En die lange manen misstaan hem zeker niet
Vjellko is weer thuis.
Re: Vjellko is weer thuis.
Vjellko is hot!!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- Love_Jordy
Nu issie er eindelijk!
Leuk hoor en heel veel plezier!
Leuk hoor en heel veel plezier!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Nou dat is leuk zeg, zo'n hereniging. Allebei heel veel plezier met deze nog steeds mooie kerel!
ow vanavond was zoooooo heeeeeeeeeeeeeeerlijk
:)
:)
vanavond ze samen tegelijk voor het eerst uit het land gehaald, want de DA kwam voor de entingen. En tis 1km lopen van land naar stal en dat dubbel..
Maar ze liepen ieder aan een kant heel braaf mee.. kijk je links en rechts.. zie je die 2 knappe mannen.. jeetje mina..
ik zat echt 10x.. zijn ze dat nou echt allebei??

samen in de bak gespeeld en samen op de poetsplaats gestaan, superlief met elkaar
daarna even de boxen in, wachten, braaf prikjes gekregen en toen weer met zn drietjes terug naar de wei.
Met alle draden open en dicht toen gewoon samen tegelijk omdraaien
ik was zooo gelukkig 
En in het land samen omgedraaid en allebei naast elkaar met die hoofdjes staan wachten tot het halster af ging
halstertjes af, allebei dikke knuffel en toen liepen ze lekker de boesboes in 
*straalt* haha. Ik ben zooo verliefd op ze

vanavond ze samen tegelijk voor het eerst uit het land gehaald, want de DA kwam voor de entingen. En tis 1km lopen van land naar stal en dat dubbel..
Maar ze liepen ieder aan een kant heel braaf mee.. kijk je links en rechts.. zie je die 2 knappe mannen.. jeetje mina..
samen in de bak gespeeld en samen op de poetsplaats gestaan, superlief met elkaar
daarna even de boxen in, wachten, braaf prikjes gekregen en toen weer met zn drietjes terug naar de wei.
Met alle draden open en dicht toen gewoon samen tegelijk omdraaien
En in het land samen omgedraaid en allebei naast elkaar met die hoofdjes staan wachten tot het halster af ging
*straalt* haha. Ik ben zooo verliefd op ze
goh wat een heertje is vjell geworden zeg, wat ziet hij er goed uit, ze hebben erg goed voor hem gezorgd, ik snap het dubbele gevoel maar alles heeft zo zijn redenen en het heeft zo dan moeten zijn dat je nu gezegend bent met 2 knappe mannen en nog 1 tje thuis op de bank, hebben met jou door de jaren heen ook al heel wat verhalen mee gemaakt he suus 
-
Yvette_Minouk
Wat fijn dat het gelijk weer zo vertrouwd voelt! Een verhuizing lijkt me voor een paard stressvol, maar als het dan zo vertrouwd voor ze is, dan moet dat toch een geweldig gevoel geven of niet? 
En Vjellko zijn hoofd is nog steeds sprekend!! En hij blijft een mooie body hebben
En Vjellko zijn hoofd is nog steeds sprekend!! En hij blijft een mooie body hebben
absoluut yvet 
hij staat heerlijk rustig in de kudde en als ik er ben speelt ie samen met Ko zwaan kleef aan zo grappig
dat kan je wel zeggen he caro.. eindelijk eens rust en geluk
hij staat heerlijk rustig in de kudde en als ik er ben speelt ie samen met Ko zwaan kleef aan zo grappig
dat kan je wel zeggen he caro.. eindelijk eens rust en geluk
Fijn dat hij weer thuis is het had gewoon zo moeten zijn.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat heerlijk dat je hem terug kon nemen!
Soms zit het mee in het leven en komt iets nog een keer op je pad, waar je afscheid van hebt moeten menen, maar krijg je een 2e kans.
Heerlijk dat je nu 2 van die prachtige mannen hebt.
Soms zit het mee in het leven en komt iets nog een keer op je pad, waar je afscheid van hebt moeten menen, maar krijg je een 2e kans.
Heerlijk dat je nu 2 van die prachtige mannen hebt.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!