Opstellen voor de jury.

Rondstappen op plaatsingsvolgorde.

Hindra vierde haar eigen feestje.

Wachten op de uitslag en prijsuitreiking.

Een 2e plaats met een A-premie met 37 pnt. En weer een oranje rozet en een mooie beker rijker.

Omdat het enige aanwezige hengstveulen gelijktijdig met de merrieveulens in de ring was werd ook gelijk de veulenkampioen en de reserve veulenkampioen bekend gemaakt. En die eer viel Hindra, in navolging van haar broers Ferro en Gino, te beurt.
Het opspelden van de kampioensrozet en felicitaties.

Meline is trots op het resultaat van haar dochter en staat mooi met de oortjes naar voren rond te kijken.

Ereronde voor de kampioenen.

De kampioen Heidy voorop gevolgd door reservekampioen Hindra.

Terug bij de trailer troffen we dit tafereeltje aan. De hond van de buren was te nieuwsgierig.

Er moest ook nog even gechipt worden. Eerst even scheren.

En ontsmetten voordat de naald er in gaat. Hindra vond het spannend, Meline vindt het zelfs prima dat er even een fles op haar kont gezet wordt. Brave merrie!

De prik werd niet erg gewaardeerd.

Na de middagpauze was het de beurt aan Meline. Ik had Janna gevraagd of zij met Meline wilde lopen. Janna, heel erg bedankt weer voor het goede voorbrengen. Ik hoop dat ik nog eens een beroep op je mag doen. Jij en Meline zijn een goed team.
Rondstappen op catalogusvolgorde.

Opstellen voor de jury. Hindra vermaakt zich intussen met Jeroen.

Het is haar meest geliefde spelletje. Spelen met haar bovenlipje samen met iemand.

Net als Karlien is ook Meline niet zo van het oortjes naar voren doen, haha.

Een rondje draven.

En terwijl mama haar rondje stapt en draaft staat Hindra rustig te wachten tot ze terug is.

Andere kant opstellen.

Prijsuitreiking en felicitaties.

Even buiten de ring wachten voordat we er weer in moeten voor de uitreiking van het keurcertificaat. Hindra maakt van de gelegenheid gebruik om even een slokje bij te tanken.

Wachten op de daadwerkelijke uitreiking. Hier werd verteld welke veulens Meline allemaal heeft gekregen.

Helaas waren ze mijn certificaat vergeten en kreeg ik even een neppert uitgereikt.

Ook de felicitaties voor Jeroen.

Op de foto met de wethouder die het certificaat uitreikte.

Esther stond intussen terecht trots te zijn met haar beide Tea kinders Fjella (die ze zelf vast heeft) en Eachann.

Onderonsje tussen broer en zus.

De familie op de foto.

Toen moest de dagkampioen nog worden bepaald. Natuurlijk hadden wij geen kans maar uit respect voor de jury en organisatie doe je uiteraard mee.

Ingeborg assisteerde even door met Meline te lopen zodat Jeroen Hindra kon tonen. Anna had hier de camera even vast en heeft snel een foto gemaakt toen ik er ook even bij stond. Nog net links is Annabel te zien met haar dagkampioen Flamingo.

Tot slot moest nog de kampioensfoto gemaakt worden voor in het boekje.

De beide lieve hoofdjes.

Het was voor ons een zeer geslaagde dag. En last but not least moet ik mijn lieve man bedanken dat hij het toch maar weer gedaan heeft al heeft hij er zelf helemaal niets mee en zou hij de vlag uitsteken als het niet nog een keer hoeft. Hij leest dit wel niet maar ik wil toch even kwijt dat ik hem oneindig dankbaar ben voor alles wat hij voor mij doet.