Vlak nadat ik hier mijn berichtje had gepost over Taco kreeg ik een PB van "Pimmetje".
Eenmaal het bericht geopend bleek Vera van Eeuwijk schuil te gaan onder deze naam

Bij de meeste mensen zal wel een belletje gaan rinkelen bij deze naam.
Vera is jaren jurylid geweest op de premiekeuringen.
's Avonds hebben we telefonisch contact gehad en wat zij mij vertelde klonk alsof Taac een verrijking zou zijn in hun leven.
En dat is nu net wat ik heel graag wil voor hem.
Mensen die oprecht blij met hem zijn en goed zijn voor hun paarden.
En zo reisde Erik en ik afgelopen zondag af naar Duitsland om kennis te maken met Vera en Gerrit.
Wat een prachtig plekje!
We hebben heerlijk aan de picknicktafel gezeten met uitzicht op de weide.
Helemaal omdat het zulk prachtig weer was had het echt een sprookjesachtig idee.
De ontmoeting met Vera en Gerrit was heel erg fijn en in het gespreek bleek al snel dat we qua paarden op dezelfde golflengte zitten.
Taac zal daar voor Vera als rijpaard gebruikt worden en heerlijk naast hun andere fjord in het 2-span komen te staan om in de bossen te rijden.
Overdag lekker de wei op en in 's nachts in een mooie stal.
Als ik paard was geweest had ik daar ook heel graag willen staan...
15 oktober gaan we de reis nogmaals maken... en dan gaat Taco met ons mee, een nieuw leven tegemoet.
Mijn lieve Taacje...
De beslissing is gemaakt..
Half oktober verhuis je naar Rastdorf, Duitsland.
Voor mij ontzettend ver weg maar voor jou een perfect huisje.
Een huisje waar je helemaal tot je recht zal komen en waar 2 hele lieve mensen heel erg veel van jou zullen gaan genieten.
Ik zal je missen mijn boef.. maar ik mis je al 2jaar.. ik mis vroeger.. maar ik weet ook dat vroeger nooit de toekomst wordt...