wolkj schreef:Wat n streken van fjelko! Wat ik vorige week al zei, even qua gedrag een uitprobeerfase volgens mij. Maar van harte me de a premie, heb je foto's, ben wel benieuwd!
Nou Karin, ik mag hopen dat dit voor Fjellko geldt maar ik ben bang van niet
Ik heb helaas geen foto's van Fjellko maar Anita volgens mij wel.
Dus Grietje aan de bak met Fresia. Succes!!
Aaaah arme Fenna, wat ziet dat er naar uit. Gelukkig knappen de plekjes al op.
Finnea miste weer een stuk vel vandaag

Ik ben er nog niet achter wie haar steeds te pakken neemt...ik gok Yli, maar Karlien kan af en toe ook behoorlijk klieren. Nouja wordt ze hard van zullen we maar zeggen
We zijn vandaag weer een stukje wezen wandelen richting de koeienwei. Samen koeien gekeken, dat vond ze prachtig

Ze kent ze wel, alleen niet in zwartbonte versie en niet met zoveel tegelijk. Dus dat was even heel erg interessant. Terugweg was Finnea weer echt Finnea met een onnozele karatesprong nadat een fietser ons van achteren voorbij reed. Gelukkig bleef ze op haar plek en schoot ze niet voor me uit. Maar ik moest haar wel een beetje aanpakken het laatste stuk, want ze liep telkens voor me uit... Ach de basis zit er in nu, kan ze de komende weken lekker over nadenken als ze weer in de wei mag kleuteren
Gister nog een klein keuringstraininkje in de wei gedaan. Deed Finnea super, ook al werd ze een beetje nijdig in draf. Ze blijft toch liever lui dan moe. Ik had gehoopt om haar voor Roden te kunnen bijschrijven, maar geloof toch dat ik dat uit m'n hoofd moet zetten met die achterbenen van haar... Zo zonde, verder ziet ze er top uit. Als het volgend jaar zomer niet is bij getrokken dan gaat ze net als Damaris naar de kliniek in Garyp toe. Er is kans dat het weer terug komt, maar ik vind het wel een poging waard