tea was vandaag nog aardig aan het brullen toen ik er aan kwam, maar mijn moeder had haar de rest van de dag niet gehoord, dus misschien was ze wel heel blij om mij te zien, haha!!
Merrieveulen heet Henalissa.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Misschien heb ik erover heen gelezen hoor, maar Hedwich zou toch naar Balloo? 

Achgossie!! Nog meer vogeltjes die zijn uitgevlogen weg onder moeders vleugels uit!
Ik ga zaterdag ook Hepsi kijken, maar ben wat laat, want ga eerst menles je meepikken met Sjol,
kwartiertje 20 minuten meerijden, voor het eerst weer.
Ik ga zaterdag ook Hepsi kijken, maar ben wat laat, want ga eerst menles je meepikken met Sjol,
kwartiertje 20 minuten meerijden, voor het eerst weer.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Jan heeft Hedwich verkocht, dus vandaar..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
wist ik ook niet, dacht ook dat ze naar Balloo ging 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Was ook zo tot zaterdag, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Volgens mij zijn er nog maar weinig veulens bij mama..
Heste vind het wel prima zonder mama;

Heste vind het wel prima zonder mama;

Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Hindra woont sinds gisteren ook op kamers. We hadden Meline er even uitgehaald om haar te knippen. Eerder die dag had Jeroen dat ook al alleen geprobeerd maar Fendora was het er niet mee eens. Die wilde met alle geweld mee de wei uit en daar was Jeroen het weer niet mee eens. Hindra had er overigens geen problemen mee dat Jeroen Meline wilde meenemen.
Later op de dag dus nieuwe poging samen, ik Meline het halster om en Jeroen bij Fendora. Toen ik met Meline naar buiten en Hindra bleef gewoon bij Fendora staan. Toen Jeroen aan het knippen was zei ik dat Meline er nu net zo goed ut kon blijven en dus is ze na het knippen de andere verharding opgegaan. Daar blijft ze even een paar dagen en dan krijgt ze er een stukje gras bij. Kan het uier mooi even alslanken.
Later op de dag dus nieuwe poging samen, ik Meline het halster om en Jeroen bij Fendora. Toen ik met Meline naar buiten en Hindra bleef gewoon bij Fendora staan. Toen Jeroen aan het knippen was zei ik dat Meline er nu net zo goed ut kon blijven en dus is ze na het knippen de andere verharding opgegaan. Daar blijft ze even een paar dagen en dan krijgt ze er een stukje gras bij. Kan het uier mooi even alslanken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nog meer kinders op kamers!
Handig Anita, dat het zo makkelijk ging!
Zag dat Hindra ook een topic had, moet ik nog bezoeken.
Handig Anita, dat het zo makkelijk ging!
Zag dat Hindra ook een topic had, moet ik nog bezoeken.
Fijn dat het zo gemakkelijk ging Anita!
Harmke heeft haar eerste bezoek aan de hoefsmid gebracht. Eerste voetje ging wat onwennig en met veel hangen, daarna deed ze het keurig!
Harmke heeft haar eerste bezoek aan de hoefsmid gebracht. Eerste voetje ging wat onwennig en met veel hangen, daarna deed ze het keurig!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ach, de eerstgeborene (Hindra) dus ook zelfstandig. Wel lekker dat het zo weinig moeite kostte Anita! Hier ook voor het eerst de hoefsmid bij Hamlet en meneer gedroeg zich zowaar als een zonnetje. Zou hij toch nog op zijn moeder gaan lijken 

Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Hercules blijft een lastpost met voetjes geven,maar het is gelukt met de hoefsmid 
Net weer een berichtje van de opfok gehad,hij heeft het erg naar zijn zin en is de lieveling van stal

Net weer een berichtje van de opfok gehad,hij heeft het erg naar zijn zin en is de lieveling van stal

Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hooi!
Heste is naar de nieuwe eigenaren!
Ze is vanmiddag een uur of half vier opgehaald en gedroeg zich voorbeeldig
Omdat ik niet mee kon haar weg brengen (moest werken tot acht) ga ik morgen op bezoek, zin in!
Anita Fijn dat het afspenen bij Hindra goed ging!
Heste is naar de nieuwe eigenaren!
Ze is vanmiddag een uur of half vier opgehaald en gedroeg zich voorbeeldig

Omdat ik niet mee kon haar weg brengen (moest werken tot acht) ga ik morgen op bezoek, zin in!

Anita Fijn dat het afspenen bij Hindra goed ging!
Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Weet iemand ook wat voor een H-tje Yocohama dit jaar heeft gekregen?? Een merrietje of hengstje? En ook weer van Reinar??
Genista schreef:Weet iemand ook wat voor een H-tje Yocohama dit jaar heeft gekregen?? Een merrietje of hengstje? En ook weer van Reinar??

Geluk is de vrucht van intens werk
Ah, er zijn dus meer ukkie's! Behalve mijn Hepseflepsie.
Ben benieuwd naar foto's dan Annabel
!
Harmke heeft gister weer kennisgemaakt met Tsjallien, op een niet zo vriendelijke manier
! Madame is ook niet onder de indruk.. Wordt weggejaagd en twee tellen later staat ze weer bij Tsjallien! Toen het tijd was om weer op stal te gaan dacht ze dat het verstandig was om snel met Tsjallien mee te gaan.. werd haar niet echt in dank afgenomen 

Harmke heeft gister weer kennisgemaakt met Tsjallien, op een niet zo vriendelijke manier

Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Yocohama heeft veulen Hibiscus, voor de volledigheid. Maar ik ben ook wel onder de indruk, zeker na haar te hebben zien lopen!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Zie ik daar een volgende aanwinst voor jou aankomen Annabel of misschien voor Janna?
@Anne: Ik dacht al 'hè Heste is toch verkocht' toen ze bij Bart bleek te staan maar dat was mogelijk om even bij te komen van het spenen samen met vriendjes en vriendinnetjes.
@Anne: Ik dacht al 'hè Heste is toch verkocht' toen ze bij Bart bleek te staan maar dat was mogelijk om even bij te komen van het spenen samen met vriendjes en vriendinnetjes.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco