Nou na 10x stoppen met die stomme photobucket hier dan toch een paar pics van Anka in Rolde.
Anka heeft het erg goed gedaan en is nu stermerrie geworden met een lijstje van 88778 . Me natuurlijk helemaal heppy . Ivonne heeft deze pics van ons gemaakt, hartlijk dank. En Janna dank voor het voorbrengen.
Later volgen vast nog pics van Anka en Zanielle samen. Ik geniet nog even na van mijn knappe dame .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse). Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wat een slank bipsje! Ze ziet er mooi uit en nogmaals gefeliciterd met je mooie puntenlijst!
Adanco, Jars x Eros Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008 L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Jouw gezicht was onbetaalbaar toen Maureen vertelde dat ze 1e klasse geplaatst was met 38 pnt maar het woord ster nog niet in de mond had genomen. Je besefte voor jezelf al helemaal dat het gelukt was en dat straalde je op een prachtige manier uit, mooi om te zien. Nogmaals van harte gefeliciteerd.
Jaaa, tante Anka is ster!!! Super! Nogmaals van harte gefeliciteerd!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus) HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal) Fello : Ismo x Anca (v. Manus) Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
je zag er echt superblij uit! Gefeliciteerd hor. Foto's zijn niet bijzonder, maar het was ook zo'n hectisch dag, zag jullie ineens in de ring
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Nou ik ben anders heel blij hoor met de "niet bijzondere foto's". En de foto's samen met Zanielle in Karien haar topic vind ik ook super leuk .
@Anita: ik geloof onmiddelijk dat mijn gezicht goud waard was . Ik vond Anka er zelf mooi ontwikkeld en in conditie uitzien en dan hoop je toch wel heel erg dat het lukt.
@Dennis: in de sport lopen en keuring gaat gelukkig prima samen. Heb niks speciaals voor de keuring gedaan. Voor de wedstrijden houd ik haar mooi in conditie en dat straalt ze op de keuring gelukkig ook uit.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse). Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Van harte gefeliciteerd met je STER merrie
Je hebt aan Anka echt een super paard!
Nu moeten we haar toch maar een keer live zien te bewonderen, zeker nu jij Wilco wel hebt gezien
Ze ziet er mooi uit vindt ik, Niet te afgetraind, maar gewoon lekker. Vondt de jury ook schijnbaar. gefeliciteerd met je punten en je ster.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden. Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.