Noaa is er :D !!!!!
Re: Noaa is er :D !!!!!
Dan moet dit de moeder zijn: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer
Leuk dat ze nu thuis is, je kunt goed zien waar ze is komen te wonen aan de achtergrond.
Leuk dat ze nu thuis is, je kunt goed zien waar ze is komen te wonen aan de achtergrond.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
ja klopt dat is haar moeder !Anita schreef:Dan moet dit de moeder zijn: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer

Noaa me nieuwe aanwinst <3
Kaai me kleine paardje , me trouwe maatje (L)
Wilde net vragen of het een kruising met een haflinger was. Goed gezien dus
Veel plezier met je nieuwe paardje.

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

-
huh met een haflinger ?DeeDee schreef:Wilde net vragen of het een kruising met een haflinger was. Goed gezien dusVeel plezier met je nieuwe paardje.
ik had haar eerste eigenaar gebelt waar ze dus geboren is . haar moeder is een volle fjord zei hij . daar krijg ik foto's van vandaag of morgen .
en verderop bij hun stond een fjordenhengst zonder papieren / paspoort die heeft die moeder gedekt , maar volgens mij zit er nog wel steeds wat anders in dan alleen fjord .
maar ik heb dus geen idee wat nog steeds. die hengst is ook weg bij hun in de buurt dus ze weten ook niet waar die heen is dus kan ook niet kijken bij hem hoe hij er uit ziet

Dat is apart
De fokker heeft mij destijds verteld dat het een kruising met een haflinger was (dat weet ik nog heel secuur aangezien ze er als veulen meer haflingerachtig uit zag dan fjordachtig)...toen was ze net tien dagen oud...en een 'buurman' zijn driejarige is een halfzusje ervan en die is ook van een haflingerhengst en fjordenmerrie. Als ik ze nog eens zie zal ik ze het nog wel eens vragen.

Geluk is de vrucht van intens werk
-
ken je noa dan ? of over wie heb je het ?Bella schreef:Dat is apartDe fokker heeft mij destijds verteld dat het een kruising met een haflinger was (dat weet ik nog heel secuur aangezien ze er als veulen meer haflingerachtig uit zag dan fjordachtig)...toen was ze net tien dagen oud...en een 'buurman' zijn driejarige is een halfzusje ervan en die is ook van een haflingerhengst en fjordenmerrie. Als ik ze nog eens zie zal ik ze het nog wel eens vragen.

Leuk peerdje hoor, heel veel plezier er mee.
Wat is de paarden wereld toch klein he, dat iemand hier jou paardje herkend?
Wat is de paarden wereld toch klein he, dat iemand hier jou paardje herkend?
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
En daar is dit veulen uit geboren: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummerBella schreef:zie vorige pagina laatste reactie. Het jaar dat Noa geboren is, kwam Tessa hier om gedekt te worden (met Noa dus).
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
ooowh op die manier
zag Noa er toen heel anders uit qua kleur enzo ? toen ze veulen was ?
ik krijg nog foto's van haar
ben benieuwd .

ik krijg nog foto's van haar

"xdeemm1994 schreef:ooowh op die manier![]()
ik krijg nog foto's van haarben benieuwd .

-
Bella schreef:"xdeemm1994 schreef:ooowh op die manier![]()
ik krijg nog foto's van haarben benieuwd .
ze had toen echt een beetje een valere kleur, meer het haflingerkleurtje qua vacht maar dan met aalstreep. Ik kan nog wel eens een duik in mijn archief nemen om te zien of ik dr toen niet eens toevallig op de foto heb gezet.
owh als je wilt graag:D