Zijn vacht verbergt een heleboel! Hij was zo verzwakt dat als Heino hem een duwtje gaf, hij geregeld omdonderde! Hij heeft de 1e weken veel apart gestaan, zodat hij hele dagen kon eten! Ik heb hem de 2e dag gelijk geschoren zodat hij die vieze vacht kwijt was, al die klitten, stront, pis en bovendien nog mijt! Hier een foto van hem geschoren:

Een maand later was hij al heel wat bijgekomen! Maar we waren er nog lang niet!

Na bijna een jaar bij ons te zijn, ziet hij er al stukken beter uit en voelt zich eindelijk paard! Afgelopen december heb ik leuke foto's van hem gemaakt in de sneeuw! Wat had hij een plezier:

Van het voorjaar kwam hij weer niet lekker door zijn vacht, hij verhaarde al weken maar nog bleef het lang! Dus ik heb hem in april weer geschoren en daar kwam toch een knappe kerel onder vandaan

En toen met de knappe merrie, die dit allemaal veroorzaakte!

Die knappe merrie is Anca, van Leo en Suzanne, die hier het weekend vd keuring in Vrouwenpolder heeft gestaan. Daarmee is gelijk het antwoord gegeven vh Ra ra wie ben ik topic! Het was idd Cobus! We hebben er hartelijk om gelachen! Bedankt daarvoor

Leuk om te zien dat je met bewerkte foto's mensen toch weer aan het twijfelen kan brengen!