Wat is dat toch altijd een feest!

Natuurlijk Drafur weer even rijden. Wat is hij toch ontzettend leuk!
Het was nu de 5de keer geloof ik dat ik op hem gereden heb. Ik heb helaas geen fotos van vandaag, maar wel
van 2 weken geleden. Geen hoog standjes en mijn beugels waren wat te kort, maar toch even draaf in de picture!!

Galop vind hij zo moeilijk (en waar mijn hand heen gaat??)

Valerie heeft Draaf ook nog weer even uitgeprobeerd en dat zag er prima uit!
Toen Manus

Eerst uit de stal en lekker borstelen en daarna zadelen en in de bak erop. Wowww dat was gaaf. Wat een hals heb je voor je hahaha. (drafur heeft ook wel hals, maar veel minder als Manus). Ik moest heel erg wennen zo voor de eerste keer. Ik heb heel snel dat het contact verbroken is dus dat is een belangrijk aandachtspunt. En er zijn er nog veel meer natuurlijk. Ik zit redelijk ver achterin het zadel zie ik op de fotos kan ook mooier en mijn handen gaan soms ook een eigen leven leiden. Ook mijn hakken trek ik snel op. Toch weer goed om foto's te maken. Dan gaan we er weer verder aan werken.
Ik vond ook dat Manus heel snel uit zichzelf diep gaat lopen. Als je dan net wat meer contact houd en probeert wat lengte te krijgen ging het al beter (herken je dit pernille?? Ik weet niet of hij dit bij jou ook deed of lekker mij aan het uitproberen was???) haha en zijn galop zit zo maf!!
Hij was super braaf hoor! En doet het echt super onder het zadel!! En ik helemaal in de wolken. Natuurlijk ook Valerie er nog even op en ja hoor Manus heeft er nog een fan bij!!
Eerst ik op Manus, de andere paardjes werden goed in de gaten houden

Hier zit ik een beetje maf

Hier vind ik hem zelf iets te diep en het contact is verbroken...

Hahaha ja die hals daar bleef ik naar kijken wahah

weer te diep

Dat is al beter kwa hoofdhouding

Even een break, brave vent!

Wahhahaha dit is leuk (verbroken contact haha en hij zit zo grappig)

En weer draf

Hihi zeeer inspannend dat rijden op zo'n stoere hengst

Anton zijn hoofdstel staat Manus ook wel

Toen Valerie er nog eventjes op

Lekker drafje!

Ho ook weer te diep

Dat is al beter

Valerie is ook wel gecharmeerd van Alm dus ja die moest er ook aan geloven (mij trekt dat wat minder dus Valerie heeft lekker nog even op Alm gereden en ik heb heerlijk van haar grijns op dr gezicht zitten genieten haha).
Alm word zoals ik begreep niet vaak gereden. Voor Valerie was dit de eerste keer dus ook dat was even spannend. Hij was eerst wat druk, maar dat zwakte al wat af tijdens het rijden en hij is stijf haha hij is ook niet de jongste meer. Hij deed echt zijn best! Super Alm.
haha eerst een gekke bek trekken

Ja valerie is heel serieus!

Helaas niet meer fotos van Alm. De meeste zijn overbelicht geworden. Wel jammer. Ik heb de beste kwa kleur uitgekozen. Alm geeft licht op de andere fotos!!
Super dagje. Nog meer fan van Manus (en draaf natuurlijk). Niet de rest van de heren in Wanneperveen vergeten die zijn allemaal super leuk!!
Bart super bedankt maar weer voor het rijden! We vonden het super leuk! Ook Janna bedankt natuurlijk!