Hallo allemaal,
OOOOOOOOOOH ik ben zo blij

Spyke staat nu bij een paardenhouderij waar het op zijn zachtst gezegd niet echt super de luxe is, spyke krijgt nauwlijks water, leeft op slobber (vraag me niet wat dat is) en zijn stal kun je tot in america ruiken. Kortom... Niet de allerbeste verzorging. Nu wil ik de mensen daar niet bekritiseren dus houdt ik de rest voor mezelf.. maar ik ben wel geschrokken van jullie reactie`s over het rijden op Spyke, en ik ben van mening dat als je een paardenhouderij hebt je wel weet wat je doet met paarden. Gezien de eigenaresse zei dat het rijden op spyke geen kwaad kon en hier het tegendeel is bewezen en wat hij er allemaal van kon oplopen en gezien de nihille verzorging heb ik vandaag de stap gezet om te zoeken naar een andere stal voor Spyke.
En ik wil het heel graag met jullie delen maar Spyke gaat per 1 september naar een pensionstalling waar hij een prinsenleventje krijgt en waar ze mij wel met raad en daad kunnen bijstaan en ze willen helpen met het krijgen van een echte band met Spyke en ik krijg ook nog toillettering les of hoe je het ook mag noemen, kortom straks zitten spyke zijn manen in de perfecte fjordenlook hahaha ik ben zo blij.
Bekijk de site van de stal waar Spyke komt te staan en laat dan even jullie mening horen want ik heb tot dinsdag de tijd om te kijken of het wat is dan ga ik er zelf kijken maar na contact met hans, lijkt het me TOPPIE zeker voor Spyke en mij.
http://www.handelsstal-verheijen.nl/index.html
Gr. Jolanda