keuring
Re: keuring
Maar alle Tinkers zijn toch ook crossbred, hihi..
In de ogen van het KWPN zal dit dan wel onder fjord vallen, hihi..
In de ogen van het KWPN zal dit dan wel onder fjord vallen, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Okee dan weet ik dat iedergeval
maar met of zonder keuring maakt het me paardje gelukkig niet minder leuk
maar ze mag wel gewoon wedstrijden starten toch ? dan maakt een kruising niet uit toch ?
ik wil niet echt wedstrijden gaan rijden hoor maar een keertje lijkt het me wel leuk als ze pas echt goed onder het zadel is ofzo .. maar dat izie ik dan wel allemaal ik ga nu lekker nog niks doen beetje poetsen en wandelen maar verder lekker rustig aan

maar met of zonder keuring maakt het me paardje gelukkig niet minder leuk

maar ze mag wel gewoon wedstrijden starten toch ? dan maakt een kruising niet uit toch ?
ik wil niet echt wedstrijden gaan rijden hoor maar een keertje lijkt het me wel leuk als ze pas echt goed onder het zadel is ofzo .. maar dat izie ik dan wel allemaal ik ga nu lekker nog niks doen beetje poetsen en wandelen maar verder lekker rustig aan

Noaa me nieuwe aanwinst <3
Kaai me kleine paardje , me trouwe maatje (L)
Kaai me kleine paardje , me trouwe maatje (L)
Klopt helemaal, maar de stelling dat een kruising per definitie geen fjordenpaspoort kan krijgen is dus niet waar.Esther schreef:Tenzij ze niet aan de stamboekeisen voldoet, dus niet wordt opgenomen in het hulpstamboek en volgens mij is dit paard duidelijk een kruising..Viv schreef:tenzij ouder onbekend, dan is het een Hulpboeker
Deze zal idd niet opgenomen worden maar dat moge duidelijk zijn.
Huh, hoe bedoel je dat Viv??
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ik denk dat Viv bedoelt dat er wel degelijk kruisingen op de keuring komen/geweest zijn.
Als je paard er als Fjord uitziet, wordt hij toch opgenomen in het hulpboek, wanneer de ouders niet bekend zijn?! Tenzij er een vermoeden is dat een van beide ouders geen Fjord is, dan zullen ze het dier niet accepteren.
Als je paard er als Fjord uitziet, wordt hij toch opgenomen in het hulpboek, wanneer de ouders niet bekend zijn?! Tenzij er een vermoeden is dat een van beide ouders geen Fjord is, dan zullen ze het dier niet accepteren.
Ja precies, lijkt het echt gewoon op een fjord dan wordt het opgenomen. Als er duidelijk wat bij in zit dan wordt het niet opgenomen, dan heb ik het goed begrepen!! 

Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'