HELP...hoe overleef ik mijn paardrijdende dochter...

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Anita
Contacteer:

Re: HELP...hoe overleef ik mijn paardrijdende dochter...

Bericht door Anita » za 15 okt 2011, 04:56

Gevaarlijk topic wordt dit zo voor jou en Cayleigh nu iedereen haar paard aanbied om te ABOPPEN. Eigen schuld, dikke bult, haha, had je het maar niet moeten plaatsen, hihi.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Balou

Bericht door Balou » za 15 okt 2011, 07:11

Hahahah! Dat is nummer 2 al voor de ABOP! Dusse.....wanneer hebben jullie tijd om te oefenen? :P
Nathalie

Bericht door Nathalie » za 15 okt 2011, 07:51

ik zie me al helemaal met het kleine elfje het land doorcrossen om overal van die tankfjorden te rijden terwijl ik me vastbijt in menig bakrand om het niet uit te hoeven gillen :')
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Nathalie

Bericht door Nathalie » za 15 okt 2011, 07:54

colunder schreef:Zooooo herkenbaar dit!!!
Daniëlle belde me laatst heel vrolijk op:"Ma,ik ben met Apollo over de kop gegaan"" ,maar ik heb heerlijk gereden. 8)7

Leuke foto's, het plezier straalt ervan af!!
jeeeeetje, hartkloppingen achteraf zijn ook niet goed voor de gezondheid. Maar zo ging het vroeger voor ons ook he, je viel eraf, klopte je af, lachte met je vriendinnen en weer erop. Maar nu? Toen ik met Cos en al onderuit ging, had ik daar flink de bibbers van (en we hadden allebei geen schrammetje of pijntje) en de keren daarna was ik echt rillig...
Viv schreef::=:=:= Tis mijn kind niet eens en ik krijg al hartkloppingen _O- Kan ze kdies niet even laten ABOPpen? Ze springt hoger dan ik _O-
Ook hoger dan ik Viv, dat babykruisje zou ik mezelf al echt moed voor moeten inpraten :')
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona

Bericht door Ilona » za 15 okt 2011, 08:08

:= oooh Nathalie, arme jij!
Maar wow wat kan P.C. goed springen! Snap wel dat ze hoger wilt! :P

Ik reed vroeger ook op een shet, maar was al wat 'groter'. Mijn benen kwamen net iets onder de buik vandaan. Sprongen we een mooie hoge hindernis dan was het gerust mijn fout dat de balk eraf vloog..... Mijn voeten bleven achter de balk hangen O:)
Ik zou, samen met vele anderen denk ik, wel eens willen dat ik het lef van 'vroeger' nog had.. Maar daarbij ook wel een vleugje verstand wat toen nog weleens iets ontbrak :D
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » za 15 okt 2011, 11:28

wat een gave foto's en ja die laatste zou ik ook trots naar oma willen sturen haha
maaar oooh wat snap ik je weer goed, ik probeer luuk ook zover te krijgen natuurlijk maar oei als het resulteert in dit moet ik ook slikken hoor. ik zie hem ook al scheuren met een shet + sulky hier in de bak en over de zandpaden...slik
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 15 okt 2011, 19:08

wat heerlijk dat ze het paardengen heeft overgenomen van jou, wel jammer dat het ten koste gaat van jouw bloeddruk.
Het ziet er goed uit hoor, ze zijn een goed team +:)+
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mariël
Contacteer:

Bericht door Mariël » za 15 okt 2011, 20:09

TE schattig!!! zo'n leuke combi :L
echt om verliefd op te worden!
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
DexterS
Contacteer:

Bericht door DexterS » zo 16 okt 2011, 08:04

ooo wat herkenbaar!! Mijn Ruben van 5 heeft ook het paardenvirus.. Een paardenslaapkamer, compleet met manege behang en als kers op de taart Dexter.. Een 4 en half jarige ruin V Baldrian.. Die hand en hoef op 1 buik.. De ondeugd straalt ze de ogen uit als ze samen zijn en sinds kort heeft Ruben les op Dexter.. En dan komt het verhaal voor mamma: loslaten.....
Erg erg moeilijk... Mijn hart begaf het afgelopen vrijdag zowat toen Dexter iets te hard ging in draf en in galop oversprong... Ik zag al allerlei nare valpartijen voor me en een huilend kind, maar wat was het geval... Ruben had hem zelf aangespoord, zo vertelde ie nadat ie hem goed en wel ook zelf weer terug kreeg ik draf en stap.... Hij wilde wel eens weten hoe een galopje was.. :? pfff.... Nu weet ik hoe mijn moeder zich vroeger gevoeld heeft....
Hier nog ff een foto, check Rubens uberbije hoofd hahaha!!

Afbeelding
Trotse eigenaresse van onze knappe 4 jarige Dexter ( V. Baldrian)
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=44890
Gerritje

Bericht door Gerritje » zo 16 okt 2011, 09:33

Super, maar ik snap je gevoel. De kunst is het loslaten, maar makkelijk is het niet.

Mijn dochter (in dec. 4) wil ook op mijn arabier, en dan wel hard. Want dat doe je op een arabier. En NEE mama, je hoeft mij niet vast te houden. Ik loop er nog naast, want ze kukelt regelmatig eraf...
---
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » zo 16 okt 2011, 10:02

Ik reed laatst voor het eerst sinds jaren weer op Yfke en moest gelijk springen van mijn dochter met de woorden van DAT KAN IK TOCH OOK MAMA ja ja kunnen maar durfen.....................
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Wendy1708
Contacteer:

Bericht door Wendy1708 » zo 16 okt 2011, 12:33

Aaaahhh, dit is lief! Dappere Cayleigh! +:)+.

Ja, in praktijk blijkt het toch veel minder leuk, he, om een paardrijdende dochter te hebben 8)7 . Onze moeders lieten ons vroeguh gewoon ons gang gaan, die wisten niet eens wat allemaal deden, veel makkelijker. Nu staan we er steeds bovenop en maar "goed bedoeld advies geven". En dat wordt zo gewaardeerd... :D
Casper, aka Sven (Fjordenman)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
margalorenz

Bericht door margalorenz » zo 16 okt 2011, 14:28

Wat een geweldige foto's en wat een supercombinatie! Wat een super stoer kind heb jij!
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 16 okt 2011, 14:50

Het is stoerder om te vertellen dat je kind dappere dingen te paard doet dan om er daadwerkelijk naar te kijken. Dexter en Gerritje ik snap helemaal wat jullie bedoelen, ik moet mezelf dus tig keer zeggen dat ze dingen zelf moet mogen doen om het te kunnen leren, maar het blijft vreselijk moeilijk!

Hehehe...Wendy jij WEET wat voor miepert ik ben dus kun je je voorstellen hoe ik hierbij stond te kijken :')
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » zo 16 okt 2011, 15:29

Meid wat een geweldige fotosessie. Ik kan het me levendig inbeelden hoe jouw bloeddruk is geweest, maar als je toch dat koppie van je dochter ziet en die prachtige foto (daar geniet ze over 20 jaar nog van), dan is het misschien wel de bloeddruk waard geweest, geweldig! :L PC
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » za 05 nov 2011, 09:35

Wat een geweldige serie foto's van een stoere Cayleigh en natuurlijke een even stoere PC!

Wil je niet ontmoedigen maar Anne is nu 16 en ook nu sta ik nog wel eens met het zweet in m'n handen O:)
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Susanne

Bericht door Susanne » zo 06 nov 2011, 17:28

Geweldig! Zodra wij kinderen krijgen komt er ook een witje... (Heb ook al een leuk roze zadeltje gezien)
Plaats reactie