Het blijft onwerkelijk en raar dat is een feit. Het verdriet is nog echt rauw op mijn dak. Ik houd me beter dan ik ooit had verwacht, maar diep van binnen is het nog steeds erg dichtbij.
Ik wilde gelijk mooie dingen van haar staart en voorpluk laten maken en van Alinde zelf.
Dit is zeer zeker gelukt!!
Claudia super bedankt voor je armbandjes ze zijn prachtig geworden! Ik ben er zo blij mee.
Als eerste heb ik een foto op canvas besteld (hij lijkt donker, maar dat komt door de lichtinval

Toen heb ik direct Claudia gemaild om te vragen of ze armbandjes voor me wilde maken

Het overige plukje heeft ze een mooie sleutelhanger van gemaakt

Toen wilde ik ook graag een memory in a bubble. Dat was ik ooit tegengekomen op internet. Helaas is dat mis gegaan. De eerste keer hadden ze haar naam verkeerd geschreven en de achtergrondkleur was niet de goede. De tweede keer was hij goed en kreeg ik hem toe gestuurd. Helaas was hij niet goed vastgelijmd en is hij vrij snel van de hanger afgevallen er zit nu een luchtbel in (lijkt alsof er een hoek af is). Ik kreeg hem niet op de foto goedmaar misschien krijg je een idee. De achtergrond kleur is van een foto van Alinde, dr haar is van haar voorpluk en bovenaan staat haar naam.

Omdat hij niet mooi is geworden doordat er al zo snel wat mee gebeurde gaat ze voor mij nog wat anders maken. Met degene die de bubbles maakt is het contact verbroken (zij was tussenpersoon). Super lief dat zij het nu oplost en nog wat voor me gaat maken.
Mijn kistje waar al haar spulletjes inzitten, paspoort, rest van de staart en voorpluk, bloem die ik van mijn ouders kreeg op mn verjaardag, dat was de dag nadat Alinde was overleden, alinde stond bekend om dr zadelproblemen een miniatuurzadel die ik ook op mijn verjaardag heb gekregen en nog een keuringslintje en nog dr hoefijzertjes

En een fotoboek heb ik laten drukken. Die is echt prachtig geworden. Ik mag er graag in kijken.

Op het kistje wil ik nog met zwarte nette dunne sierletters Alinde schrijven, maar nog niet uit hoe of wat.
De allermooiste herinnering is natuurlijk; Hjala!!!
Ik zal morgen weer eens fotos van haar maken. Hoe ze alweer veranderd is.
Dit allemaal met een glimlach en een traan geschreven.