Een geweldige dag in Zuid Holland / Zeeland
Re: Een geweldige dag in Zuid Holland / Zeeland
Wat een ontzettend gave dag moet dat zijn geweest! Wat ontzettend mooi zeg, en een heel leuk verslag zo.
Prachtig verslag Anita en geweldige foto's. Die ene foto met dat kopje van een kalf net boven het gras uit
en die spelende veulentjes, heerlijk om naar te kijken. Dat is de lange rit dubbel en dwars waard geweest!

Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Wat een mooie natuur daar
Ziet er geweldig uit zeg! Reeën, zeehonden en orchideeën op de koop toe! De paarden zien er goed uit en die spelende veulentjes,.. een leukere paardenjeugd bestaat toch niet?!
Ik kan me voorstellen dat je een geweldige dag hebt gehad. Lief van Ilona dat ze dat allemaal voor jullie geregeld had.

Ik kan me voorstellen dat je een geweldige dag hebt gehad. Lief van Ilona dat ze dat allemaal voor jullie geregeld had.

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Heerlijk al dat jonge grut, kan me voorstellen dat het genieten was!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Dit moet gewoon super geweest zijn zo aan de foto's te zien en jou verhaal. lekker hoor dat je zo genoten heb, zou ik ook doen hoor. Heerlijk om daar gewoon de hele dag te zitten en alleen maar kijken wat ze allemaal doen.
die foto van 2 paarden achter elkaar, wat een leven straalt uit die merrie uit. Ik vindt dat een heel mooie foto
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
mooie foto's, vooral die veulens bij die palen. Heerlijk zo'n dagje!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- ukoldaatje
Nope daar kom je niet langsCharret schreef:Oef dat eerste veulentje is knap zeg. Verschillende koppies zitten er tussen. Je was echt heel dicht bij Dragan. Die staat in Middelharnis en ik kom altijd langs deze kudde wanneer ik er naar toe ga.

Hihi waar jij langs komt is Ukolda wel geboren...De slikken liggen achter Mellissant en daar rij je niet langs. Dat is verder van de bewoonde wereld af zeg maar.
Nou ben ik wel heel benieuwd waar Dragan staat

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Jammer dat je niet meer tijd had, had je nog bij Dakootje langs kunnen komen 
Je hebt wel genoten zo te zien aan je foto's!

Je hebt wel genoten zo te zien aan je foto's!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Wat een super dat moet dat geweest zijn. Jullie brengen me op een idee om ook eens een excursie te doen bij de slikken van flakkee.
ook leuk dat je op de brouwersdam geweest bent, waar ik al zo'n 4 keer foto's van hem laten zien van het strand!
Leuk dat je onze omgeving nu kent en jammer dat ik zelf niet kon..
Even off topic; ik sprak pas de dochter van de eigenaar van opfok hoekstra; oude klasgenoot kwam ik achter ! 
ook leuk dat je op de brouwersdam geweest bent, waar ik al zo'n 4 keer foto's van hem laten zien van het strand!

Dragan staat bij de Opfok Hoekstra; Bij stad aant haringvlietukoldaatje schreef:Nope daar kom je niet langsCharret schreef:Oef dat eerste veulentje is knap zeg. Verschillende koppies zitten er tussen. Je was echt heel dicht bij Dragan. Die staat in Middelharnis en ik kom altijd langs deze kudde wanneer ik er naar toe ga.![]()
jij komt langs de Helllegatsplaten
![]()
Das een andere kudde..
Hihi waar jij langs komt is Ukolda wel geboren...De slikken liggen achter Mellissant en daar rij je niet langs. Dat is verder van de bewoonde wereld af zeg maar.
Nou ben ik wel heel benieuwd waar Dragan staat

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Hier staat Dragan (en Guus toch?) http://www.paardenopfokgo.nl/live/node/3
Is langs de dijk van Middelharnis naar Stad aan 't Haringvliet. Ik heb beide fjorden daar al wel gespot (van een afstandje).
Mooi spul daar!
Is langs de dijk van Middelharnis naar Stad aan 't Haringvliet. Ik heb beide fjorden daar al wel gespot (van een afstandje).
Mooi spul daar!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- ukoldaatje
Aha, dan weet ik wel waar ze staan idd
.

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Erg mooie foto's, dat was wel een erg mooi dagje uit, met nog wild spotten ook.
Kan je me vertellen of Yoko ook nog in de kudde liep?
Die Heckrunderen brrr, wij hebben hier Schotse hooglanders daar word je ook niet warm van, en die stieren al helemaal niet.
Kan je me vertellen of Yoko ook nog in de kudde liep?
Die Heckrunderen brrr, wij hebben hier Schotse hooglanders daar word je ook niet warm van, en die stieren al helemaal niet.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
@Annalynn: Ik heb geen idee welke paard in welke kudde loopt. Als jij weet in welke kudde Brass is geboren en dat zou deze kudde zijn dan hebben we haar moeder ongetwijfeld gezien. Alleen wie dat dan geweest is???????? Ik heb echt geen idee.
@Andrea: Dat zou ook we eens leuk zijn om Dakoot eens in het echie te zien maar ik weet nu uit ervaring dat het niet meevalt om zoveel in zo'n dag te stoppen. Om te beginnen ben ik met reizen al 6 uur kwijt. We zijn 's morgens om 7 uur vertrokken en waren om 10 uur bj Ilona. 's Avonds om half 7 weer gaan rijden en om half 10 thuis. Met een half uurtje koffiedrinken bij Ilona, bezoekje aan Castor, de kudde, de Brouwersdam en Petra en Gandhi was de dag om. Toen nog even een hapje gegeten en weer in de auto op weg naar huis.
Maar wie weet, als het er nog eens van komt, kan er een ander bezoekje aan iemand worden ingepast. Er zijn nog wel wat mogelijkheden daar geloof ik, haha.
@Bibi: Op de site van het stamboek staat dat Yoko dood is. Die loopt er dus zeker niet meer. Ze was natuurlijk ook al erg oud (van 1978).
Leuk dat het jullie allemaal zo duidelijk is dat ik echt genoten heb want dat heb ik!
@Andrea: Dat zou ook we eens leuk zijn om Dakoot eens in het echie te zien maar ik weet nu uit ervaring dat het niet meevalt om zoveel in zo'n dag te stoppen. Om te beginnen ben ik met reizen al 6 uur kwijt. We zijn 's morgens om 7 uur vertrokken en waren om 10 uur bj Ilona. 's Avonds om half 7 weer gaan rijden en om half 10 thuis. Met een half uurtje koffiedrinken bij Ilona, bezoekje aan Castor, de kudde, de Brouwersdam en Petra en Gandhi was de dag om. Toen nog even een hapje gegeten en weer in de auto op weg naar huis.
Maar wie weet, als het er nog eens van komt, kan er een ander bezoekje aan iemand worden ingepast. Er zijn nog wel wat mogelijkheden daar geloof ik, haha.
@Bibi: Op de site van het stamboek staat dat Yoko dood is. Die loopt er dus zeker niet meer. Ze was natuurlijk ook al erg oud (van 1978).
Leuk dat het jullie allemaal zo duidelijk is dat ik echt genoten heb want dat heb ik!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een super leuke foto's. Het ziet er uit als een heerlijke dag
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Leuke foto's Anita! De brennetjes vallen mij inderdaad ook erg positief op.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Erg leuke foto's zeg Anita! Ik roep al jaren als we langs de andere kudde rijden (richting stad a/h haringvliet dus) dat ik daar een keer wil gaan wandelen, maar begrijp nu dus dat dit niet eens kan
Wel onwijs gaaf om een keer zo'n excursie te doen zeg
Gaaf! En die zeehondjes, ook geweldig. Spotte ze hier ook met enige regelmaat, zowel te paard als met de auto bij de maasvlakte.

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Je hebt daar wel een paar paadjes waar je een soort van 'door het terrein' kunt wandelen Carolien (zo heet je toch?). Plus dat je nog een mooie uitkijktoren aan de kant van Ooltgensplaat hebt. Erg mooi uitzicht als je daar bovenop staat! (moet je misschien pas gaan beklimmen zodra de kleine niet meer in de buik zit
, stevige klim!).

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

Wat een mooi fotoverslag!
Echt een mooi gezicht, zo'n kudde fjorden. Leuke foto's van die spelende veulentjes.
Echt een mooi gezicht, zo'n kudde fjorden. Leuke foto's van die spelende veulentjes.
Odette&Fenna
Wat een supergave foto's!!!!!
Heerlijk he die kuddes op de slikken, kan er uuuuuuren naar kijken
(vraagje hoe komen jullie zo dichtbij met de auto?).
Heerlijk he die kuddes op de slikken, kan er uuuuuuren naar kijken