Hoezee,hoezee,hoezee.....G-tjes topic deel 2
Re: Hoezee,hoezee,hoezee.....G-tjes topic deel 2
Geke heeft 11 broers en zussen in totaal. Ik zet ze even voor je op een rijtje Dennis in een PB.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Tadaa, en nog meer Gjendra is te zien bij PPdendola schreef:Wat is ze groot cowgirl (ben ff je naam kwijt hihi) Hoe groot is ze nu al?
Annemarie, waar blijft die leuke foto??

Gwynna groeit ook lekker door zeg! Knap ding is ze.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wat een schattige foto zeg!
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
jaaa daar is de foto! geweldig zeg!
@Anita, ja moeilijk uitleggen kleur. hij is wel anders idd. maar toch schijnt dat rode er blijkbaar ook doorheen.
lichtval en stof/viezigheid maken het ook steeds anders idd hahaha
Ja Géline is echt donker.
vergeleken bij lynda is ze toch echt meer bruinig/rood.
lyn is echt heel lichtgeel/ soms haast wittig met veel zwart. zebrastrepen, zwarte rand om ogen en oortjes, zwarte aalstreep, zwart witte manen.
2 heel verschillende meiden.
ik vind het wel erg leuk dat je in dit topic zo mooi kan vergelijken met leeftijdsgenootjes en afstammingen
@Anita, ja moeilijk uitleggen kleur. hij is wel anders idd. maar toch schijnt dat rode er blijkbaar ook doorheen.
lichtval en stof/viezigheid maken het ook steeds anders idd hahaha
Ja Géline is echt donker.
vergeleken bij lynda is ze toch echt meer bruinig/rood.
lyn is echt heel lichtgeel/ soms haast wittig met veel zwart. zebrastrepen, zwarte rand om ogen en oortjes, zwarte aalstreep, zwart witte manen.
2 heel verschillende meiden.
ik vind het wel erg leuk dat je in dit topic zo mooi kan vergelijken met leeftijdsgenootjes en afstammingen
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ik heb vandaag Digai's skippy maar weer eens opgezocht.
Lol dat hij heeft gehad, hij pakt het handvat en slingeren maar!!! Fjella vindt het niet eng, die stond ook zo dichtbij dat die meerdere keren een skippy vol in het gezicht heeft gehad, Hedwich vond het wel spannend, maar toen Dig uitgespeeld was heeft zij er toch ook even aan gesnuffeld en gelikt!
Het verbaast me dat dat ding nog heel is eigenlijk..
Lol dat hij heeft gehad, hij pakt het handvat en slingeren maar!!! Fjella vindt het niet eng, die stond ook zo dichtbij dat die meerdere keren een skippy vol in het gezicht heeft gehad, Hedwich vond het wel spannend, maar toen Dig uitgespeeld was heeft zij er toch ook even aan gesnuffeld en gelikt!
Het verbaast me dat dat ding nog heel is eigenlijk..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb Geke vandaag voor het eerst even "gecorrigeerd"
Ik was haar aan het knippen en toen was ze wel even wat lastig, steeds kleine pasjes verzetten, hoofd bewegen en als ik haar halster erbij vasthield een beetje verzet tonen. Ze weet nu wat meer wat mijn stemverheffing betekent
Het is een snelle leerling

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Stemverheffing doet het vaak wel goed ja, die van mij reageren daar ook heel snel op. Houdt Gjendra ook niet van trouwens als je het halster vastpakt om het hoofd even helemaal stil te houden. Maar ja, soms moet het even.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Zo te lezen gaat het allemaal wel goed met de G-tjes.
Mooie foto annemarie
Garfield hebben we afgelopen weekend provisorisch gemeten op 1.33/1.34
Geen foto's gemaakt ,want het was echt baggerweer.
Maar hij is goed gegroied de afgelopen weken, ook een beetje weer in de breedte.
Garfield is ook een paar keer al afgestraft,hij heeft het maar te leren dat sommige dingen niet getollereerd worden.
Zoals steigeren tijdens het meelopen en een trap in het gezicht geven tijden hoeven uitkrabben.
Dat laatste ging gelukkig net goed,maar het scheelde echt niet veel.
Sinds z'n ballen eraf zijn moeten we wel zeggen dat hij steeds rustiger en makkelijker word.
Je ziet elke keer een stijgende lijn erin
Mooie foto annemarie

Garfield hebben we afgelopen weekend provisorisch gemeten op 1.33/1.34
Geen foto's gemaakt ,want het was echt baggerweer.
Maar hij is goed gegroied de afgelopen weken, ook een beetje weer in de breedte.
Garfield is ook een paar keer al afgestraft,hij heeft het maar te leren dat sommige dingen niet getollereerd worden.
Zoals steigeren tijdens het meelopen en een trap in het gezicht geven tijden hoeven uitkrabben.
Dat laatste ging gelukkig net goed,maar het scheelde echt niet veel.
Sinds z'n ballen eraf zijn moeten we wel zeggen dat hij steeds rustiger en makkelijker word.
Je ziet elke keer een stijgende lijn erin

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Wat is de wereld soms toch klein, de oom van de staleigenaar kwam vroeger regelmatig op de keuring in Hernen waar wij ook altijd kwamen. Hij had geen fjorden maar ging met iemand anders mee. Geke loopt op de grote weide en in het huis dat daarbij staat wonen de moeder en de oom van de stal eigenaar, mensen op leeftijd die graag dan even een praatje maken.
Ze hebben wel een prachtig uitzicht, kijken de hele dag op de weide met Geke uit
die daar heerlijk aan het grazen was
Ze hebben wel een prachtig uitzicht, kijken de hele dag op de weide met Geke uit

Er zijn vandaag mensen wezen kijken naar Digai.. Vrijdag hoor ik of ze hem kopen. Het leek wel te klikken en ik moet zeggen meneer heeft zich keurig gedragen, maar daar was ik in zijn geval niet zo bang voor, hihi..
Leuke mensen en volgens mij krijgt hij daar wel een leuk plekje.
Leuke mensen en volgens mij krijgt hij daar wel een leuk plekje.
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Dat zou mooi zijn Esther!
Hier net een super snel bezoekje gedaan aan Geke
Het was zo mooi droog toen ik van huis ging maar onderweg begon het enorm te regenen. Even snel wat lekkers gegeven en weer naar huis...ach ja, ze loopt prima dus kan echt wel een dagje zonder mij 
Hier net een super snel bezoekje gedaan aan Geke

Dat zou fijn zijn Esther! Ben benieuwd!
Van de week te horen gekregen dat meneer guus zich niet zo netjes gedraagt... Hij piept steeds onder de heining door en gaat dan lekker naar de merries toe die bijna 1 km verderop staan. Ook weet hij 8 inmiddels dat dat ding onder zn buik niet alleen om te plassen is. Van de opfok hebben ze hem nog eens kennis laten maken met de stroom in de hoop dat hij nu in zn wei blijft, anders gaat Guus los ballos binnenkort, al had ik liever nog een jaartje gewacht.
Van de week te horen gekregen dat meneer guus zich niet zo netjes gedraagt... Hij piept steeds onder de heining door en gaat dan lekker naar de merries toe die bijna 1 km verderop staan. Ook weet hij 8 inmiddels dat dat ding onder zn buik niet alleen om te plassen is. Van de opfok hebben ze hem nog eens kennis laten maken met de stroom in de hoop dat hij nu in zn wei blijft, anders gaat Guus los ballos binnenkort, al had ik liever nog een jaartje gewacht.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Onze Guusje is juist zóóó braaf. We hebben vanmorgen gewandeld, langs een pad waar ze nooit eerder is geweest. Ze heeft geen stap verkeerd gezet, vond alleen de grote witte stenen langs het fietspad wat griezelig.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Nou, Digai heeft een nieuwe bazin..
Vandaag belde ze dat ze hem graag wilde kopen, naja dat kon, want dat was de bedoeling..
Ze komen hem morgen al ophalen, dat kwam mij ook wel goed uit eigenlijk, de rest van de week ben ik of te druk of er niet..
Heb wel het gevoel dat hij een fijn plekje krijgt, dus heb het er niet zo moeilijk mee..
Ik heb inmiddels ook wel wat paardjes verkocht, dus ben er ook wel wat aan gewend. Het is alleen wel Jeskim's laatste, dat voelt een beetje gek..
Vandaag belde ze dat ze hem graag wilde kopen, naja dat kon, want dat was de bedoeling..
Ze komen hem morgen al ophalen, dat kwam mij ook wel goed uit eigenlijk, de rest van de week ben ik of te druk of er niet..
Heb wel het gevoel dat hij een fijn plekje krijgt, dus heb het er niet zo moeilijk mee..
Ik heb inmiddels ook wel wat paardjes verkocht, dus ben er ook wel wat aan gewend. Het is alleen wel Jeskim's laatste, dat voelt een beetje gek..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Fijn Esther, zeker als je er een goed gevoel bij hebt!
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Goed om te weten dat hij een fijn huisje krijgt,en dat je er idd zelf er een goed gevoel bij hebt is het belangrijkste.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
gefeliciteerd met de verkoop.
dat het de laatste is zal wel even slikken zijn idd.
fijn dat die een mooi plekje krijgt.
dat het de laatste is zal wel even slikken zijn idd.
fijn dat die een mooi plekje krijgt.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Geke begint haar eten boven mij te verkiezen
Tot nu toe liep ze eigenlijk altijd wel even mee naar het hek als ik haar hooi had gegeven waarna ze vervolgens weer terug naar het hooi ging. Maar vanavond niet, ik had het hooi in de schuilstal gelegd en mevrouw bleef mooi staan eten hihi, een echte fjord 

ja Dennis, zo gaat dat, liefde van de fjord gaat door de maag
Anita, heb jij nog het programmaboekje van Rolde van vorig jaar? Liep Geke bij Guusje in de groep toevallig?

Anita, heb jij nog het programmaboekje van Rolde van vorig jaar? Liep Geke bij Guusje in de groep toevallig?
Baranna 13-5-2006
Dat boekje heb ik idd nog (wat dacht je dan
) maar die hoef ik er niet bij te pakken om dat na te gaan. Er was maar 1 groep merrieveulens en Geke was idd in Rolde. Ze behaalde 37 pnt.
De tijd dat er meerdere groepen hengst- en merrieveulens waren is, denk ik ook in Rolde, vrijwel definitief voorbij.

De tijd dat er meerdere groepen hengst- en merrieveulens waren is, denk ik ook in Rolde, vrijwel definitief voorbij.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco