! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Bernadet_Bo

Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Bericht door Bernadet_Bo » ma 08 aug 2011, 08:54

Jemig dat is lang wachten tot vera haar hoeven weer wat langer zijn, ben je denk ik zo 6 weken verder? Arm dier!

Maar ik had inderdaad bo zijn manen zaterdag voor de wedstrijd gewassen, en in de ochtend een natte spons erover. Meneer gebruikt met regelmaat zijn mest als kussen := . Dan zit zijn hoofd manen en zelfs in zijn oren lekker alles onder de mest... Het is ook af en toe een figuur hoor!
Maar het steekt zo inderdaad wel mooi af zijn witte haar :)!
Heerlijk zeg dat je zo naar buiten kan rijden, tussen de lavendel!

Gelukkig hebben wij wel een flink recreatiegebied waar we lekker kunnen rijden.
Gisteren heb ik lekker met mijn stalgenootje buiten gereden. Wij hebben een ruiterpad dat naar beneden loopt met daaronder een waterbak van ongeveer een 70cm diep waar je doorheen kan crossen ( als het helder is zie je de vissen zwemmen, staat in open verbinding met een sloot). Echt super vet! Bo gaat er echt volgas doorheen, en vind het geweldig. Tot nu toe zijn de meeste paarden verschrikkelijk bang, en gaan er echt niet doorheen. Vind het dan toch wel super fijn, dat bo mij nu zo vertrouwd dat hij er doorheen gaat. De eerste keer vond hij het namelijk ook wel een beetje spannend! Zelfs als zijn maatje staat te tutten bij het water en niet wil, gaat hij braaf en wacht op zijn vriend.
De vader van me stalgenootje heeft foto's gemaakt, dus ben echt super benieuwd naar de foto's :)
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 08 aug 2011, 18:30

Sterre het is echt raar weer, wel verstandig van je om op alles voorbereid te zijn ;)

Bernadet gaaf he zo'n waterbak? wij hebben er ook eentje in het park, normaal krijg ik Vera nooit in het water, maar die waterbak durft ze wel.

Tja en haar hoeven, ik word er zo moedeloos van. Als mijn vaste smid me niet had laten zitten hadden we allang weer lekker kunnen rijden, maarja die hork heeft nooit meer wat van zich laten horen -:(- Tja en dan haal je de verkeerde erbij en heb je ellende. De laatste smid (op advies van Viv) zegt dat we nog zo'n week of 6 moeten wachten en dan kan hij haar goed op haar ijzers zetten, maar ze moeten idd eerst groeien
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anouska

Bericht door Anouska » wo 10 aug 2011, 08:51

Hallo allemaal, ik heb deel 9 geopend!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Plaats reactie