De enorme steun van heel FW
Ik had natuurlijk wel alles gelezen maar of het ook echt doordrong?
Blijkbaar niet maar zojuist wel

Het meeleven, de steun, de lieve berichten en de mooie worden , bedankt allemaal
Het is raar en dat gevoel gaat geloof ik nooit weg
Stond laatst met een oude bekende over haar te praten en dan krijg ik toch weer natte oogjes
En laatst droomde ik dat iemand haar gepikt had, werd helemaal jankend wakker omdat ik wilde dat ze haar terug moesten brengen maar het was heel ver rijden (beetje vaag)
En een droom over een uitloopstalletje, weet niet meer precies wat het was maar wilde haar geloof ik verstoppen zodat ze bij me kon blijven, kijk ik gister het topic van jeempie zie ik de foto van de uitloopstal is dat gewoon precies dezelfde

En het is grappig maar vaak als ik bij fayah ben of met mijn hondje bailey wandel vliegt er altijd wel een vlinder voorbij
Laatst was bailey mee naar fayah, die zat braaf te wachten tot ik klaar was met fayah haar poetsbeurt en er zat een vlindertje bij, dan word ik weer helemaal gelukkig dan heb ik toch echt al mijn dierbare diertjes aan mijn zij.
Ben ook wel blij met mijn stalletje voor fayah, had er o zo graag met yara gestaan maar ben wil vorolopig niet met een paard op dezelfde plek staan als waar yara stond dat voelt echt niet goed.
Gelukkig vind ik nog steeds dat ik een goede keuze gemaakt heb en twijfel ik daar gelukkig nooit aan
En straks als faay er is zal het ook weer een stukje makkelijker zijn
dat was het voor vandaag
Lieve FW ers enorm bedankt voor alle lieve berichten