Poef en pleitos...
Poef en pleitos...
wassie....
Net wilden Andy en ik buitenritje gaan maken. Dus poownies opgezadeld en lekker het bos in .... dachten we.
We waren nog niet goed op weg en de gele puber schrok ergens van en in een fractie van een seconde lag ik ernaast en pleitos wassie terug richting stal. Zo uit het niks.
Dus ik nog snel telefoon van andy gekregen en hij erachteraan met Clip (die bij langena dat tempo niet bij kon benen natuurlijk), hij zag hem nog wel in de verte gaan.
Dus toen liep ik daar beetje duf van smak met mn hoofd op de grond, met een telefoon waarvan ik niet weet hoe die werkt en waarvan ook nog eens blijkt dat Andy NIEMAND van stal erin heeft staan. Nou dan voel je je machteloos hoor.Via 1850 buurmanege gebeld maar die hadden hem niet voorbij zien komen dus wist dattie iig richting stal was gegaan.
Na paar km over het hekje geklommen en via het land naar stal gelopen (vrouwtje van de uitlaatservice die achter ons land langs het fietspad zit had al gezegd dattie hem gevangen had), kom ik daar.... geen paarden. Weer paniek......
Was die sukkel me weer tegemoet komen lopen met Clip en kdies. Dus ik weer terug door het land met bonkend hoofd.
Daar Andy opgevangen, onderweg teruglopend VA gebeld want zn knieën lagen helemaal open, kroonrand, wond in zn oksel, 1 ijzer foetsie en 3 los.
Dus jan lullo staat weer op rust (what else is new this year), aan de AB, mag half uurtje stappen per dag, Traumeel door zn voer en wondzalf voor zn wonden.
Zadel hing onder zn buik dus is helemaal geschaafd, leuk gevalletje voor de WA, singel geknapt (en offie nou daarvan schrok geen idee, zadel hing al aan de zijkant toen ik ernaast lag) bij de stiekjes, beugelriem heb ik halverwege opgeraapt in het gras, die was hij ook verloren.
Was ons ochtendje dus weer wel. Morgen meteen maar weer even lekker masseren door juffie en beetje wandelen. Knietjes verzorgen en met beetje mazzel heeft mn smid ook tijd voor nieuwe schoenen. Meteen maar even grote beurt.
Nu zelf maar even pijnstillertje nemen en warme douche en even plat op de bank. Begin het nu wel te voelen.
Net wilden Andy en ik buitenritje gaan maken. Dus poownies opgezadeld en lekker het bos in .... dachten we.
We waren nog niet goed op weg en de gele puber schrok ergens van en in een fractie van een seconde lag ik ernaast en pleitos wassie terug richting stal. Zo uit het niks.
Dus ik nog snel telefoon van andy gekregen en hij erachteraan met Clip (die bij langena dat tempo niet bij kon benen natuurlijk), hij zag hem nog wel in de verte gaan.
Dus toen liep ik daar beetje duf van smak met mn hoofd op de grond, met een telefoon waarvan ik niet weet hoe die werkt en waarvan ook nog eens blijkt dat Andy NIEMAND van stal erin heeft staan. Nou dan voel je je machteloos hoor.Via 1850 buurmanege gebeld maar die hadden hem niet voorbij zien komen dus wist dattie iig richting stal was gegaan.
Na paar km over het hekje geklommen en via het land naar stal gelopen (vrouwtje van de uitlaatservice die achter ons land langs het fietspad zit had al gezegd dattie hem gevangen had), kom ik daar.... geen paarden. Weer paniek......
Was die sukkel me weer tegemoet komen lopen met Clip en kdies. Dus ik weer terug door het land met bonkend hoofd.
Daar Andy opgevangen, onderweg teruglopend VA gebeld want zn knieën lagen helemaal open, kroonrand, wond in zn oksel, 1 ijzer foetsie en 3 los.
Dus jan lullo staat weer op rust (what else is new this year), aan de AB, mag half uurtje stappen per dag, Traumeel door zn voer en wondzalf voor zn wonden.
Zadel hing onder zn buik dus is helemaal geschaafd, leuk gevalletje voor de WA, singel geknapt (en offie nou daarvan schrok geen idee, zadel hing al aan de zijkant toen ik ernaast lag) bij de stiekjes, beugelriem heb ik halverwege opgeraapt in het gras, die was hij ook verloren.
Was ons ochtendje dus weer wel. Morgen meteen maar weer even lekker masseren door juffie en beetje wandelen. Knietjes verzorgen en met beetje mazzel heeft mn smid ook tijd voor nieuwe schoenen. Meteen maar even grote beurt.
Nu zelf maar even pijnstillertje nemen en warme douche en even plat op de bank. Begin het nu wel te voelen.
Re: Poef en pleitos...
Jemig Viv, het houdt niet op! Sterkte meid!
Het gaat lekker bij jullie Viv
Beterschap jullie beide.

Beterschap jullie beide.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
We hebben idd de jackpot, lang leve de pubertijd. Ben er wel beetje klaar mee nu.
Tjezes Viv......alweer! Wat heben jullie toch een pech met de pown tegenwoordig. Sterkte en beterschap voor jou en je perdje
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
hebben jullie n abonnement op pech en ongelukken zeg? zou bijna denken dat die dikke van jou het r om doet, heel veel sterkte en neem nog n extra pileltje bij je kopje thee 

Jeetje het kan ook niet op bij jullie.
Hoe gaat het met jou hoofd nu?
Hoe gaat het met jou hoofd nu?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Jeetje, het is jullie ook niet gegund! Hoe is het met jou? Al beurs en blauw?
Beterschap voor jullie
Beterschap voor jullie

- Machteld&Falco
Het houdt niet op he... Heel veel beterschap voor jullie allebei!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Scheelt dat we weten dat hij bij dit soort dingen weg rent en niet net als Tjo staat te kijken wat je ligt te doen daar. En we waren nog maar net in het bos dus t was maar 3km terug naar huis (wattie in ong 5 minuten heeft afgelegd (of korter ik liep niet zo snel)).
Maar hij heeft er momenteel idd patent op lijkt wel. Naja nog 3 jaar te gaan, we hebben nog even
Naja blijkbaar zit de schrik er nog steeds goed in na dat baksleep gedoe, zadel klapperde natuurlijk behoorlijk en flapperende beugelriemen helpen dan ook niet echt mee. Hij blijft nogal hysterisch met dat soort dingen helaas.
Maar hij heeft er momenteel idd patent op lijkt wel. Naja nog 3 jaar te gaan, we hebben nog even

Naja blijkbaar zit de schrik er nog steeds goed in na dat baksleep gedoe, zadel klapperde natuurlijk behoorlijk en flapperende beugelriemen helpen dan ook niet echt mee. Hij blijft nogal hysterisch met dat soort dingen helaas.
et zit jullie ook niet mee. Houd je wel je hoofd goed in de gaten. Voor t zelfde heb je een hersenschudding en daar kan je mega lang last van houden.(Ben ervaringsdeksundige, helaas.
Scheelt dat je alles nog weet. dus zal het meevallen. Doe kalm aan.
Hopelijk genezen kdies zn wonden snel. Arm peerd, doet het ook niet express
Scheelt dat je alles nog weet. dus zal het meevallen. Doe kalm aan.
Hopelijk genezen kdies zn wonden snel. Arm peerd, doet het ook niet express
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Allemachtig!! wat zullen jullie geschrokken zijn, hoop dat hij snel weer opknapt
Tip
voor zijn knieën :acederm, helpt echt heel goed en houd de vliegen ook weg en het weefsel soepel[dus barst niet open op het gewricht]
Sterkte!!

Tip

Sterkte!!
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Jeetje, wat een ongelooflijke pech hebben jullie zeg!
Veel beterschap en sterkte...
Veel beterschap en sterkte...
chips!!!!!! Kan er bij Dies nou eens iets niet gewoon goed gaan!
Gelukkig jij nog wel heel zij het beurs...
En Dies wel schade maar niet totallos.. als die toch een auto was tegen gekomen..
Jemig..
Lekker douchen jij en je laten verwennen door Andy...
Morgen Diesje laten verwennen.
Beterschap voor jullie allebei!
Wat een pech weer.
Gelukkig jij nog wel heel zij het beurs...
En Dies wel schade maar niet totallos.. als die toch een auto was tegen gekomen..
Jemig..
Lekker douchen jij en je laten verwennen door Andy...
Morgen Diesje laten verwennen.
Beterschap voor jullie allebei!
Wat een pech weer.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Ai, wat naar Viv 
Hopelijk valt de lichamelijke schade aan jezelf en Kdies verder mee.... En nu is t klaar met dat gekke gedoe oke?!
Beterschap voor jullie beiden!

Hopelijk valt de lichamelijke schade aan jezelf en Kdies verder mee.... En nu is t klaar met dat gekke gedoe oke?!
Beterschap voor jullie beiden!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

De pech lijkt inderdaad niet aan zijn einde te zijn bij jullie,
Veel beterschap!!
Veel beterschap!!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Jeemienee, dat is schrikken, wat een rotongeluk! Gelukkig jullie geen van allen total-loss, maar zo is het ook al erg genoeg... Jullie zullen allebei wel flink beurs en zeer zijn. Veel beterschap!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
- Thessa Keizer
Pfff, fijn weer zeg! Gaat lekker zo! Sterkte ermee!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Hangt het in de lucht daar? Jeetje wat een narigheid.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Sterkte he het houd niet op bij jullie