De F-jes, het begin van hun derde zomer, deel 6!
Re: De F-jes, het begin van hun derde zomer, deel 6!
Fugo is echt leuk ook nog lekker in de groei net als Fjellko ze hebben nog geen mannen billen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
de billen komen vanzelf wel hoor, eerst maar eens de hoogte weer in.foss schreef:Fugo is echt leuk ook nog lekker in de groei net als Fjellko ze hebben nog geen mannen billen.

Jammer dat Fugo op de laatste foto geen "pootjes" heeft. Was een mooie nieuwe foto voor in mijn bestand.
Finnea weer wat geleerd dus, een bezoekje van de hoefsmid valt best mee.
Welkom Roos met je F-je. Ik zal haar in de beginpost plaatsen.
Ik zal mijn F-jes ook weer eens laten zien. Foto's zijn afgelopen vrijdag gemaakt.
Allereerst Ferro.

Kriebelen met broertje Gino.

Broederliefde.

En dan Fendora, ze mocht in bad.

Samen met Meline en Hindra.

Finnea weer wat geleerd dus, een bezoekje van de hoefsmid valt best mee.
Welkom Roos met je F-je. Ik zal haar in de beginpost plaatsen.
Ik zal mijn F-jes ook weer eens laten zien. Foto's zijn afgelopen vrijdag gemaakt.
Allereerst Ferro.

Kriebelen met broertje Gino.

Broederliefde.

En dan Fendora, ze mocht in bad.

Samen met Meline en Hindra.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hoewel ik Fatoush echt een kind van zijn vader vind kan je toch ook wel zien dat hij een zoon van Marga is. Ze hebben exact dezelfde neusgaten. Hier kwamen Charret/Alies, Annemarie/Anka en Claudia/Caylinn terug van buitenrit en dat vonden ze erg interessant

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
wat laat Fendora het braaf gebeuren, dat hoofd wassen. Een hele dame is het al. Ferro heeft ook een lief koppie zeg
Baranna 13-5-2006
Wat is Fendora al een dame zeg! Leuk om te zien! Ferro heeft idd een lieve uitstraling! Leuk dier!
Mooie foto van Fatoush en Marga Ivonne! Blijf hem erg leuk vinden
Hier hebben we Fresia vanochtend uit de sloot gevist! Ze is vannacht waarschijnlijk uitgegleden en zo onder het draad door de sloot in gevallen. Buurman erbij met tractor en toen stond ze ook zo weer op de kant. Voor de zekerheid maar wel even een dagje op sta gehaald. Vanmiddag moest ze er dus aan geloven en voor het eerst onder de douche! Even die vieze drekbende eraf spoelen! Liet ze gelukkig braaf over zich heen komen!
Mooie foto van Fatoush en Marga Ivonne! Blijf hem erg leuk vinden

Hier hebben we Fresia vanochtend uit de sloot gevist! Ze is vannacht waarschijnlijk uitgegleden en zo onder het draad door de sloot in gevallen. Buurman erbij met tractor en toen stond ze ook zo weer op de kant. Voor de zekerheid maar wel even een dagje op sta gehaald. Vanmiddag moest ze er dus aan geloven en voor het eerst onder de douche! Even die vieze drekbende eraf spoelen! Liet ze gelukkig braaf over zich heen komen!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Wat zien jullie kinders er goed uit zeg Anita, is Ferro nog steeds hengst? Fendora lekker braaf met wassen super hoor
Ik zal van de week weer wat foto's maken van Fugo, ik was vanmiddag bij hem om het zijn voer te geven en de meiden van de stal Sandra en Nienke hebben hem gister een opvoedcursus gegeven hij loopt nu braaf mee, volgens mij denkt hij al dat hij nu ruin is. Hij is gister ook nog biij de tandarts geweest hij had niets maar was een goede oefening
Ik zal van de week weer wat foto's maken van Fugo, ik was vanmiddag bij hem om het zijn voer te geven en de meiden van de stal Sandra en Nienke hebben hem gister een opvoedcursus gegeven hij loopt nu braaf mee, volgens mij denkt hij al dat hij nu ruin is. Hij is gister ook nog biij de tandarts geweest hij had niets maar was een goede oefening
Ferro is idd nog steeds hengst Anna. Het is nog steeds hanteerbaar, hihi.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat leuk zeg, Fugo was ook handteerbaar maar omdat wij er verder niet mee gaan doen en wij allemaal merries op stal hebben zijn ze er nu af.Anita schreef:Ferro is idd nog steeds hengst Anna. Het is nog steeds hanteerbaar, hihi.

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ze zien er goed uit Anita! Wat is Fendora ook al groot zeg 
Wat een lief koppie hebben ze beide Ivonne
Arme Fresia
gelukkig is de sloot bij jullie niet zo diep, maar toch... Is ze inmiddels weer helemaal oke?
Finnea is nu geloof ik crossmotor-proof. Er ging het hele weekend continu een jongen met een crossmotor het zandpad over. Beetje vervelend, maar ze is er nu iig. aan gewend

Wat een lief koppie hebben ze beide Ivonne

Arme Fresia

Finnea is nu geloof ik crossmotor-proof. Er ging het hele weekend continu een jongen met een crossmotor het zandpad over. Beetje vervelend, maar ze is er nu iig. aan gewend

Fresia er niet zelf in gelopen? hihi als ze een beetje op haar (half) zusters lijkt is dat ook nog een optie.... 

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Met Frees is gelukkig alles oke! We hebben haar gistermiddag toch maar weer buiten gezet. Het was niet koud en zo kon ze tenminste nog wat lopen, dus hoop dat het ook wat meevalt met de stijfheid!
@ Reinou: nee de sloten zijn gelukkig niet diep. Ik was er niet bij, maar aan haar te zien heeft ze er tot de buik ong. ingestaan. Ze is ook niet in paniek geweest of wat dan ook, je kon zien waar ze erin is gegleden en daar is ze eigenlijk ook blijven staan. Riet eromheen staat nog helemaal overeind!
@ Janna: Zou me niks verbazen, deze is dol op water. Maar denk dat ze is uitgeleden, ze moest namelijk ook onder stroomdraad door. We hebben wel altijd al gezegd, als er eentje de sloot in kiept is het Fresia!
@ Reinou: nee de sloten zijn gelukkig niet diep. Ik was er niet bij, maar aan haar te zien heeft ze er tot de buik ong. ingestaan. Ze is ook niet in paniek geweest of wat dan ook, je kon zien waar ze erin is gegleden en daar is ze eigenlijk ook blijven staan. Riet eromheen staat nog helemaal overeind!
@ Janna: Zou me niks verbazen, deze is dol op water. Maar denk dat ze is uitgeleden, ze moest namelijk ook onder stroomdraad door. We hebben wel altijd al gezegd, als er eentje de sloot in kiept is het Fresia!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Wat een lieve foto zeg van moeder en zoonIvonne schreef:Hoewel ik Fatoush echt een kind van zijn vader vind kan je toch ook wel zien dat hij een zoon van Marga is. Ze hebben exact dezelfde neusgaten. Hier kwamen Charret/Alies, Annemarie/Anka en Claudia/Caylinn terug van buitenrit en dat vonden ze erg interessant

Wat een mooie foto's van Ferro, Fendora en Fatoush!
Dat is schrikken zeg, Fresia in de sloot
. Gelukkig is het goed afgelopen.
Dat is schrikken zeg, Fresia in de sloot

Odette&Fenna
oh, die Fresia, wat een schrik joh!
Heb vanmorgen een poosje staan genieten, kwam haast te laat op mijn werk
Apollo (31 jaar) en Fatoush waren zo aan het spelen. In galop achter elkaar aan, Apollo voorop. Dan gaat hij ineens op de rem, Fatoush knalt tegen hem aan. Ap draait zich om, ze steigeren tegen elkaar op. Apollo rent weg, Fatoush er achteraan, Ap op de rem, etc.....dit herhaalt zich meerder malen, steeds hetzelfde ritueel. Ik snel de videcamera opgehaald maar toen stonden ze samen uit 1 waterbak te drinken. Heerlijk stel. Zo ontroerend, die vriendschap tussen jong en oud
Heb vanmorgen een poosje staan genieten, kwam haast te laat op mijn werk

Baranna 13-5-2006
Wat kan je dan genieten he Ivonne.
Ik vind het zo heerlijk dat als ik naar stal ga nu ik Fugo ook kan zien, knuffelen. voeren, poetsen en wandelen. Hij is zo braaf nog wel af en toe een beetje stoer doen als er een paard of pony in de buurt komt maar dat is meer nieuwsgierigheid van zijn kant.
Ik vind het zo heerlijk dat als ik naar stal ga nu ik Fugo ook kan zien, knuffelen. voeren, poetsen en wandelen. Hij is zo braaf nog wel af en toe een beetje stoer doen als er een paard of pony in de buurt komt maar dat is meer nieuwsgierigheid van zijn kant.
Fugo is echt zó leuk anna... je ziet hem knapper en knapper worden.. als die 5 is... *mjam*!
staat hem goed ook de nette maantjes
staat hem goed ook de nette maantjes

Anna schreef:Nou het is achter de rug hoor, hij was behoorlijk mans toen we hem gingen ophalen uit de polder, maar liep wel zo de trailer opwat een heerlijk dier is het dan hoor. Toen de Da kwam heeft hij hem eerst een soort roesje gegeven nou dat werkte prima daarna de algehele narcose doormiddel van een infuus
hij heeft heerlijk geslapen
en toen alles klaar was en de narcose gestopt was kwam hij ook snel weer bij en ging ook meteen staan, na een aantal keren weer omgekukkelt te zijn geweest kon hij een beetje balans houden na een 20 min kon hij weer los maar liep nog wel te slingeren
. Smiddags was hij er weer hoor maar vondt toch alles spannend om zich heen en wilde niet eten, drinken en plassen ging prima
.
fijn dat het zo goed ging! Het is geen zware ingreep, maar het blijft toch een operatie. Nu kan hij lekker tussen de meiden lopen (over een paar weken)
Morgen wordt hij gereinigd en misschien geknipt zijn manen liggen bijna plat![]()
Ik ben blij dat het zo goed verlopen is en hij weer lekker thuis is foto's volgen snel hoor
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Fugo heeft de afgelopen nacht binnen gestaan hoor het land is nu een zwembad en het is echt noodweer geweest vannacht. Vandaag gaan ze in groepjes naar buiten omdat het land gewoon zeik nat is.
het is echt rotweer he... ik ben blij dat Ko nu een land heeft met bomen en bosjes waar ze onder kunnen schuilen 
maar wat doen met je poownie wordt wel lastig gemaakt zo

maar wat doen met je poownie wordt wel lastig gemaakt zo