roos: oooh gaaaf waar heb je die vandaan? leuk voor sinterklaas voor luuk, mooi gedicht erbij dat paarden leuker zijn dan trekkers whahahaha
zit jasmijn dan gewoon in de kinderwagen langs de bak? alleen? of is er iemand mee? wel makkelijk zo! en idd. meteen hersenspoelen die kids, paarden zijn leuk!
Mooi dat die oudjes van jou nog goed gaan foss. ik denk dat je het vast goed inschat hoor. als de oortjes er nog op zitten tijdens het rijden, ze doet vrolijk dr best dan al ze vast niet heel veel pijn hebben denk ik.
en springen met 1 van 26! superrr!
Mijn lynda lijkt wel ontploft...
nog maar pas geleden vonden we haar er zo goed bijstaan. ze stonden op het stuk land dat we gehooid hadden lekker kaal laat ze daar maar lopen. de droogte zorgde ervoor dat het mooi kaal bleef. De meiden glimmen erover, strak in hun velletjes. prachtig!
Maarrrrr ik ging maandag rijden en toen moest de singel al zeker 2 gaatjes langer dan maanden geleden.... en gisteren kinderfeestje moest ik moeite doen om lyn netjes tussen de lamoenen te zetten voor de huifkar. oei oei. als de riemen eraan zitten en je de lamoenen door kan trekken staat ze prima hoor. maar ik merkte wel verschil. slik! in de wei keek ik nog eens goed en toen ze vanvoren aankwam lopen leek ze tonnetje rond... hoe kan dat toch zo snel?!
Het gras trok mooi bij na wat buitjes en die meiden smikkelen natuurlijk.
Vandaag op streng dieet. ze hebben nog een hoekje over....
en we gaan maar eens een paar pittige avond huifkartochtjes maken.
glimmen doen ze nog steeds en een sprintje trekken ze ook. Dus we gaan ervoor!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!