Hengstenhouderij B van den Berg heeft een nieuwe aanwinst
Re: Hengstenhouderij B van den Berg heeft een nieuwe aanwins
Das een mooie aanwinst gefeliciteerd hoor.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Mooie en vooral lieve Manus
......... We missen hem inderdaad erg
. Het was voor ons niet meer goed te doen, we hebben een kleine en een pensionstal en opfok en als we daarbij ook nog hengstenhouder zijn dan kunnen we het zelf niet meer bijhouden. Daarom deze keuze. Ik had nooit verwacht det we deze keuze zouden maken. Manus heeft hier vier jaar gestaan en het is een bijzonder paard, hij heeft een gouden karakter met een super uitstraling.
Als hij in de wei liep en je riep hem dan kwam hij er altijd vol enthousiasme aan draven, of hij er nou tien minuten in stond of al de hele dag, hij kwam gewoon.
Gelukkig hebben we hier veel nakomelingen van hem lopen, wij zijn trots op hem!! Goede nakomelingen met hele goede karakters en fjordtypisch. Ze doen het allemaal goed op de keuring en onder het zadel.
Bart kan er nog jaren mee vooruit en ik hoop dat jullie veel plezier aan en met hem hebben, en dat hij nog veel nakomelingen mag krijgen.
Wij komen in elk geval volgend jaar weer met Hanneke en Nandy!

Als hij in de wei liep en je riep hem dan kwam hij er altijd vol enthousiasme aan draven, of hij er nou tien minuten in stond of al de hele dag, hij kwam gewoon.
Gelukkig hebben we hier veel nakomelingen van hem lopen, wij zijn trots op hem!! Goede nakomelingen met hele goede karakters en fjordtypisch. Ze doen het allemaal goed op de keuring en onder het zadel.
Bart kan er nog jaren mee vooruit en ik hoop dat jullie veel plezier aan en met hem hebben, en dat hij nog veel nakomelingen mag krijgen.
-
Ik vind het knap van jullie, Jose en Jan dat jullie die stap ook hebben durven maken. En zeker bij Bart staat hij prima. Maar Manus was toch altijd jullie droom en hij heeft een heerlijke tijd bij jullie gehad. Gelukkig staat hij niet al te ver van jullie vandaan.
Edit: ik zal hem alleen wel missen bij jullie! Ik kon hem tenminste nog 1x per jaar een knuffel geven als we bij jullie waren.
Edit: ik zal hem alleen wel missen bij jullie! Ik kon hem tenminste nog 1x per jaar een knuffel geven als we bij jullie waren.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Vandaar dat hij nu bij Bart staat, maar ja je kan ook niet alles doen he, jullie hebben het al zo druk, hij staat zeker goed bij Bart.jose79 schreef:Mooie en vooral lieve Manus......... We missen hem inderdaad erg
. Het was voor ons niet meer goed te doen, we hebben een kleine en een pensionstal en opfok en als we daarbij ook nog hengstenhouder zijn dan kunnen we het zelf niet meer bijhouden. Daarom deze keuze. Ik had nooit verwacht det we deze keuze zouden maken. Manus heeft hier vier jaar gestaan en het is een bijzonder paard, hij heeft een gouden karakter met een super uitstraling.
ik zat me ook al af te vragen waarom manus verhuist is. Maar soms moe tje keuzes maken en he thebben van een klein manneke vergt nu eenmaal ook een boel tijd en je kan jezelf nie tin tweeen splitsen, al is dat soms ook wel eens handig. Hopelijk krijgen jullie dan ook een stuk rust erbij.
Hij zal het op zn nieuwe stek ook goed krijgen dus voor hem zal het niet zo heel veel veranderen. Alleen een boel andere dames voor hem. Ach vindt ie vast niet erg.
Veel plezier met hem in Wanneperveen
Hij zal het op zn nieuwe stek ook goed krijgen dus voor hem zal het niet zo heel veel veranderen. Alleen een boel andere dames voor hem. Ach vindt ie vast niet erg.
Veel plezier met hem in Wanneperveen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Dat mag nu ook nog wel hoor!! Je komt maar knuffelen!!leoensuzanne schreef: Edit: ik zal hem alleen wel missen bij jullie! Ik kon hem tenminste nog 1x per jaar een knuffel geven als we bij jullie waren.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Geen tijd om hem te rijden? Hmmz ik overweeg een verhuizing 
Maar wat leuk dat hij bij jullie staat! Veel plezier met hem!

Maar wat leuk dat hij bij jullie staat! Veel plezier met hem!
Don't believe everything you think
Gefeliciteerd met deze droomhengst! Als ik weer een keer in Nederland ben, kom ik toch heus weer eens langs. Hoeveel hengsten heeft Bart nu inmiddels?
ehm..
Anton, Reinar, Timor, Zizoran, Drafur, Dingo, Manus en tijdelijk Alm Glimt, die is in eigendom van Louis de Vrij.
Anton, Reinar, Timor, Zizoran, Drafur, Dingo, Manus en tijdelijk Alm Glimt, die is in eigendom van Louis de Vrij.
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hey Esther, mis ik nu ansgar???
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Volgens mij woont Ansgar nu in Engeland? Is ie dacht ik heen verkocht.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Oh, dat is toen doorgegaan?? Super toch.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
@ Claudia: Ansgar is idd toch wel naar Engeland gegaan.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
Dat is toch helemaal super. Was toch ook voor dekdienst??janna schreef:@ Claudia: Ansgar is idd toch wel naar Engeland gegaan.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Was idd voor een vrouwtje die er met haar eigen merries mee wou gaan dekken.
Giel
Norvyn
Norvyn
Ansgars Europese tour gaat door, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'