Alweer een jaar geleden....
Alweer een jaar geleden....
Alweer een jaar zonder Ros en wat is het jaar hard gegaan en wat is er veel veranderd. Ik, degene die riep, Ros is mijn stabiele factor zonder Ros kan je me opdweilen. Niet dat ik hem daarmee wil vermenselijken maar je komt als je mazzel hebt een “paardje speciaal” tegen in je leven zoals ik hem altijd noem. Ik heb me ook veel zorgen om hem gemaakt en ik heb me regelmatig afgevraagd of ik de keuze euthaniseren niet voor hem had moeten maken. Maar als ik dan het plezier weer voelde als we samen op pad waren, zag hoe ongelofelijk stout en vrolijk hij kon zijn, ben ik zo enorm blij dat ik die keuze niet voor hem heb hoeven maken. Hij was mijn spiegel, als ik niet goed in mijn vel zat dan kon ik het rijden maar beter laten. Dan was de rem zoek.
Ik denk nog met grote regelmaat aan mijn grote paardenvriend, maar het zijn fijne gedachten. Goede herinneringen die me in plaats van verdriet des te vaker een grote glimlach bezorgen.
Hij is en blijft mijn paardje speciaal en ik prijs me gelukkig dat ik dat gevoel met een paard heb mee mogen maken. Dat is het mooiste cadeau dat je van je paard kan krijgen. En vanaf het eerste moment dat ik hem zag wist ik het dit paard hoort en past bij mij. Van een etterig bijna jaarlinghengstje tot een stabiele en wijze 14 jarige. Te jong weg, plotseling weg, die rot eczeem…maar voor dit paard zou ik dat avontuur, zonder er ook maar een seconde over na te hoeven denken, weer aangaan. Het is maar goed dat we dat soort keuzes niet hebben…
Hij was voor mij bijzonder genoeg om op deze dag even extra bij hem stil te staan. Niet verdrietig maar dankbaar voor alle cadeautjes die hij me gegeven heeft door de jaren heen.
Ik denk nog met grote regelmaat aan mijn grote paardenvriend, maar het zijn fijne gedachten. Goede herinneringen die me in plaats van verdriet des te vaker een grote glimlach bezorgen.
Hij is en blijft mijn paardje speciaal en ik prijs me gelukkig dat ik dat gevoel met een paard heb mee mogen maken. Dat is het mooiste cadeau dat je van je paard kan krijgen. En vanaf het eerste moment dat ik hem zag wist ik het dit paard hoort en past bij mij. Van een etterig bijna jaarlinghengstje tot een stabiele en wijze 14 jarige. Te jong weg, plotseling weg, die rot eczeem…maar voor dit paard zou ik dat avontuur, zonder er ook maar een seconde over na te hoeven denken, weer aangaan. Het is maar goed dat we dat soort keuzes niet hebben…
Hij was voor mij bijzonder genoeg om op deze dag even extra bij hem stil te staan. Niet verdrietig maar dankbaar voor alle cadeautjes die hij me gegeven heeft door de jaren heen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Re: Alweer een jaar geleden....
Alweer een jaar waar gaat de tijd he, hij was een en zal altijd een kanjer voor jou blijven 

Wat gaat de tijd toch snel zeg, ja missen doe je hem altijd alleen slijt het wat met de tijd.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
een jaar alweer....
Fijn dat je met zulke fijne gevoelens ook terug kan kijken, al zal het verdriet er niet minder om zijn
Fijn dat je met zulke fijne gevoelens ook terug kan kijken, al zal het verdriet er niet minder om zijn
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- Ilonka
Mooi verwoord Marijke! Een jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
wow wat gaat een jaar alweer snel zeg!
Veel sterkte op deze dag!
Veel sterkte op deze dag!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Ik moest er vanmorgen ook gelijk aan denken.. 
Was namelijk op de verjaardag van mijn vader...
Heel veel sterkte vandaag Marijke...
En een hele dikke knuffel van ons uit Schiedam!!

Was namelijk op de verjaardag van mijn vader...
Heel veel sterkte vandaag Marijke...
En een hele dikke knuffel van ons uit Schiedam!!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Het gaat echt zo snel...maar je hebt het prachtig verwoord Marijke hoe je er nu bij stilstaat.
Geluk is de vrucht van intens werk
Een mooie dag om stil te staan bij het plezier aan Rosco, al weer een jaar verder. 

- Thessa Keizer
Lieve Ros, jeetje alweer een jaar!
Mooi geschreven.
Mooi geschreven.
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
het gaat zo zo snel he...
een mooie dag voor even extra stilstaan en de mooie herinneringen die jullie samen hebben weer even extra op te halen
een mooie dag voor even extra stilstaan en de mooie herinneringen die jullie samen hebben weer even extra op te halen

Mooi geschreven Marijke! Fijn dat je zo met plezier kunt terugkijken.
Toevallig viel eerder deze week een keer mijn oog op je onderschrift en toen dacht ik 'jee, ook al weer een jaar geleden dat Ros wegviel'. Wat gaat de tijd toch snel.
Toevallig viel eerder deze week een keer mijn oog op je onderschrift en toen dacht ik 'jee, ook al weer een jaar geleden dat Ros wegviel'. Wat gaat de tijd toch snel.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik dacht laatst toevallig ook nog aan Rosco, was oude foto's aan het kijken en toen kwam in Cratos tegen. Tja, dan denk je ook meteen even aan Rosco..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik had je ook al een sms gestuurd. Heerlijk toch al die herinneringen. Geef Paabje maar een extra appel en knuffel vandaag, vind hij heeeelemaal niet erg 

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
- kristelhans
Mooi gezegd zeg, wat is de tijd snel gegaan..klinkt zo cliché maar ja.. Fijn dat je er zo positief op terug kan kijken, dat geeft je energie. Verdriet vreet aan je..
Jeetje, alweer een jaar geleden! Je hebt het mooi verwoord Marijke
.

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
goh, een jaar is ook zo weer om. Blij dat je met plezier aan hem terug denkt, ook al zul je best momenten hebben dat je hem mist
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat gaat dat snel.... fijn dat je met zoveel liefde en plezier aan hem kan terugdenken nu.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Bedankt allemaal voor jullie reacties. En ik denk ook echt met plezier aan de jaren met hem terug en de dingen die we allemaal gedaan hebben
. De situatie is helaas niet anders en ik ben blij dat ik niet in negatieve gevoelens blijf hangen. Die kosten namelijk alleen maar energie.

Morgan!! 

Pff.. gaat de tijd snel.
Wel heerlijk dat je terug kan denken aan die fijne tijden ! Snap echt goed wat je bedoelt !
Wel heerlijk dat je terug kan denken aan die fijne tijden ! Snap echt goed wat je bedoelt !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden