Een schok van me leven
Een schok van me leven
Ik ben alweer een tijdje niet meer op FW geweest jammer genoeg! Vresselijk druk met alles en nog wat! Inclusief Empy! Hij is eindelijk thuis en het gaat super goed.
Het is een heerlijke boef!
Dus wat mij vandaag gebeurde...
Ik kom aan op stal en haal Empy uit de wei. Hij staat in zijn eentje bij de poetsplaats en doe zijn beenbescherming aan en voel ineens een harde bobbel zitten! Dus ik gillen en kijken ik denk: MOK! Hij staat er nog geen eens een maand en al mok. Wij Jose bellen. Die wist het ook niet.
Het was hard en stevig. Ik kijk verder en op alle vier de benen zit het!
Ik begon te huilen en bezorgd te worden want ik heb zoiet nog nooit zo meegemaakt! Ik begin zijn sokken eraf te halen van zijn voorbenen en er naar te kijken. Zoeked naar me mok zalf komt de stal eigennaar aan. Hij vraagd rustig wat er is en hij kijkt even naar Empy zijn benen en hij begint keihard te lachen. "Aaah joh, dat zijn gewoon zijn extra tenen!" en loop heel rustig weer weg!
Dit was echt een vresselijk moment en Empy, stond gewoon naar me te kijken met zijn lieve oogjes die echt zeiden "Vrouwtje, wat ben je nou allemaal aan het doen?"
Ik lag er eigenlijk zelf heel erg om nu ik het zo nog een keertje nalees!
Groetjes,
Kezia
Het is een heerlijke boef!
Dus wat mij vandaag gebeurde...
Ik kom aan op stal en haal Empy uit de wei. Hij staat in zijn eentje bij de poetsplaats en doe zijn beenbescherming aan en voel ineens een harde bobbel zitten! Dus ik gillen en kijken ik denk: MOK! Hij staat er nog geen eens een maand en al mok. Wij Jose bellen. Die wist het ook niet.
Het was hard en stevig. Ik kijk verder en op alle vier de benen zit het!
Ik begon te huilen en bezorgd te worden want ik heb zoiet nog nooit zo meegemaakt! Ik begin zijn sokken eraf te halen van zijn voorbenen en er naar te kijken. Zoeked naar me mok zalf komt de stal eigennaar aan. Hij vraagd rustig wat er is en hij kijkt even naar Empy zijn benen en hij begint keihard te lachen. "Aaah joh, dat zijn gewoon zijn extra tenen!" en loop heel rustig weer weg!
Dit was echt een vresselijk moment en Empy, stond gewoon naar me te kijken met zijn lieve oogjes die echt zeiden "Vrouwtje, wat ben je nou allemaal aan het doen?"
Ik lag er eigenlijk zelf heel erg om nu ik het zo nog een keertje nalees!
Groetjes,
Kezia
In love with my Gentil Giant
Re: Een schok van me leven
kan je ook wel door de grond heen zakken, sokjes er al af. Ach, weer wat geleerd. Jjij bent in ieder geval een toegwijde eigenaar die nog net niet alles weet. Maar dit heb je weer geleerd, vergeetje denk ik ook nooit weer 

Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Inderdaad, een leer voor de volgende keer! Maar de schrik vliegt je wel ff om het hart. Gelukkig dat het achteraf meeviel!
- Love_Jordy
Ik denk er komt eenheel schokkend bloederig verhaal oid...aan te titel te lezen.
Hoop dat je snel van zn mok af bent.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- ukoldaatje
Hihi ik dacht ook nu komt er me een verhaal
Ben blij dat het dit is geworden hihihihihi..
Zo leer je weer wat toch
Haha en tis niets ernstigs .. 

Zo leer je weer wat toch

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Bedoel je het spoortje? Maar in ieder geval fijn dat hij geen mok heeft hahah
.

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
Jeetje da`s schrikken maar gelukkig maar dat het geen mok is
hahahaha

Mariska, hij had geen mok, was gewoon dat dingetje wat daar altijd zitLove_Jordy schreef:Ik denk er komt eenheel schokkend bloederig verhaal oid...aan te titel te lezen.

Het is wel een goed verhaal!
Haha nee, het is indd geen mok! Gelukkig niet zeg!
Ja.. zn tenen werd mij verteld
!
Ja.. zn tenen werd mij verteld

In love with my Gentil Giant
Haha, wat een verhaal! Morris heeft daar ook enorme bulten zitten. De hoefsmid had nog nooit zulke grote gezien. Hebben ze helemaal geen last van hoor ;-)
Morris, mijn superfjord!
Wat zal jij je rot hebben gevoeld maar ook wel lachen zeg.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)