Van een niet zo'n happy birthyday naar lichtpuntje..
Re: Van een niet zo'n happy birthyday naar lichtpuntje..
wat een schrik joh, zal een vreselijk gezicht zijn geweest, al dat bloed bij zo'n kleine meid. Gelukkig heeft Fjella je pech weer goed gemaakt
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat een dagen zeg. Diepte en hoogte punten. Fijn dat het nu weer beter gaat, bij jonge paarden genezen wonden gelukkig snel.
En toch maar goed dat je naar de keuring bent geweest, mooi resultaat!
En toch maar goed dat je naar de keuring bent geweest, mooi resultaat!
---
Nou eerst maar gefeliciteerd met de overwinning.
Wat een ellende allemaal, maar goed dat het toch allemaal weer goed is gekomen, ja de financiele kant is nooit leuk met zoiets en hoe het op te lossen, maar het gaat erom dat Hedwich weer gezond is.
Wat een ellende allemaal, maar goed dat het toch allemaal weer goed is gekomen, ja de financiele kant is nooit leuk met zoiets en hoe het op te lossen, maar het gaat erom dat Hedwich weer gezond is.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Wat een dagen zeg met ups en downs maar ze zijn weer lekker thuis en Hedwich zal snel genezen hoor dat heb je meestal met jonge dieren.
Ik hoop dat je weer een beetje tot rust gekomen ben.

Wat een dagen zeg met ups en downs maar ze zijn weer lekker thuis en Hedwich zal snel genezen hoor dat heb je meestal met jonge dieren.

Gefeliciteerd met de resultaten op de keuring, heel erg netjes gedaan hoor.
En hopelijk geneest Hedwich voorspoedig en tja, ongeluk zit in een klein hoekje...
Je kan ook nog bij je wa verzekering na vragen hoe of wat, maar geen idee hoe dat zit.
Want jullie verzorgen uiteraard het veulen, omdat het nog bij mams moet lopen.
Maar je kan het allicht navragen?
En hopelijk geneest Hedwich voorspoedig en tja, ongeluk zit in een klein hoekje...
Je kan ook nog bij je wa verzekering na vragen hoe of wat, maar geen idee hoe dat zit.
Want jullie verzorgen uiteraard het veulen, omdat het nog bij mams moet lopen.
Maar je kan het allicht navragen?
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Ik opperde het gisteren ook al, de verzekering, daar had mijn pa ook nog niet aan gedacht. Dus binnenkort maar even informeren, wie weet.
Gisteren ben ik de hele dag weg geweest en heeft mijn vader haar de AB gegeven en nu is ze toch weer erg schuchter hoor, ze was sowieso al schuw en erg eenkennig.. In de box gaat het wel goed, vandaag weer even lekker geborsteld, maar in de wei mag ik niet aan haar komen.. Helpt ook niet echt dat als ik op mijn hurken ga zitten Fjella meteen erbij komt, hihi..
Fjella is zo lief, vandaag echt even lekker geknuffeld, voor het eerst deze week dat ik dat echt even rustig op mijn gemak kon doen zonder het gevoel, oh, ik moet dit nog en dat nog!!
Tea kwam ook een aantal maal een knuffel halen, is niet zo knuffelig, maar wilde nu toch ook wat aandacht, ja even lekker met mijn drie dames gerelaxed!! Hedwich komt wel weer, elke keer AB geven even in de box en dan maar goed knuffelen!!
Gisteren ben ik de hele dag weg geweest en heeft mijn vader haar de AB gegeven en nu is ze toch weer erg schuchter hoor, ze was sowieso al schuw en erg eenkennig.. In de box gaat het wel goed, vandaag weer even lekker geborsteld, maar in de wei mag ik niet aan haar komen.. Helpt ook niet echt dat als ik op mijn hurken ga zitten Fjella meteen erbij komt, hihi..
Fjella is zo lief, vandaag echt even lekker geknuffeld, voor het eerst deze week dat ik dat echt even rustig op mijn gemak kon doen zonder het gevoel, oh, ik moet dit nog en dat nog!!
Tea kwam ook een aantal maal een knuffel halen, is niet zo knuffelig, maar wilde nu toch ook wat aandacht, ja even lekker met mijn drie dames gerelaxed!! Hedwich komt wel weer, elke keer AB geven even in de box en dan maar goed knuffelen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Elke keer na medicijnen, uitgebreid, de favouriete kriebel plekjes te grazen nemen.
En vooraf ook....
En vooral niet te kort, dus je echt even uitleven..
Zo vond Hepsi het ook toch nog wel gezellig, ook al vond ze dat spul meuk...
En vooraf ook....
En vooral niet te kort, dus je echt even uitleven..
Zo vond Hepsi het ook toch nog wel gezellig, ook al vond ze dat spul meuk...
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Hedwich vind de AB wel lekker geloof ik, daar maakt ze tenminste tot nu toe nog geen enkel probleem van, hihi..
Uitgebreid knuffelen doe ik!! Het komt wel weer..
Uitgebreid knuffelen doe ik!! Het komt wel weer..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jemig Es, dat is schrikken! Gelukkig is ze weer heel thuis!
Komt vast helemaal goed
Gefeliciteerd met het resultaat van de keuring!
Komt vast helemaal goed

Gefeliciteerd met het resultaat van de keuring!
Jeetje, dat is schrikken. Je hebt de afgelopen dagen in een emotionele achtbaan gezeten! Maar, toch superpunten op de keuring. Gefeliciteerd