Haha als fjorden er snoepjes mee kunnen verdienen dan zijn ze idd snel om haha
Vandaag voor het eerst OP Emy gezeten MET zadel

. Ik had al wel eens gewoon zo even op haar gezeten even snel voor de lol. Stiekem even kijken wat ze deed. Maar vandaag was het eigenlijk niet de bedoeling. Ik wilde even mn zadel schoon maken en opleggen bij Emy voor de foto. Even het zadel om met touwhalstertje en een paar leuke foto's maken toen Dees vroeg wil je erop? Ja tuurlijk

Maar ja dan het volgende euvel, hoe kom ik met mn voet op Emy... Krukje ernaast maar dan gaat Emy opzij

Dus Dees had het eerst geoefend en waren we naar boven gelopen om voor de bamboe een leuke foto te maken maar dat vond Emy een minder idee ze had een veel beter idee met bamboe dat kun je namelijk eten

Daarna was ik aan de beurt, nu kon ik op een verhoging staan zodat ik helemaal mn beugel niet nodig zou hebben. Emy vertrouw ik wel ze weet wat het is als ik er even op zit dus was niet bang voor gekke uitspattingen.

Hier hoopte ik precies naast de bamboe uit te komen maar helaas niet gelukt
Zoek de verschillen
En Emy heeft kunstjes geleerd, ze kan een voetje geven en dacht ff proberen of ze het ook kan als ik erop zit en ja hoor super poownie
Je begrijpt dat ik wel super trots was op Emy dat ze zo braaf was. Zelfs met afstappen ging het super. Ik kan namelijk niet zonder krukje eraf omdat ik dan meteen met mn volle gewicht op mn voet terecht kom maar ze bleef super goed staan naast het krukje. Gelukkig had ik echt maar heel even voor de foto erop gezeten en kon ik zonder al te veel pijn daarna gaan staan maar ze was echt super braaf