! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Ziggy

Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Bericht door Ziggy » di 05 jul 2011, 07:27

ja klopt, maar het overkomt je gewoon op zo'n moment. Wat lief van je om me uit te nodigen, als ik mijn andere autootje heb 1 dezer dagen(die ik dan natuurlijk uit wil proberen) dan ga ik zeker gebruik maken van je aanbod :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anouska

Bericht door Anouska » di 05 jul 2011, 19:47

Ben ik ook weer eens.

Fijn dat bij Bram de droes bult doorgebroken is, op naar herstel!
Jeetje wat een reus Sofie! En dan zet jij er nog neer hij is maar 1.73m jaja, is voor mij 20 cm te groot ;).
Arme Bo, ook al last van een hoefzweer.
Arme Vera, kan er nog steeds geen ijzer onder :(:). Beterschap Clau! Doe nou gewoon wat de dokter je voorschrijft. Als dat huilen aan blijft houden zou ik toch maar om medicatie gaan vragen. Vraag dan wel om de "nieuwe" rustgevers, blijk je minder last van en minder bijwerkingen te hebben (ben vandaag bij de psych geweest, die vertelde me dat. Ik ga van oud naar nieuw).

Verder zijn we hier druk met werk en met het rond krijgen van de hypotheek. Dat volk zoekt gewoon wat om ons te treiteren volgens mij *zucht*.
Vorige week maandag grote stal schoonmaak gehad, matten eruit, put leeg geschept, stal schoon gespoten, matten er weer in noem het maar op. Woensdag les gehad, hij liep niet echt lekker dus na 15 minuten afgestapt, gelongeerd op het harde en probleem was vrijwel meteen gevonden. Fysio gebelt die kon begin van de avond al komen. Zat iets rechts voor niet lekker en de linker heup iets scheef. Ging ik pinnen om de fysio te betalen, ben ik weer bijna op stal, gooit mijn auto de koelvloeistof eruit -:(- . Donderdag auto naar de garage gesleept, Wilfred heeft me naar mijn werk gebracht en ging meteen door naar de andere locatie van de garage 2 auto's kijken voor mij. Waren bang dat het de koppakking was, dus moet de kop afgevlakt worden, andere waterpomp en ongeveer €1500,- lichter. Gelukkig was alleen de termostaat en het afdek dopje kapot dus was maar iets van €100,-.
Vrijdag auto weer opgehaald en ff naar duitsland tuinhuisjes wezen kijken. Helaas een telefoontje van onze hypotheek adviseur, dat de partij waar wij een offerte van hebben ineens niet accoord gaat met inkomen van vorig jaar (volgens de NHG norm mag het wel). Dus boel naar beneden bijgesteld maandag weer stukken van Wilfred aangeleverd. Vandaag weer telefoon ja hoor, ze hadden weer wat gevonden -:(- . Morgen krijgen ze de brief van de accountant van Wilfred en dan moet het echt klaar zijn. Wordt er zo moedeloos van, Wilfred ook.
Zo, dat ben ik ff kwijt!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » di 05 jul 2011, 20:13

@Anouska hou vol komt vast goed :(:)
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Bram

Bericht door Bram » di 05 jul 2011, 20:43

Niets van andere mensen aantrekken Claudia, als ze zo over jou denken weet je meteen wat je aan ze hebt!!
Nu leer jij jou echte vrienden pas kennen sta erboven en haal juist hier kracht uit!!Ga ervoor suk6.

Zet hem op Anouska aanhouder wint!!
Bailey

Bericht door Bailey » di 05 jul 2011, 22:09

ah, wat een geklooi Anouska! Wat een rotdag op zo'n manier zeg :(:)

en Clau, ook een :(:) voor jou. Luister naar je arts en doe rustig aan, laat de rest van de wereld maar lekker even voor wat 'ie is.

Tessa, wat een gek gezicht, Beauty met vlechtjes, hihi.
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 06 jul 2011, 05:47

ik ook weer eens hier. Alles even bijgelezen en kom tot de ontdekking dta het niet helemaal lekker loopt met iedereen.

Sterre die even heeft gevoeld wat stroon ook al weer was. kan je beter bij de weide doen, heb je er niet zo lang last van.
Vera die nog altijd last van haar voeten heeft en een mens heeft die het leven nu even zwaar vindt. Doe echt alleen de leuke digen claudia, zo belangrijk, dat werk komt wel klaar. Ook hie tmag je wel eens een rondje komen boshobbelen met bink en rai.
En een droes die eindelijk is doorgebroken....
Beer met een zwelling
Hypotheek wat niet lekker wil gaan lopen, en een bjorn die ook niet lekker loopt.

Hier gaat alles zijn gangetje,Ben nu wat fanatieker met bink aan het longeren gelsgen, maar kan het niet zo goed. Was zelfs zo erg, dat ik me erop betrapte dat bink stil in het midden stond en ik om hem heen rende, toen dacht ik, ik doe iets goed fout, even tactiek aangepast en ja hoor, mijnheer liep zijn rondje weer
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Anouska

Bericht door Anouska » wo 06 jul 2011, 16:19

*o/* *o/* JJJAAA, het huis gaat door! *o/* De 15e krijgen we de sleutel. Ik stuiter nog ff verder. *o/* *o/*

www.fitenvitaaldier.nl
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 06 jul 2011, 16:22

gefeliciteerd, de 15e al dat is vlot. Waar verhuis je heen?
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Keandra

Bericht door Keandra » wo 06 jul 2011, 16:33

hee leuk Anouska
dan gaat het nog snel opeens ook
nog zo leuk
HorseInspiration

Bericht door HorseInspiration » wo 06 jul 2011, 17:11

Ik heb ook een b'tje. Bjorn..

Maar moet eerst maar even heeeeeel wat lezen :D
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » wo 06 jul 2011, 18:49

Anouska schreef:*o/* *o/* JJJAAA, het huis gaat door! *o/* De 15e krijgen we de sleutel. Ik stuiter nog ff verder. *o/* *o/*
Pas op voor het plafon :+
Gaaf hoor kom gauw kijken als ik tijd heb
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Anouska

Bericht door Anouska » wo 06 jul 2011, 18:50

Welkom hier Karin! Op de 1e pagina van dit topic kun je zien wie wij en onze paardjes zijn.

@ Yvonne: Ik verhuis naar Ijzerlo, een buurtschap van Aalten. Als ik de straat uit loop sta ik in het buitengebied. Dit is ons huisje. http://www.funda.nl/koop/aalten/huis-47 ... ollenes-8/

@ Sofie: We hadden er vanochtend beide een hard hoofd in, maar alles is goed gekomen gelukkig.

@ Truus: In dit huis moet ik flink hoog springen, gelukkig.

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 06 jul 2011, 19:14

Anouska gefeliciteerd met jullie huisje, wat is het leuk zeg

Yvonne ook jij hartstikke bedankt, helaas zal het autootje vrijdag (hoop ik) pas klaar zijn en met Golfje ga ik even geen lange afstanden rijden. Die heeft kuren, wordt tijd dat ons tijdelijke autootje er komt en Golfje omgebouwd gaat worden en een nieuw motortje krijgt.

Welkom hier Karin

Aangezien ik van de dokter alleen maar leuke dingen mag doen, ben ik vandaag samen met Paul bezig geweest om de donor auto voor mijn Golfje verder te strippen. In september gaat het motorblok bij mijn Golfje erin, maar zaterdag waren we al begonnen met strippen van het interieur en vandaag hebben we het "even" afgemaakt. Ik heb verleden week een Golf TDI uit 1997 op de kop getikt voor weinig, is qua chassis rijp voor de sloop, maarja dat hebben wij niet nodig :D

Even wat fotootjes, zodat jullie een indruk krijgen hoever we zijn gegaan met strippen:
Dit komt dus in mijn golfje
Afbeelding

Zo ziet het er nu uit
Afbeelding

deel van het interieur wat uit de donor is gehaald
Afbeelding

Zo is mijn Golfje nu
Afbeelding

Velgen en dikke bumpers worden dus ook over gezet
Afbeelding

Tja en een bumper losmaken moet je ook voor onder de auto liggen, dat hebben ik en mijn broertje maar op ons genomen zaterdag
Afbeelding

Het resultaat na een dagje met z'n 5en strippen een nagenoeg leeg dashboard
Afbeelding

Maarja er moest duidelijk nog meer uit, daar zijn paul en ik dus vandaag mee verder gegaan en dan krijg je dus dit. Deze foto is vanaf de kofferbak genomen
Afbeelding

Het enige wat er nog in zit is het stuur, de versnellingspook en de draadboom. We moeten hem nog verplaatsen elke keer, dus je moet er wel mee kunnen rijden. Oja het "thuiskomertje" dient als bestuurdersstoel :D
Afbeelding

Afbeelding

En tja Paul is gewoon niet wijs
Afbeelding

En dit wordt ons tijdelijke autootje, tenminste voor mij tijdelijk. Als Golfje klaar is dan wordt het de auto van Jos. Is een Peugeot 1.9 GTI en ik heb 'm na afgelopen zaterdag al omgedoop tot "het beest". Jeetje zeg wat gaat dat ding hard.
Afbeelding
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Anouska

Bericht door Anouska » wo 06 jul 2011, 19:20

Oh leuk, auto's strippen! Zou ook wel wat voor mij kunnen zijn, hihihi.
En tja, Paul spoort echt niet!

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 06 jul 2011, 19:28

Anouska schreef:Oh leuk, auto's strippen! Zou ook wel wat voor mij kunnen zijn, hihihi.
En tja, Paul spoort echt niet!
Meid je bent van harte uitgenodigd om te komen helpen in september, want dan moet die van mij gestript worden en het interieur van de TDI erin worden gezet

truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 06 jul 2011, 19:37

aha, als ik wil zien hoe een auto er ook uit kan zien, kijk ik even op FW. JIj gaat in een oude neiuwe auto rijden straks...

(het is ook ver, maar uitnodiging staat)
Nu paardloos.
Keandra

Bericht door Keandra » wo 06 jul 2011, 20:14

oei met auto's zo, dat is niks voor mij
als ik zo'n oude auto zie, dan zou ik nog sneller weer een nieuwe kopen O:)
heb niks met auto's, moet gewoon me van a naar b kunnen brengen en onze volgende wagen moet iets degelijks kunnen trekken (2 paards trailer bvb)

kom net van rijles (met dat reusachtige paard volgens jullie)
overgangen geoefend, stap - galop - stap en halt - galop - halt
ging netjes, ook schoudervoor ging mooi in draf
was gelukkig
Bailey

Bericht door Bailey » wo 06 jul 2011, 21:44

Wat een project met de auto Clau! Wel stoer hoor, ik doe het je niet na (nou ja, dat strippen misschien nog wel, maar dan....).

Wauw Anouska, gefeliciteerd!! Over twee weken al de sleutel, dat is lekker vlot zeg :)

Welkom hier in het topic HorseInspiration, wat is je echte naam?

Nou Yvonne, dat ik 'even gevoeld heb wat stroom ook al weer was' is zeker waar, al is het inmiddels duidelijk dat ik het heel erg onderschat heb en het veel erger is dan gedacht. Ik heb geen klap gehad, maar echt vastgezeten aan de stroom. Huisarts schrok zich kapot van mijn verhaal, ik schijn echt heel veel mazzel te hebben gehad dat ik hier nog zit (en dat vind ik doodeng om te zeggen/schrijven, het idee alleen al... brrr).
Heb dus eigenlijk juist geluk dat ik er met een paar blessures vanaf gekomen ben, ookal gaat het nog een hele tijd duren voor ik hersteld ben.
Keandra

Bericht door Keandra » do 07 jul 2011, 08:38

zit weer in een hele grote dip

ben gisteren avond dan gaan rijden, kom ik thuis, zit 1 van mijn katten buiten
die poezen mogen enkel buiten onder toezicht, zou ze niet graag zomaar kwijt spelen
maar als er 1 kat buiten zit is er 100% kans dat de 2e ook buiten zit
hebben we een half uur gezocht om dan uiteindelijk bailey toch nog te zien overlopen naar onze kant van de straat en uiteindelijk naar binnen te pakken
is hij binnen, krijg ik onder men voeten omdat terwijl dat ik weg was de katten naar buiten zijn gegaan (de doen dus het vliegenraam op de velux open op ons kamer) Leslie zat 2 uur voor zijn pc dus volgens hem was het mijn fout

deze ochtend is het mijn fout dat arwen en dylan vroeg op waren, want mijn kat heeft onze slaapkamerdeur open gezet en hierdoor hebben de kids Leslie zijn wekker horen aflopen
weeral volgens hem mijn fout

ik ben een paar weken terug aan het werken na onze vakantie en ik ben op
vorige week 6 dagen de late shift gehad na elkaar, dan 1 dagje vrij om daarna terug 2 dagen te gaan werken
elke keer dat ik even zou kunnen uitrusten steekt hij er wel een stokje voor of is 1 van de kinderen ziek

ik ben nu van gisteren tot morgen thuis om dit weekend weer te gaan werken (van maandag t e m woensdag volgende week ben ik we weer enkele dagen thuis)
en moet helemaal het kot kuisen terwijl dat Leslie thuis komt en direct achter zijn pc verdwijnt

ik ging normaal afspreken met Leslie zijn zus om naar de koopjes te gaan
maar heb maar besloten van dit niet te doen
ik zou geld uitgeven en dan krijg ik weer commentaar van leslie en zijn ma nadien

op sommige momenten wou ik dat ik ...
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 07 jul 2011, 09:47

Sterre wat eng zeg, maar het is precies hetzelfde als bij mijn collega. Hij heeft ook last van zijn hart en is heel gauw moe door dat ongeluk.

Sofie wat een vervelende situatie zeg, ik kan je geen raad geven behalve dat je ook aan jezelf moet denken. Als je dat niet doet, kan je zomaar ineens voor langere tijd thuis zitten, zoals ik nu :?

Plaats reactie