Serieus en lolligheid in C'tjes topic deel 12 is er volop ..

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Ilona

Re: Serieus en lolligheid in C'tjes topic deel 12 is er volo

Bericht door Ilona » do 11 aug 2011, 18:51

Komt vanzelf wel een keer Jilly. Ik was niet van plan om ergens anders heen te gaan dus komt vast een keer goed. Andersom wil ook ook nog een keer jouw kant op ;)
Met pup alles goed? Is die ook echt van jullie? Grote hond straks of niet!?
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » do 11 aug 2011, 19:50

Ja, hij doet 't super! Heerlijk manneke :)) hij heeft nu al ongeveer formaat labrador (bijna 5 mnd) dus ja, hij wordt een GVR (voor ons dan, hij moet wel waken natuurlijk hihi)

Hier uiteraard ook altijd welkom!

Net weer even een leuk moment gehad met Hay. De laatste tijd is zo druk dat het altijd gauw stal mesten is en de basisverzorging en als ik wat meer tijd had maar rijden of wat grondwerken. Vandaag echt geen zin in, dus gewoon lekker in de stal gezeten. Dan komt hij wat door m'n haar vroeten, me helemaal aflebberen en lekker knuffelen. Was bijna vergeten hoe lief hij eigenlijk is, vaaaaker doen Jilly :D :L
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » vr 12 aug 2011, 09:15

wat een lieverd is Hayco :)) kun je wel lekker de douche in als je zo afgeleberd bent :P Maar is wel heerlijke rust, zo bij je paard zitten vind ik altijd.
Was op een avond Hil eens aan het kroelen, begon ie ook lekker mijn rug te masseren, zalig zo'n beestjes :D
En je gaat zo langzaamaan alles verhuizen naar je nieuwe huis, stapje voor stapje :p wel fijn, zo'n grote waakhond, zijn vaak hele lieverds voor hun baasjes ^^

Veel sterkte vandaag ML!
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Jilly

Bericht door Jilly » vr 12 aug 2011, 16:40

Oh dat rug masseren is ook heerlijk he! Dat doet Hay helaas niet, maar daar heb ik Caroline voor hihi. Een van de oudere (en allerleukste) merries van Louis. Als je die begint te kriebelen gaat ze lekker met haar ruwe lippen over je rug, maar geen gelebber of gebijt. Heerlijk vind ik dat haha

En dat aflebberen ben ik inmiddels wel gewend :)) de hond is ook zo'n kwijlbak. 's Morgens loop ik altijd in slechte outfit en net voor ik moet vertrekken nette kleren aan en NIET meer bij de hond komen, dan is het gegarandeerd mis :P

Nogmaals veel sterkte vandaag ML!
Peertje

Bericht door Peertje » vr 12 aug 2011, 17:15

Dank voor jullie medeleven! Het was een emotioneel maar waardig en liefdevol afscheid.

Dag lieve Bol! Bedankt voor al het plezier, de wijze lessen en de liefde die je ons gegeven hebt! We gaan je ontzettend missen.
Afbeelding
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
Ilona

Bericht door Ilona » vr 12 aug 2011, 19:29

Dag Bol het ga je goed... :sorry:
Voor jullie nogmaals sterkte ML.

Jilly, goede keuze zo'n lekkere grote pluizige kwijlebak :') Aaibaarheidsgehalte he, dat wint het van de 'ongemakjes' ;)
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » ma 15 aug 2011, 06:04

Wwiieeeehh gister Andy les gegeven op kdies. Ook leuk om je paard eens zo vanaf de grond te zien. Ze deden het allebei keurig netjes dus manlief zn zelfvertrouwen is weer beetje gegroeid. Hij kan best rijden maar wil nu beetje de technische kant ervan leren (hehe!!). Volgende keer maak ik wel paar pics van mn boy's.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » ma 15 aug 2011, 07:44

Straks gaat hij nog wedstrijden rijden Viv :P wel tof dat ze lol hebben met zijn 2en :))
Mijn vriend vraagt ook af en toe om eens te mogen 'rijden', maar zijn zelfvertrouwen kelderde een beetje toen hij ging draven en het niet lukte. Blijkbaar dacht hij dat dat meteen zou lukken >;) :P

Ondertussen heeft hil bijna elke dag gewerkt in die 2weken, aar woensdag gaat hij terug naar zijn maatjes aan zee. Hopelijk weer mooi weer!
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Viv

Bericht door Viv » ma 15 aug 2011, 08:53

Nee want dan moettie een panty (lees rijbroek) aan en dat gaat never gebeuren :D
Al zie ik hem nog wel in de endurance starten hoor volgend jaar :=
Hij vind die Massimo Trail echt helemaal geweldig zitten namelijk, nog lekkerder dan het westernzadel, nou dat wil wat zeggen.....
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » di 16 aug 2011, 18:24

Ja ik vind hem ook geweldig, hebben hem op mijn vaders paard liggen. Lag iets buiten mij budget, maar heerlijk zadel. Mannen in panty kunnen ook erg stoer zijn hoor :+ en voor endurance hoef je geen strakke rijbroek aan, je weet nooit he :P ligt je bak al wat beter?

Jilly, anders moet je een paardenmassage beginnen (de paarden die dan de mensen masseren natuurlijk :p) daar wil ik Hildar ook wel voor inschrijven :))

Vandaag lekker gaan flierefluiten, genoten van het zonnetje en een paar leuke galopjes op veldjes maar vooral stappen en genieten! Morgen terug rit naar de maatjes, zal een welkom thuis gehinnik worden denk ik :P
Viv

Bericht door Viv » do 18 aug 2011, 05:33

Nee bak blijft drama maar dat wisten we al toen we hier op stal kwamen (hebben er eerder gestaan). Ik red me er wel mee gelukkig.
Afbeelding
claudia

Bericht door claudia » do 18 aug 2011, 06:38

Viv schreef:Nee want dan moettie een panty (lees rijbroek) aan en dat gaat never gebeuren :D
Al zie ik hem nog wel in de endurance starten hoor volgend jaar :=
Hij vind die Massimo Trail echt helemaal geweldig zitten namelijk, nog lekkerder dan het westernzadel, nou dat wil wat zeggen.....

Geef hem dan zo'n stoere spijkerbroek ~~}> .
is best te doen hoor. en wie wil rijden moet er ook wat voor over hebben :))
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Viv

Bericht door Viv » vr 19 aug 2011, 05:43

Nee hoor no way, zelfs mn johpers doettie niet aan _O-
Nee opkruipende pijpen van je spijkerbroek rijden lekker :D
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » vr 19 aug 2011, 07:44

En dan met brandwonden op de benen thuis komen omdat het toch een beetje schuurt, zéér mannelijk :p

Hil staat weer veilig bij zijn vriendjes, wat een schattig gehinnik was dat, klonk echt zo van: ik heb je gemist, kom je er terug bij? tot ze bij elkaar stonden, dan was het vechten en spelen :+:
Viv

Bericht door Viv » vr 19 aug 2011, 15:55

Yup das stoer van die doorrijdplekken _O-
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » vr 19 aug 2011, 15:56

Andy's eigenwijsheid is er dus toch nog niet helemaal uit :+

Hil zal zeker wel blij zijn dat hij weer bij z'n maatjes staat :))

Ik heb om 19u nog eens les, het zal me benieuwen. Vorige keer was een maand terug (ivm vakantie juf) en heel veel hebben we ook niet geoefend omdat ik het zo druk heb...
Viv

Bericht door Viv » vr 19 aug 2011, 18:01

Nope en zal er nooit uitgaan ook, zit er al minstens 17 jaar _O-
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 19 aug 2011, 19:41

Ah lekker weer terug bij z'n maatjes Aria, dat zal fijn voor 'm zijn :)

Hoe ging je les Jilly?

Liam wilde ook geen rijbroek aan toen hij nog klein was en op de shetten reed...."een maillot is voor meisjes, mama...DUH!" Het kwam wel eens voor als ik het hem heel lief vroeg...maar liever niet.

En misschien hebben jullie m'n topic al gezien (Viv in ieder geval :P), maar wij hebben er dus sinds begin deze maand een Fjord(je) bij genaamd Heros :D. Cos & Heros, het lijkt bijna voorzienigheid nietwaar?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » vr 19 aug 2011, 19:43

Achja, als je het al zo lang volhoudt zal het wel niet zo'n groot probleem zijn he :+

Wat heb ik toch met lesgeefmensen die mij altijd vergeten? Bij deze was het wel de eerste keer hoor. Normaal doen we altijd om de 2 wkn op dinsdag, maar nu kon ik niet en hadden we het verzet naar vrijdag. Ze zat er erg verveeld mee, zondag herkansing :P

@Nathalie: dat heb ik gemist! Ik ga even in je berichten snollen :))
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 19 aug 2011, 19:44

ach Jilly maar wij vergeten je niet hoor...heb je nog spannende dingen voor je verjaardag gekregen?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Plaats reactie