Dus geloof dat we weer de goede kant op gaan. (hij kan zijn weidegenoten ook nog steeds aanvliegen als ze te dicht bij Flam komen...

Dan moeten ze eerst nog gemaakt worden, komt vast nog wel een keertje.Anita schreef:Dat vraagt om foto's Janna.
Wil je Ekdal dan ook meten..ben benieuwd namelijk hihijanna schreef:Mijn kleine grote man krijgt vandaag nieuwe schoenen, ben benieuwd wat hij er van vindt. kan ie klik klakken over de weg haha......
Gisteren weer voor de menwagen gelopen en hij deed het eigenlijk super goed. Rechts om is qua stelling nog wat lastig maar ook die probeert ie steeds meer goed te nemen. Meestal komt ie snel terug, maar hij bleef nu lekker in het tuig lopen en durfde er wat meer te zijn. (doet zijn ego wel goed geloof ik die keer alleen voor de huifkar, wordt ie het heertje van)
En idd hij groeit als een gek, elke keer denk ik weer dat ie groter is. Binnenkort nog maar eens meten, kijken of ie al over zijn laatst gemeten 1.46 heen is. Hij is wel echt flink gegroeid vergeleken met zijn 3 jaar......zelfs Bart zei het gisteren weer.
Hihi had ook niet anders verwacht, Dieter is nog in staat even te inspecteren of er voer onder de plu hangt.Bella schreef:Dieter is ook niet bang voor paraplu's.....Eachann wel hihi
Hihi klinkt me bekendjanna schreef:Hihi had ook niet anders verwacht, Dieter is nog in staat even te inspecteren of er voer onder de plu hangt.Bella schreef:Dieter is ook niet bang voor paraplu's.....Eachann wel hihi