De F-jes, het begin van hun derde zomer, deel 6!
Re: De F-jes, het begin van hun derde zomer, deel 6!
Esther krijgt met mij aan de stok als ze het waagt Fjella thuis te laten. haha.
F-jes tja wel of niet mee nemen, als ze echt super lelijk zijn tja dan niet. Maar valt het mee dan is de ervaring altijd goed!
F-jes tja wel of niet mee nemen, als ze echt super lelijk zijn tja dan niet. Maar valt het mee dan is de ervaring altijd goed!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
Tjaa Faira had al veulen 34 punten, vorig jaar 32 en nu 36..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik natuurlijk wel op de A had gehoopt, maar toch bang was voor de B.
Je weet het gewoon niet; welke jury heb je en hoe zien je tegenstanders er uit?
Het is altijd heb proberen waard!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik natuurlijk wel op de A had gehoopt, maar toch bang was voor de B.
Je weet het gewoon niet; welke jury heb je en hoe zien je tegenstanders er uit?
Het is altijd heb proberen waard!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik ben erg benieuwd naar Fjella en Flamingo IRL 
Nog een foto van Finnea vandaag, om het af te leren

Nog een foto van Finnea vandaag, om het af te leren

Fatoush komt morgen ook op de foto, röntgenfoto helaas
Ik heb zo'n last van mijn maag, zenuwen over wat ik morgen te horen krijg...

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Kan me voorstellen dat je er zo gespannen over bent Ivonne...heel veel sterkte morgen 

dank je
Baranna 13-5-2006
Ivonne: Heel veel succes morgen
.
Reinou: Wat een knap ding he
.

Reinou: Wat een knap ding he

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Succes morgen Ivonne!!
Vandaag Fjella haar baard eraf gehaald met mijn nieuwe tondeuze. Dacht dat ze dat wel eng zou vinden, maar dat viel me mee. Was even spannend, het geluid, maar verder geen probleem!!
Daarna even het oude voorbrenghalster van Bente gepast, en waarempel, dat pastte!! Staat toch wel mooi hoor. Denk toch dat ik haar daar mee laat voorbrengen, maakt haar koppie net wat eleganter.
Vandaag Fjella haar baard eraf gehaald met mijn nieuwe tondeuze. Dacht dat ze dat wel eng zou vinden, maar dat viel me mee. Was even spannend, het geluid, maar verder geen probleem!!
Daarna even het oude voorbrenghalster van Bente gepast, en waarempel, dat pastte!! Staat toch wel mooi hoor. Denk toch dat ik haar daar mee laat voorbrengen, maakt haar koppie net wat eleganter.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- nadinefjorden
Sterkte vandaag ivonne
Fayah en ik hebben gister onze eerste wandeling gemaakt,
Superbraaf, fietsers, auto's, scooters, motors geen probleem maar voor niks staat ze ineens in de ankers haha
En ijzeren platen op de grond das niks ze zat bijna in mijn nek, en dan de vlaggen nog nou dat ging maar net
Heel erg braaf en geen gekke reacties
Daarna een heerlijk douche wat ze erg eng vond maar daarna toch wel lekker, er kwam zwart vanaf hihi, staartje uitgeplozen en hoefjes gedaan
Super braaf
Fayah en ik hebben gister onze eerste wandeling gemaakt,
Superbraaf, fietsers, auto's, scooters, motors geen probleem maar voor niks staat ze ineens in de ankers haha
En ijzeren platen op de grond das niks ze zat bijna in mijn nek, en dan de vlaggen nog nou dat ging maar net
Heel erg braaf en geen gekke reacties
Daarna een heerlijk douche wat ze erg eng vond maar daarna toch wel lekker, er kwam zwart vanaf hihi, staartje uitgeplozen en hoefjes gedaan
Super braaf

Sterkte vandaag, Ivonne.
Fijn dat Fayah zo braaf was met wandelen.
Fijn dat Fayah zo braaf was met wandelen.
Odette&Fenna
- nadinefjorden

fayah even lekker gewassen gister

Finn gaat sowieso mee naar de keuring om Hjala gezelschap te houden. Meteen een mooie ervaring, de trailer op en met al die paarden.
Ik ben er over na aan het denken om hem bij te schrijven en hem toch te laten keuren. Hij wordt steeds mooier, ik loop wel het risico dat het niet is wat ze willen zien, maar als hij toch mee is, is het voor de ervaring misschien wel wat... (ben nog in grote twijfel, als ze hem met een Flam gaan vergelijken kan ik hem wel in de trailer verstoppen
)
Ik ben er over na aan het denken om hem bij te schrijven en hem toch te laten keuren. Hij wordt steeds mooier, ik loop wel het risico dat het niet is wat ze willen zien, maar als hij toch mee is, is het voor de ervaring misschien wel wat... (ben nog in grote twijfel, als ze hem met een Flam gaan vergelijken kan ik hem wel in de trailer verstoppen

Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Als je er toch bent Lindy...waarom niet?? Wat voor punten hij ook krijgt, het is een prachtige ervaring!
Hi en Flam is andere rubriek
zal haar wel ver weg houden...
Hi en Flam is andere rubriek

Geluk is de vrucht van intens werk
Ik heb besloten Fjellko mee te nemen omdat ik liever met 2 paarden reis hebben ze ook gezeldschap aan elkaar.
Als Fjellko echt te slungelig is laat ik hem wel thuis maar ik schrijf hem wel in.
Als Fjellko echt te slungelig is laat ik hem wel thuis maar ik schrijf hem wel in.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Denk dat Finn nog geen hele hoge ogen gaat gooien. Ik vind hem wel onwijs veranderd met de laatste keer dat ik hem zag, hij is echt in de groei!!
Maar als hij toch mee gaat, je kunt altijd mee doen voor de ervaring en het is ook wel interessant om het juryoordeel te horen.
Fjella vond het draven aan de hand nog wel wat spannend, ze snapte ook nog niet zo heel goed wat we wilden. We moeten dus nog wel even oefenen met haar, hihi..
Maar als hij toch mee gaat, je kunt altijd mee doen voor de ervaring en het is ook wel interessant om het juryoordeel te horen.
Fjella vond het draven aan de hand nog wel wat spannend, ze snapte ook nog niet zo heel goed wat we wilden. We moeten dus nog wel even oefenen met haar, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Maar de rest deed ze wel erg netjes, ook zo bij de anderen weg. Gaat helemaal goed komen Es!
Giel
Norvyn
Norvyn
Dat viel mij ook alles mee..
Ze was altijd zo plakkerig aan Tea, maar de laatste tijd viel me al op dat dat minder werd, misschien door Hedwich ofzo, of ze wordt volwassen..
Laatst liet ik Fjel in de berm grazen en toen liep Tea weg, die verdween achter de stal, Fjel keek even en besloot toen maar door te eten.. Maar dat is een fijne ontwikkeling.
Nu hebben we Digai die slecht zonder 'zijn' mama kan, hihi..
Ze was altijd zo plakkerig aan Tea, maar de laatste tijd viel me al op dat dat minder werd, misschien door Hedwich ofzo, of ze wordt volwassen..
Laatst liet ik Fjel in de berm grazen en toen liep Tea weg, die verdween achter de stal, Fjel keek even en besloot toen maar door te eten.. Maar dat is een fijne ontwikkeling.
Nu hebben we Digai die slecht zonder 'zijn' mama kan, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Haha Lindy, Flam kun je pas tegenkomen als zij en Finn samen met nog 3 anderen moeten strijden voor het dagkampioenschap. Dan moet Flam wel eerst jeugdkampioen worden en Finn ruinenkampioen. En volgens mij, als je dat al bereikt hebt dan kan jouw dag al niet meer stuk en heb je er vrede mee dat Flam nog met die prijs aan de haal gaat.
Oei, Ferro kan springen maas was niet bepaald de bedoeling.
Oei, Ferro kan springen maas was niet bepaald de bedoeling.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@ Anita: Het terrein is maar klein, 2 ringen naast elkaar, je weet maar nooit
Heb het boekje nog niet bekeken.
Ik verwacht er niet veel van hoor, qua punten. We gaan dan duimen voor een B-premie denk ik.
Maar heb inderdaad ook zoiets van: Hij veranderd in positieve zin, mee gaat hij sowieso. Alleen nog ff kijken voor iets van een halstertje of zo voor hem waarmee ik hem onder controle kan houden.
Ik heb nog tot de dag van te voren om een beslissing te maken (want dan moet hij uiteraard gesopt worden), en kan altijd nog zeggen: Toch maar niet.

Ik verwacht er niet veel van hoor, qua punten. We gaan dan duimen voor een B-premie denk ik.
Maar heb inderdaad ook zoiets van: Hij veranderd in positieve zin, mee gaat hij sowieso. Alleen nog ff kijken voor iets van een halstertje of zo voor hem waarmee ik hem onder controle kan houden.
Ik heb nog tot de dag van te voren om een beslissing te maken (want dan moet hij uiteraard gesopt worden), en kan altijd nog zeggen: Toch maar niet.
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!