Donderdag is er begonnen met opbouwen op het terrein.
Er is ook een filmpje gekomen met een rondleiding, de dag ervoor

http://www.youtube.com/watch?v=PrDkjNiPcX4
Vanmorgen begon de dag al erg vroeg. Vijf paarden moesten mee naar Panningen, en daarom in 2x gereden om alles goed en wel daar te krijgen. Het hele gezin werd opgetrommeld om te komen helpen, zodat we én de paarden konden voorbrengen en natuurlijk konden helpen. Zelf was ik de hele dag voor Fjorden Vereniging Limburg aan het werk. In combi met vijf paarden was dat soms nogal een uitdaging.
Na de middagpauze waren de paarden aan de beurt, het meest spannend voor mij was wel de stamboekopname van Evian en Eskil.
Evian haalde vorig jaar 35 punten en Eskil had een B-premie. Maar dit jaar hebben ze mooie punten gehaald! Namelijk 38 punten voor Evian en 36 punten voor Eskil. Eskil was gemeten op 1.45 en Evian op 1.46, dus een mooi maatje

Olette en Gaby deden meer mee ter opvulling. Minouk hebben we moeten afmelden ivm niet rad lopen. Olette was erg gestresst en had haar hoofd er helemaal niet bij, mijn broer had de handen vol aan haar.
Mijn zus had ook wel de handen vol aan Evian, lekker matcho was hij die dag, ergens maakt hij toch nog testosteron aan, of het is een psychisch iets dat hij zich nog wat hengst voelt

Mijn zus kreeg de prijs voor beste voorbrengen mee naar huis en Evian werd mooist getoiletteerde, dus daar waren we heel blij mee

Helaas heb ik geen foto's, maar er zijn vast mensen die wel foto's hebben gemaakt die dag?
Verder vond ik het super dat er deelnemers waren uit andere gewesten. Dat zorgde ook voor 'nieuw bloed' op de keuring, in plaats van de vertrouwde paarden. Ik moet de verhalen nog horen, hoe de dressuurwedstrijd en het mennen is verlopen. Maar het was iig een geslaagde dag, met mooi weer (geen regenbuien gelukkig!) en voor herhaling vatbaar voor volgende jaar!
[edit] Hier is de link naar de film over de keuringsdag en wedstrijd
Fjordenkeuring en wedstrijd in Panningen