Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » wo 10 aug 2011, 07:37
Viv schreef:tsja de gestegen ruwvoer en stroprijzen zullen nu eenmaal betaald moeten worden, dus die stalverhoging vind ik vrij normaal en nog vrij schappelijk. Maar begrijp dat de kleine irritaties groot kunnen worden.
Veel plezier op je nieuwe stekje straks!!
Wilde er net een opmerking over maken, maar je bent mij voor.

Die prijzen van het hooi zijn nu ook gewoon belachelijk. 20 euro zijn met een beetje geluk net 4 baaltjes hooi namelijk.
Maar deze plek ziet er super uit. Heel veel plezier daar.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull

<-speciale editie van mijn onderschrift

-
Anouska
Bericht
door Anouska » wo 10 aug 2011, 08:43
Kleine ergenissen worden grote, verstandig om weg te gaan. Veel plezier op jullie nieuwe stal.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
siets
-
Contacteer:
Bericht
door siets » wo 10 aug 2011, 08:52
Dat lijkt me een goede optie, en een leuke stal!
Ik vind de prijs nog redelijk hoor. Ik betaal 245 voor volpension. De stal staat dan wel in het bos en we hebben een binnenbak
en verlichte buitenbak, maar de regio is natuurlijk ook bepalend voor de prijs

.
Dag lieve, lieve Trix...

-
Thessa Keizer
Bericht
door Thessa Keizer » wo 10 aug 2011, 08:57
Nou ik woon ook midden in de randstad en betaal 250 inclusief alles voor mijn stal en dan hebben wij zowel een binnen als buitenbaan van 20/60 longeerring, drie paddocks, stapmolen en weiland! Dus alles erop en eraan! Dus er zijn echt nog wel betaalbare, goede stallen!
Heel veel plezier op je nieuwe stekkie!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
Andor-Mary
Bericht
door Andor-Mary » wo 10 aug 2011, 09:00
Dat nieuwe plekje klinkt een stuk aantrekkelijker voor Dani! Ik zou het meteen doen als ik jou was, als je irritaties hebt op stal ga je er ook niet zo graag naar toe op den duur. Lekker verhuizen hoor! Dani verdient een goed plekje toch?
(ben trouwens wel blij dat mijn stalgeld zowat de helft is, lang leve Twente

)
Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
-
Kelly
Bericht
door Kelly » wo 10 aug 2011, 10:25
Thessa Keizer schreef:Nou ik woon ook midden in de randstad en betaal 250 inclusief alles voor mijn stal en dan hebben wij zowel een binnen als buitenbaan van 20/60 longeerring, drie paddocks, stapmolen en weiland! Dus alles erop en eraan! Dus er zijn echt nog wel betaalbare, goede stallen!
Heel veel plezier op je nieuwe stekkie!
Waar Anna en ik wonen echt niet Thes
Heb alles afgebeld maar niks!
Vergeet niet dat wij naast het duin en strand liggen en dat hier binnen een heel korte afstand mensen van stand wonen (aerdenhout enz) dat maakt dat de stalprijs echt stijgt.
-
Gerritje
Bericht
door Gerritje » wo 10 aug 2011, 11:15
Wat een mooie stal, had die ook op MP gezien. Ziet er goed uit. Kan je daar een beetje buitenrijden? Heel veel plezier daar.
En wat Kelly zegt, idd. in de regio bollenstreek betaal je je scheel. Ik sta op een doe het zelf stal, erg oud, alleen een buitenbak en betaal kaal 180 euro. Maar ik heb wel 10 maanden weidegang. Mijn stalhouder heeft ook een 'luxe' stal en daar betaal je 200 kale box huur. Wel een binnenbak, en een 'stapmolen'.
---
-
fypsi2
-
Contacteer:
Bericht
door fypsi2 » wo 10 aug 2011, 11:56
dan had ik het ook wel willen betalen als je zo dicht bij het strand en de zee zit. Heerlijk hoor. Geniet ervan.
-
Machteld&Falco
Bericht
door Machteld&Falco » wo 10 aug 2011, 12:59
fypsi2 schreef:Pablo schreef:Goed besluit hoor, maar wat een geld zeg, kan toch weer veel schelen zo 40 km.
wat betreft de kosten vind ik het wel aan de dure kant idd.. ik betaal voor de nieuwe stal en plekkie voor fypsi 200,- hoef niks bij te betalen en heb daar alles wat je hierboven opnoemt. Bovendien zit het eten al bij de prijs inbegrepen en hoef ik zelf nergens voor te zorgen, maar dan nog misschien is het het wel waard en iedereen heeft zo zijn budget dussssss als je bereidt bent om zoveel te betalen dan kies je daar uiteindelijk zelf voor toch.
Veel plezier samen.
Gr. Jolanda

Hier in de regio waar ik woon (midden België) betaal je algauw 300 à 400 euro per maand!
@Anna: ziet er een heel fijn stalletje uit! Ga je het vast naar je zin krijgen.
-
Anna_Dani
Bericht
door Anna_Dani » wo 10 aug 2011, 13:38
Thanks allemaal. Leuk dat het een prijzentopic wordt.
Waar Roos staan van Dancer en Ekdal betaal je 25 per maand (exclusief hooi en stro)! Echter, de voorzieningen zijn een stuk minder en de ligging is verre van ideaal (voor mij dan). Je hebt ook een pensionstal in de buurt (Enthoven) met binnenbak, 2 buitenbanen, 5 paddocks en veel weidegang voor iets van 250. Maar het is allemaal houtje touwtje aan elkaar vast gemaakt en vind het daar niet veilig. Dus ja, er zijn wel "goedkopere" stallen maar dat merk je direct in de kwaliteit.
En volgens mij is alles in de Randstad duurder, maar verdienen mensen hier ook meer geld. Heb ik wel eens gehoord bij economie op school... 100 jaar geleden.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
-
Wodan
- Moderator
Bericht
door Wodan » wo 10 aug 2011, 13:47
Wijs besluit. Je wordt er niet vrolijk van als je blijft staan. De irritaties zullen alleen maar groter worden.
Prijs, tja vrij normaal hier in de regio.
Per 1 september ga ik ook € 345,- pm betalen. Dat incl. binnen- en buitenbak, paddocks, stalling trailer en binnen-buiten zetten van ma-vrij. Dat is bij stal beukers in Waarland.
Nu betaal ik ook € 260,- en heb ik geen binnenbak.
Wodan en ik M1+10
-
Carolinef
-
Contacteer:
Bericht
door Carolinef » do 11 aug 2011, 09:38
goede keuze en super nieuwd huis, ben wel benieuwd wat sandra zegt nu dat je weg bent gegaan

-
Anna_Dani
Bericht
door Anna_Dani » do 11 aug 2011, 10:51
Nou ze doet gewoon "normaal" gelukkig. Gisteren vroeg ze waarom ik eigenlijk wegging. Heb aangegeven dat er klein irritaties zijn en dat de verhoging de druppel was, pakte ze heel goed op. Er is al iemand die mijn huidige box wil hebben, dus prima toch!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
-
Carolinef
-
Contacteer:
Bericht
door Carolinef » do 11 aug 2011, 13:58
zeker!
-
Marloes
Bericht
door Marloes » ma 15 aug 2011, 11:36
Ik kan me voorstellen dat je de keuze hebt gemaakt om te verhuizen, en het klinkt ook wel als een goede plek. Hopelijk gaat het jullie daar goed bevallen!

-
Vera
Bericht
door Vera » di 16 aug 2011, 18:12
Het klinkt als een fijn plekje voor Dani.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo