Just Allcum
Re: Just Allcum
hihi ja dat van die kilo´s, zie zijn hardnekkig. Ik rij zeker 5 dagen in de week, en dan zeker een uur in draf door het veld. Maar al het goede komt langzaam zeggen ze. IRL ziet ze er naar mijn idee goed uit, t´is ook lastig om dat van een foto te beoordelen, maar ze lijkt op de foto wat vadsiger,haha.
Tja, de naam. Ik denk dat Karev een unike jacob reiders paard is qua naam. Het heeft geen planten of bloemen betekenis, zal ze de enige in zijn denk ik.
Verders bedankt iedereen. blijft altijd leuk om te horen dat ze knap is. Tuurlijk vind ik haar de knapste:D, maar haar super karakter is toch wel hét hoor!
@janna: met de jeuk gaat het echt beter. Ze krijgen beperkt gras, elke dag een strookje bij, ook voor de omvang,haha. En speciaal marstall voer, en magnesium. ik denk dat de jeuk met zeker 75% verminderd s. Zou je niet zeggen adh van deze foto's, maar de gehavende manenkam komt door de hals van de vliegendeken..
Tja, de naam. Ik denk dat Karev een unike jacob reiders paard is qua naam. Het heeft geen planten of bloemen betekenis, zal ze de enige in zijn denk ik.
Verders bedankt iedereen. blijft altijd leuk om te horen dat ze knap is. Tuurlijk vind ik haar de knapste:D, maar haar super karakter is toch wel hét hoor!
@janna: met de jeuk gaat het echt beter. Ze krijgen beperkt gras, elke dag een strookje bij, ook voor de omvang,haha. En speciaal marstall voer, en magnesium. ik denk dat de jeuk met zeker 75% verminderd s. Zou je niet zeggen adh van deze foto's, maar de gehavende manenkam komt door de hals van de vliegendeken..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Is heel lastig de extra kilo's, weet er helaas alles van..
Sommige fjorden komen ook al aan van lucht, zo te horen beweegt ze voldoende en krijgt ze ook niet te veel voer. Jeskim kon ook dik blijven van een plukje hooi per dag, zo moeilijk!!
Sommige fjorden komen ook al aan van lucht, zo te horen beweegt ze voldoende en krijgt ze ook niet te veel voer. Jeskim kon ook dik blijven van een plukje hooi per dag, zo moeilijk!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
@ Tamara: En toch heb ik aan de hand van deze foto's de vraag gesteld, wat ze ziet er nu echt top uit qua jeuk. Het viel me nu op dat je eigenlijk helemaal geen tekenen ziet van schuren bij haar. Maar super fijn dat het zo verminderd is, heel fijn voor haar.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Blijf haar een gaaf ding vinden.
Vind haar toch wel wat afgevallen hoor Tamara, ze heeft wat minder buik.
Die fleem foto's zijn erg leuk.
Vind haar toch wel wat afgevallen hoor Tamara, ze heeft wat minder buik.
Die fleem foto's zijn erg leuk.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Janna, gelukkig zie je dat! helaas verdwijnen de manen door de vliegendeken, maar dat zij zo. Ze schuurt nog wel wat hoor, alleen vele malen minder. Als ze nu aan de muur staat, gaat ze niet als een bezetene tekeer gelukkig.
Het blijft een gaaf paard om te zien zelf zie ik fjorden het liefst wat dunnen vooral op de kont dan is het net of ze dubbele billen krijgen.
Maar ze blijft prachtig.
Wie is haar moeder eigenlijk, ik heb ook een fjord van Reinders vandaan.
Maar ze blijft prachtig.
Wie is haar moeder eigenlijk, ik heb ook een fjord van Reinders vandaan.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Haar moeder is Primula, die is nu van Bart van den berg
even geleend van Janna
14
even geleend van Janna
14

Ja echt een kind van de moeder.
Mijn fjord is een Kalypso en zijn moeder is Jasione.
mooi om te zien hé hoeveel ze op primula lijkt!
wat een prachtig hoofd met bijpassende prachtige voorpluk. Die kroelfoto vind ik echt heel erg mooi 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Dat is toevallig wij hebben er ook een (Gardenia) met precies dezelfde ouders.foss schreef:Ja echt een kind van de moeder.

En Primula is een volle zus van onze fjord Arabis

Laatst gewijzigd door heleen:D op za 09 jul 2011, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
appie 

En dit is volgens mij Jasione. Overigens geen familie van Primula. Jasione komt uit een stam van Staatsbosbeheer in Zeeland en Primula komt uit de stam van de elitemerrie Uliena die geboren is in Orvelte, Drenthe.foss schreef:Ja echt een kind van de moeder.

Via Kalypso is er wel familieverband tussen Allcum (Karev) en Rumex (Pipo)
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Mooie foto,s weer tamara. Ik zie toch wel verschil met 2 maanden geleden, in hals en billen.E ja Nirvana......verhaal apart,ze kijkt inderdaad wel erg zelfvoldaan ha ha
R.I.P lieve Nirvana ik zal je nooit vergeten
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Wat leuk zeg een volle zus van Rumex wij noemen hem Pipo.
Wat een leuke foto van Jasione, Rumex is 2 druppels zijn moeder.
Wat een leuke foto van Jasione, Rumex is 2 druppels zijn moeder.
Ik vind haar mooi! en ook mooi in verhouding
weet niet hoe ze was maar voor de tijd van het jaar vind ik haar prachtig.
D'r echte naam is ook leuk! heeft Karev een betekenis?

D'r echte naam is ook leuk! heeft Karev een betekenis?
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Olivia, ze was zoals op de laatste foto, en is nu zoals op de 1 na laatste foto,haha
Karev betekend niks. Ik vond allcum niet mooi, dus haar roepnaam is karev. Vond het wel noors klinken
Karev betekend niks. Ik vond allcum niet mooi, dus haar roepnaam is karev. Vond het wel noors klinken
mooie karev. Ze blijft toch bijzonder.
foto's van Kalypso kan je beter niet plaatsen heb ik vorige week besloten...
foto's van Kalypso kan je beter niet plaatsen heb ik vorige week besloten...
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Wat is die vreselijk dik he. Had hem er van ´t voorjaar samen met Jasione, Jasmijn en Imperata opgeknipt.truus1970 schreef:foto's van Kalypso kan je beter niet plaatsen heb ik vorige week besloten...
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

dat is echt niet normaal meer hoe vet die is, dat is echt zielig gewoon..