Hoe de B-tjes ons zo gek kregen om verder te schrijven in 9!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Keandra

Re: Hoe de B-tjes ons zo gek kregen om verder te schrijven i

Bericht door Keandra » zo 25 sep 2011, 08:15

ja nog niets laten weten van de smid hier

ze waren superbraaf bij de smid, zelfs Jalenka, die heeft zich zelfs niet misdragen, Githa heeft nu ijzers met gaten voor kalkoenen in te draaien
Leslie heeft al 1 keer zo met kalkoenen gereden en ze liep veel beter op het natte gras *o/*

verder is leslie gisteren 10km gaan wandelen, tot bij mijn pa en terug
hij was heel snel terug :=
ze is wel heel braaf geweest, ook een grote baan moeten oversteken (ze mogen daar 90 op, dus even oppassen)
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 26 sep 2011, 15:54

wowww wat een joekel zeg Sterre

Sofie fijn dat ze zo braaf waren bij de hoefsmid en is Leslie in training voor Endurance met Githa?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » di 27 sep 2011, 06:00

wow daar moet je echt een trapje bij gebruiken om erop te komen.

Fijn dat de ijzers zo goed bevallen. Lekker op nikes.

Rijd je al Claudia?

En hier. gaat alles zn gangetje, Ik ben door de mri scan geweest. ff kijken of ik hersens heb......en waarom ik nog steeds klachten heb van mijn stuiterpartij .
Verder heb ik van t weekend heerlijk met Bink gereden. Hij wordt ouder, de springplank is er geloof ik een beetje uit. Hoop ik.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 27 sep 2011, 08:34

Ja ik rij in de peugeot, golfje is nog niet klaar. Straks vanuit mijn werk er weer naartoe.

Fijn dat Bink wat rustiger is joh. En balen dat je nog steeds last hebt.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Keandra

Bericht door Keandra » wo 28 sep 2011, 12:21

nee Leslie traint niet, die speelt met Githa :=
hij traint nooit om wedstrijden te rijden, endurance zou ze wel liggen denk ik maar we hebben geen vervoer om ook nog maar 1 keer aan zo iets mee te doen
hetgeen Leslie wel doet is Githa uiteindelijk multi-inzetbaar te maken onder het zadel
dus springen, beetje dressuur, beetje western dressuur, zotte toeren (voltigepaard zou ze nog kunnen worden), wandelen, crossen
tja, als je enkel onder het zadel kunt werken, moet je maar zo afwisseling zien te vinden he

hier hebben ze weer een nieuw stukje gras gekregen (heb nog veel gras en dit goede weer helpt zeker ook)
dus ze zijn weer in hun nopjes, nieuwe nikes en eten, wat moet een fjord nog meer hebben?
8)7
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 28 sep 2011, 18:09

dat is wel leuk, zo wordt het een veelzijdige dame :D

Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 02 okt 2011, 13:07

jeetje zeg wat is het hier stil de laatste tijd, allemaal van het mooie weer aan het genieten en lekker aan het rijden?

kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 02 okt 2011, 18:11

Jaaa! Lees nog wel mee hoor! Niet zoveel te vertellen.. B-tje kaal, blote voeten en veel in de wei..beetje bakwerk aan het oppikken maar dat gaat nog niet echt van harte haha!
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » zo 02 okt 2011, 18:53

hier hetzelfde. Gebeurt niet zo heel veel. Heb vanmiddag weer een heerlijke rit gemaakt met Bink, Ik ben zo'n anderhalf uur weg geweest met hem en hij was zo lief en braaf. Het vertrouwen heeft een flinke opsteker gekegen zo.

En verder vooral genieten van het mooie weer en toch steeds weer mezelf tegen komen met klachten van mn stuiterpartij, wat kan je daar lang last van hebben.
Ik droom er soms van om endurance te gaan rijden, Zou Bink ook super vinden, maar dat is voor mij geen haalbare kaart. Dus is het ook prima zo en blijf ik komende jaren daar nog even lekker over verder mijmeren.

Rijd je rode monster al Claudia? Heb je er al een proefrit opzitten?
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 02 okt 2011, 20:24

Toch wel lekker met hem bezig Kris?

Yvonne mijn rode monster is nog niet klaar helaas, ik hoop eind van de week, moeten nog een paar dingen aan gebeuren. Hij rijdt inmiddels wel, alleen we missen nog de einddemper.

Mijn fjordsels zijn gisteren verhuisd, hele verhaal staat bij DB. Vanmorgen gezellig een ritje gemaakt met stalgenootje en mede fwer Dees1980

Bailey

Bericht door Bailey » zo 02 okt 2011, 21:13

Ik lees ook mee hoor! Alles prima hier. Met Bailey gaat het super, hij loopt ook erg lekker. Wel een tikje rustiger nu met de temperaturen maar dat mag.
Vandaag naar het NK TREC in Hoenderloo geweest om te kijken, erg leuk! Erg leuk extra'tje was dat het op de Fjordhestgard was, leuk fjordjes spotten dus! Heb een zus van Bailey gezien, leek echt erg op hem, zo grappig!
En een heerlijk veulen (van Karant) dat ik zo mee naar huis had genomen als 'ie op de achterbank had gepast! :D Wát een ongelooflijk leuk en lief dier was dat!

wat rot Yvonne dat je er nog steeds mee loopt. Kan ook lang duren... wanneer krijg je de uitslag?
Fijn dat het wel zo goed gaat met Bink! Waarom is endurance geen optie voor je?

Jee Clau, alweer verhuisd met de paardjes? Het is ook wat... Hoop dat je nu een plekje hebt waar je wat langer kan blijven!
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » ma 03 okt 2011, 06:09

endurance is geen optie omdat ik al een druk gezin heb, een baan en het kost ook nog best wel wat om endurance te gan doen. Je moet inelk geval al mobiel zijn, dat betekent een grote dure wagen, en trailer die ergens gestalt moet worden en ik heb geen tijd om Bink zo te trainen dat hij ook een wedstrijd fatsoenlijk kan uitlopen. Bink is een ikhobbeldoorhetbosfjordenhetliefstmetlosseteugel. Maar wanneer ik de tijd zou hebben voor de juiste training, denk ik dat hij het geweldig zou doen.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 03 okt 2011, 15:28

Ja Sterre dat hoop ik ook, alhoewel er aan het plekje op zich niks (meer) mankeerde na het vertrek van die 2 onruststooksters.

Yvonne ik wil volgend jaar met Exel gaan beginnen met Endurance, maar het kost inderdaad extra geld qua vervoer.

Vandaag bij mijn nieuwe werkgever begonnen en wat bleek nou afgelopen vrijdag? Mijn voormalige bijrijdster en nu nog vriendin Samantha moest ook vandaag beginnen, dus we zijn maar samen gegaan. We hebben een hoop lol gehad in de training :D

Keandra

Bericht door Keandra » ma 03 okt 2011, 17:17

hier hebben we het redelijk druk gehad bij de paarden, mede door het super goede weer

Githa heeft zaterdag weer eens een paar springkunsten mogen laten zien
2 balen hooi is geen probleem, maar 3 is toch te hoog gegrepen (sliding stop kreeg je dan)

verder gisteren les gehad in centered riding met Jalenka
jalenka heeft gisteren 1 volledig uur moeten stappen, of wel met mij als stuur (ja raar uitgedrukt) ofwel moest ze met een begeleider meelopen
ze was super braaf maar omdat een groot deel van de les besteed was aan het leren aanvoelen van de gang van het paard, moest ze met een begeleider rond stappen zodat ik met gesloten ogen kon voelen hoe ze liep
raar hoor om dan de oefening te krijgen om te zeggen welk achterbeen er naar voren gaat en dit een tijd te blijven te doen
voelde opeens veel meer van wat eronder me gebeurde :D
Anouska

Bericht door Anouska » ma 03 okt 2011, 18:34

Joehoe allemaal! +:+
Ik lees wel mee, maar ben nog zo druk met huis! Daar komt Bjorn dan ook nog bij (druk aan het oefenen voor de ABOP) en Grover die dagelijk ruim 1 uur mee gaat wandelen en zaterdag alweer 1 jaar geworden is.
Morgen komt mijn pa helpen behangen, allemaal van die kleine rot stukjes en dan het patroon behang nog.

Ff voorproefje van de keuken, ik kan gelukkig sinds 1 week weer koken! *o/*
Het langste stuk aanrecht
Afbeelding

De hoge kasten, magnetron boven, oven onder. Linker deuren is de koel- vries combi
Afbeelding

Vanaf het eind van het aanrechtblad naar het fornhuis
Afbeelding

Mijn gas fornhuis met schuine afzuigkap! Nooit meet mijn hoofd stoten tegen dat kreng. Witte is nog folie, dat gaat er na het behangen af
Afbeelding
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 03 okt 2011, 18:47

Sofie leker druk met de knollies :D

Anous wat een gave keuken zeg, helemaal mijn smaak :j

Anouska

Bericht door Anouska » ma 03 okt 2011, 19:22

Hij is gaaf he? Wilfred en ik waren het ook meteen met elkaar eens, heerlijk een vent met dezelfde smaak als ik. Wel jammer voor die verkoper, die had 's avonds bij zijn vriendin geen spannend verhaal :P.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 08 okt 2011, 19:12

hahahaha, gelukkig is het hier ook zo dat we dezelfde smaak hebben, altijd makkelijk :D

Mijn Btje is vandaag gemasseerd door Kimmie en is "goedgekeurd". Hij zit goed in z'n spiertjes, is goed lenig en soepel. We hebben wel de diagnose getrokken dat meneer behoorlijk ADHD is, hij heeft nu een jollybal in z'n stal hangen en die arme bal is al een aantal keren behoorlijk de klos geweest. Hij probeert erin te bijten, wat lekker niet lukt en dan gaat ie er kopstoten tegen geven.

Ziggy

Bericht door Ziggy » za 15 okt 2011, 19:13

tja wat moet je hier nog over zeggen?

Afbeelding

Keandra

Bericht door Keandra » za 15 okt 2011, 20:52

ehm? heeft ie een kabouter gezien?

wel verder een mooie foto hoor

lekkere pantoffel gaat het worden
Plaats reactie