Bericht
door Esther » wo 29 jun 2011, 10:06
Fjella gisteren ook nog wat afgespoeld, die vind het toch wat griezelig en dan niet eens zozeer de straal water, maar de rode slang, doodeng!!
Dat water vind ze niet super, maar ze doet het netjes.
Ze stond teveel met haar kont naar mij, dus ik wilde haar om zetten, deed ze niet!! Ik dacht nog, he, normaal doet ze het zo, maar de slang lag dus aan de kant die ze op moest en dat vond ze spannend..
Daarna sprayen oefenen. Dat vind ze ook eng.
Dus haar goed vastgezet, een oude fles antiklit, zat nog een beetje in, aangelengd met water en maar sprayen!! En tussendoor wat snoepjes voeren zodat ze het gaat associeren met leuk! Nou, toen was het ook redelijk snel goed, maar we moeten het nog wel een paar keer oefenen hoor!!
Darna even parelli gedaan, ook met de rode slang, spannend! Maar ging goed. Verder luisterde ze niet zo heel goed, want normaal deed ik parelli op de de wei, maar daar lopen ze nu niet meer. Dus op het plein bij de stal en daar was zo veel te zien!! Blijft een jong dier.
Daarna nog even grazen aan de hand in de berm, toen Tea wegliep en uit zicht verdween keek ze wel even van, hee, waar gaat mijn mama nu heen, maar toen keek ze naar mij en ging ze lekker verder eten!! Mooi!! Dat plakken aan Tea wordt toch iets beter heb ik het idee..
Maar er zit nog genoeg werk aan voor de keuring, hihi!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'