Durk is al zadelmak maar omdat ik zelf niet kan rijden, rijden er verschillende mensen op. De laatste tijd (sinds de verhuizing) is hij nogal druk/gek in zijn kop. Waardoor ik het meisje van 13 niet meer durf te laten rijden. Hierdoor loopt hij maximaal 2x per week onder het zadel. Durk is eerder een dressuurpony dan een fjord en ik wil hem een goede basis geven.
Nu kan hij naar de stal waar mijn tweelingzus staat. Hij zal dan 1 maand lang gereden worden door een van de betere dressuurruiters van België.
Er zijn alleen twee dingen waar ik over twijfel:
- hij zal wel een stuk braver terug komen, maar de kans is erg klein dat ik dan alweer kan rijden. Dus heeft het wel zin?
- ik kan er zelf niet echt vaak naar toe (misschien maar 1 x).
Wat zouden jullie doen?
Durk kan evt naar Belgie om daar verder beleerd te worden...
- Thessa Keizer
Re: Durk kan evt naar Belgie om daar verder beleerd te worde
Als je zelf toch nog niet kunt rijden daarna, dan zou ik er maar even mee wachten anders heeft het zo weinig nut denk ik, staat hij daarna weer stil of wordt weer door meerdere mensen gereden, weet niet of dat nou ideaal is.
Persoonlijk zou ik denken, hij is nog jong, lekker de wei op tot het najaar en als je dan weer wel kunt rijden het op dat moment te doen.
Succes met je beslissing nemen.
Persoonlijk zou ik denken, hij is nog jong, lekker de wei op tot het najaar en als je dan weer wel kunt rijden het op dat moment te doen.
Succes met je beslissing nemen.
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Durk wordt/is te sterk/heftig om hem nog een jaar stil te laten staan. (Hij is alles behalve een typische fjord).
Van de winter is in België geen plaats...
Van de winter is in België geen plaats...
Bijleren kan nooit kwaad, toch? Paarden vergeten daarnaast ook niet heel snel, dus denk dat je er best profijt van kan hebben als hij zo de basis nog beter onder de knie krijgt 

Geluk is de vrucht van intens werk
- Machteld&Falco
Ik zou ervoor gaan als je zelf niet kan rijden. Rust roest.
Welke ruiter is het dan als ik vragen mag?
Welke ruiter is het dan als ik vragen mag?
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!