Ja ga kijken, woensdag middag.
Heb haar net gebeld, een heel verhaal.
Waarom een uls op een uls zetten.
en waarom een twee jarige al dekken.
De merrie is vorig jaar ontsnapt uit de wei en bij de hengst terecht gekomen en aan gezien hun voornamelijk ulsen hebben dus bij een uls hengst.
Die vader is inderdaad een zoon van Alm en is geen goed gekeurde hengst, ze heeft die hengst late ruinen en verkocht weet ook wel om welk paard het gaat vond het wel een leuk ding.
Moeder is inderdaad erg mager en staat nu ook met veulen op stal en word flink bij gevoerd.
Veulen is inmiddels gechipt en paspoort onderweg.
De dierenarts heeft haar gechipt en vond het een gezond sterk veulen, als ik wilde kon ik het telnr van de dierenarts krijgen om te vragen wat hij van het veulen vond, maar dat kan ik altijd nog doen.
Fimke [zo heet ze], is erg aanhankelijk en ook erg ondernemend, ze hebben ook getest of ze eventueel doof is.
Toen ze een dag oud was lag ze te slapen en toen hebben ze een compressor aan gezet, waarop Fimke meteen overeind vloog, dus missie geslaagd.
Ben erg benieuwd hoor hoe ze er in het echt uitziet.
Weet nog niet wat ik met James doe, maar kan daar nog een paar maanden over na denken, misschien dat ik hem toch bij uud in de stal houd, maar moet hem dan wel laten castreren, voor er straks witte jamesjes rond lopen hihi.
Hou jullie op de hoogte hoor hoe het geweest is woensdag,en zal kijken of ik foto's kan maken.