Wie weet wat dit kan zijn?
Re: Wie weet wat dit kan zijn?
Zelfs 3 lagen draad werkt niet, zijn ook maar 3 stuks die telkens ontsnappen hoor, Cindy Finn en nog een zwarte shetlander. Stroom doet ze gewoon niet zoveel.
De paarden die donderdag uitgebroken waren zijn in blinde paniek door de draden gerent, daarbij lagen de draden ook overal kapot. Cindy en Finn zijn een stel houdini's bij elkaar want geen idee hoe die iedere keer aan de andere kant van het draad terecht komen..
De paarden die donderdag uitgebroken waren zijn in blinde paniek door de draden gerent, daarbij lagen de draden ook overal kapot. Cindy en Finn zijn een stel houdini's bij elkaar want geen idee hoe die iedere keer aan de andere kant van het draad terecht komen..
Ctje 

Ik zei het..Bink zit ook geregeld onder dit soort plekken en jawel...vanochtend vond ik een mooie plek recht midden op zijn hoofd, gelukkig onder de voorpluk...wat die nu weer uitgespookt heeft 
Brandplekken kunnen het inderdaad zijn als er een trap heeft plaatsgevonden (een hoef heeft behoorlijk wat vaart en daar komt een hoop warmte/wrijving bij kijken, heb nog ergens een broek met een dikke brandplek vanwege een paardenhoef die er langsheen vloog), maar daarnaast hebben fjorden inderdaad ook een zwarte huid

Brandplekken kunnen het inderdaad zijn als er een trap heeft plaatsgevonden (een hoef heeft behoorlijk wat vaart en daar komt een hoop warmte/wrijving bij kijken, heb nog ergens een broek met een dikke brandplek vanwege een paardenhoef die er langsheen vloog), maar daarnaast hebben fjorden inderdaad ook een zwarte huid

Geluk is de vrucht van intens werk
Geke heeft zo ook al een aantal plekjes en bovenop haar kont mist ze hier en daar ook plukjes haren waar ze gebeten is.....Verbaas me erover hoe snel er ook weer haren op groeien. Ik heb haar nu 3 weken en het eerste plekje als gevolg van haar spring actie is alweer bijna dicht gegroeid
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Oeh, dan heb jij destijds wel geluk gehad zeg!Bella schreef:Brandplekken kunnen het inderdaad zijn als er een trap heeft plaatsgevonden (een hoef heeft behoorlijk wat vaart en daar komt een hoop warmte/wrijving bij kijken, heb nog ergens een broek met een dikke brandplek vanwege een paardenhoef die er langsheen vloog), maar daarnaast hebben fjorden inderdaad ook een zwarte huid
Zero zit ook geregeld onder de schrammetjes en bijt /schaafwondjes (ruinen onderling ehum) maar die zien er bij hem toch anders uit. Eerst echt een wondje daar komt dan een grijs korstje op en daarna, als dat eraf is idd. een zwart velletje waar dan weer haar op gaat groeien. Dat zwarte velletje is het dan ook. Dat gaat niet nog eens vervellen en er komt niet nog eens witte huid onder vandaan.
Ik heb dit zo nog nooit gezien. Hoop het natuurlijk ook niet bij mijn paardjes te zien

Ik geloof jullie best hoor, als je dit herkent en meer ervaring hebt met schaafplekken. Ik had het nog niet eerder zo gezien.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Denk niet zozeer dat dit echt een wond is geweest, meer een schuurplek die net de huid heeft beschdigd waardoor die nu loslaat. Peanuts vergeleken bij wat er aan de weg ligt als je het mij vraagt..
Ctje 

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Daar heb je groot gelijk in Mieke...... (
)
Morgen maar eens kijken hoe het er dan uit ziet.
Maar zoals ik al zei,als je nog nooit zoiets gezien hebt schrik je wel even.

Morgen maar eens kijken hoe het er dan uit ziet.
Maar zoals ik al zei,als je nog nooit zoiets gezien hebt schrik je wel even.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
- Thessa Keizer
Mieke schreef:Denk niet zozeer dat dit echt een wond is geweest, meer een schuurplek die net de huid heeft beschdigd waardoor die nu loslaat. Peanuts vergeleken bij wat er aan de weg ligt als je het mij vraagt..
Mag toch hopen niet nu nog steeds???

Maar inderdaad, daar is het peanuts bij!!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Zeker weten, een wondje geneest wel weer.Mieke schreef:Denk niet zozeer dat dit echt een wond is geweest, meer een schuurplek die net de huid heeft beschdigd waardoor die nu loslaat. Peanuts vergeleken bij wat er aan de weg ligt als je het mij vraagt..
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
daar is alle peanuts bij. Volgens mij is iedereen het daar wel over eens.Mieke schreef:Denk niet zozeer dat dit echt een wond is geweest, meer een schuurplek die net de huid heeft beschdigd waardoor die nu loslaat. Peanuts vergeleken bij wat er aan de weg ligt als je het mij vraagt..
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Dat snap ik ook wel Janine.
Gister lag ze er nog, hopen dat ze vandaag opgehaald is..
Ctje 

- Thessa Keizer
Zo dat vind ik haast schofterig als ik eerlijk ben!! Hier worden ze meestal dezelfde dag nog opgehaald en op zijn laatst de dag erna! Rot gezicht om zo''n beestje daar maar te zien liggenMieke schreef:Dat snap ik ook wel Janine.

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Hier niet hoor. Ze hebben een route die ze rijden. In het weekend halen ze ze niet op. Bij ons (Drenthe) komen ze dinsdag's langs. Mijn paarden hebben ook een paar dagen aan de weg gelegen. Heel naar. Ik hoop voor Lisa dat ze nu opgehaald is.Thessa Keizer schreef:Zo dat vind ik haast schofterig als ik eerlijk ben!! Hier worden ze meestal dezelfde dag nog opgehaald en op zijn laatst de dag erna! Rot gezicht om zo''n beestje daar maar te zien liggenMieke schreef:Dat snap ik ook wel Janine.
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Ze is gister opgehaald, ze rijden hier in het weekend niet en ze hadden de route voor vrijdag al vast liggen, ze ging toen nog kijken of ze toch nog langs konden rijden maar dat is dus blijkbaar niet gelukt. Maar waarom ze maandag niet opgehaald is weten wij ook niet. Ze is nu iig weg..
Ctje 

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Gister weer geweest,
zal idd een schaafwond zijn geweest, weer een hoop zorgen om niks...stomme hormonen
Vandaag zag het er nml zo uit;

zal idd een schaafwond zijn geweest, weer een hoop zorgen om niks...stomme hormonen
Vandaag zag het er nml zo uit;

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Daar zal binnenkort wel weer haar op komen. Ziet er netjes uit..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Oh, kijk dat ziet er al weer goed uit!
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Oh, dit is echt een schaafplek. Niets anders.
Ziet er alweer netjes uit hoor.
Geneest weer mooi vanzelf.
Cindy is wel een ontsnapkoningin zeg.
Ziet er alweer netjes uit hoor.
Geneest weer mooi vanzelf.
Cindy is wel een ontsnapkoningin zeg.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
mij lijkt het ook gewoon een wat oudere wond waarvan de huid loslaat... valt er vanzelf af!
het ziet er op de 2e foto al stukken beter uit! nu nog wachten op wat haar
het ziet er op de 2e foto al stukken beter uit! nu nog wachten op wat haar

Tk: Betrouwbare, werklustige, stoere, mooie, lieve fjordenruin!